Powrót

Dostawa elementów wraz z ich wymiana w systemie klimatyzacji w budynku UDT w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Kotsisa 3.

» Opis zapytania

Nazwa: dostawa z montażem
Opis: Dostawa elementów wraz z ich wymiana w systemie klimatyzacji
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (przelew 21 dni, proszę potwierdzić)
OŚWIADCZENIE RODO (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)

Opis i specyfikacja:



Przedmiotem zamówienia
jest dostawa elementów wraz z ich
wymiana w systemie klimatyzacji w budynku UDT w Gorzowie Wielkopolskim przy ul.
Kotsisa 3, polegającej m. in. dostawie i wymianie uszkodzonych i wadliwie
działających podzespołów/części na fabrycznie nowe wraz z uruchomieniem

i dokonaniem odpowiedniej konfiguracji w celu przywrócenia prawidłowego działania
i funkcjonowania systemu klimatyzacji (w tym demontaż i utylizacja uszkodzonych
elementów).


Wykaz podzespołów zawiera Formularz ofertowy
stanowiący załącznik nr 3 do
zapytania ofertowego.


W zakresie realizacji
robót:


Wykonawca
zobowiązany jest po zakończeniu prac pozostawić teren robót w stanie
niepogorszonym. Wszelkie koszty związane realizowanymi pracami ponosi w całości
Wykonawca. Wszelkie uszkodzenia powstałe podczas wykonywania prac, Wykonawca
musi naprawić na własny koszt i własnymi siłami pod nadzorem Zamawiającego.Wykonawca
zabezpieczy przed zabrudzeniem i zniszczeniem w trakcie wykonywania prac
wszelkich elementów budynku. W razie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas
prowadzenia prac, Wykonawca zobowiązuje się doprowadzić budynek do stanu
pierwotnego.Wykonawca
zapewni we własnym zakresie wszystkie prace, materiały i urządzenia niezbędne
do wykonania zadania.Wykonawca
zapewni bieżące sprzątanie po wykonaniu prac, wywóz i utylizację śmieci/odpadów.Wymagany okres
gwarancji i rękojmi na wykonane zadanie – 12 miesiący od dnia protokolarnego odbioru
przedmiotu umowy. Sposób rozliczenia – ryczałtowe,
zgodnie ze złożoną ofertą na załączonym Formularzu ofertowym.Forma i termin płatności
– ustala się jednorazową płatność za wykonane zadanie, po dokonaniu odbioru
końcowego z wynikiem pozytywnym. Termin płatności faktury – 21 dni kalendarzowych od daty
dostarczenia faktury VAT do siedziby UDT w Warszawie (02-353), ul.
Szczęśliwicka 34.














Oferta powinna być przygotowana na Formularzu ofertowym i
zawierać:


datę
oferty;adresata
oferty (aktualne dane firmy zgodne z KRS lub CEIDG);ceny
w PLN netto i brutto;podpis
z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę. W systemie OpenNexus
należy podać całkowitą, ryczałtową wartość netto za realizację przedmiotu
zamówienia wynikającą z Formularza ofertowego.















Termin realizacji – 21 dni roboczych od daty zawarcia
umowy.


Ważność oferty – 45 dni kalendarzowych od daty złożenia.



Złóż ofertę


» Termin składania ofert

26.11.2019 | 13:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

UDT


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się