Powrót

Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu ciężarowego do odbioru odpadów (śmieciarka)

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pochodzącego z produkcji seryjnej (nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii), nierejestrowanego (rok produkcji 2019 lub 2020) specjalistycznego trzyosiowego (trzecia oś wleczona) samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów (śmieciarka) – zakres zamówienia, jak i specyfikacja techniczna jest szczegółowo opisana w Załączniku nr 6 do siwz.

1.1 Wymagania techniczne dla podwozia pojazdu:

1) Podwozie musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się dostawy prototypów lub pierwszych urządzeń w danej serii, nie dopuszcza się pojazdów już rejestrowanych,
2) Rok produkcji 2019 lub 2020,
3) Dmc. min. 26 ton,
4) Rozstaw osi w przedziale 3700-3800 mm,
5) Homologacja pojazdu kompletnego lub dopuszczenie jednostkowe,
6) Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna).
7) Zawieszenie pojazdu resorowe przód (min. 3 resory) oraz pneumatyczne tył (min. 2 miechy). Oś napędowa i oś wleczona na dwóch poduszkach powietrznych.
8) Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy 320 KM, spełniający wymagania Euro 6 przy zastosowaniu technologii SCR, w szczególności w zakresie zużycia energii oraz dla emisji CO2, tlenku azotu, węglowodorów i cząstek stałych,
9) Układ wydechowy - wylot powietrza wyprowadzony do tyłu,
10) Blokada mechanizmu różnicowego,
11) Skrzynia biegów automatyczna lub zautomatyzowana bez pedału sprzęgła,
12) Układ ABS, ASR, wyposażony w hamulce tarczowe, EBS, system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi,
13) Zbiornik paliwa o min. 200 litrów,
14) Kabina dzienna krótka 3 osobowa w kolorze białym,
15) Centralny zamek z pilotem.
16) Światło ostrzegawcze zamontowane na kabinie pojazdu z napisem „ZUK” w kształcie cienkiej belki
17) Fotel kierowcy regulowany z zawieszeniem pneumatycznym,
18) Siedzenia w układzie 1+1+1 (pojedynczy fotel kierowcy + pojedyncze fotele dla dwóch pasażerów
19) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego- Zakres generowanego dźwięku min. w zakresie 70-95 decybeli; system automatycznie (bez udziału operatora i ręcznej rekonfiguracji) dopasowuje poziom głośności alarmu do głośności otoczenia (zachowana zostaje możliwość zmiany algorytmu głośności od 5dB do 10dB powyżej głośności otoczenia),
20) Sygnał alarmu charakteryzujący się szybkim rozproszeniem, kierunkowy (emisja kierunkowa z możliwością lokalizacji kierunku źródła dźwięku), zorientowany wyłącznie na strefę zagrożenia i słyszalny tylko w polu zagrożenia,
21) Zróżnicowana częstotliwość sygnału alarmu, przy jednoczesnym szybkim rozproszeniu dźwięku poza strefą zagrożenia,
22) Dźwięk alarmu o niskiej uciążliwości,
23) Silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową napędzającą zabudowę bezpylną,
24) Lusterko przednie dojazdowe po stronie pasażera podgrzewane,
25) Przednia szyba przyciemniana lub wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną,
26) Legalizowany tachograf (instrukcja w języku polskim),
27) Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem,
28) Opony dla osi przedniej 315/80R22.5 R, bieżnik szosowy,
29) Opony dla osi tylnej napędowej 315/80R22.5, bieżnik typu kostka,
30) Opony dla osi tylnej wleczonej 315/80R22.5, bieżnik szosowy,
31) Immobilizer fabryczny,
32) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim,
33) Dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną 12V,
34) Radiostacja przystosowana do pracy w zakresie częstotliwości 66-88 MHZ,
35) Podłączenie i dostawa wraz z pojazdem urządzeń peryferyjnych kompatybilnych z użytkowanym przez Zamawiającego zintegrowanym systemem lokalizacji GPS/systemem organizacji procesu odbioru odpadów, w tym lokalizatora GPS typu Professional, czujnika rozładunku, sondy paliwa oraz jednoantenowego identyfikatora RFID, dedykowanych systemowi Globtrak lub kompatybilnych z systemem Globtrak:
a) Antena RFID:
• przeznaczona do identyfikacji pojemników na odpady poprzez odczyt tagów RFID;
• montaż anteny RFID na górnej części odwłoka śmieciarki, aby odczyt tagów na pojemniku następował przy jego podniesieniu/opróżnianiu;
• moduł dedykowany systemowi Globtrak lub kompatybilny.
b) Moduł organizacji odbioru odpadów:
• Panel dotykowy (tablet min. 7”) montowany w kokpicie pojazdu z oprogramowaniem dedykowanym systemowi Globtrak lub kompatybilnym z modułem organizacji odpadów Globtrak;
• Oprogramowanie umożliwiające pełną interakcję z globalnym modułem organizacji odbioru odpadów (jednostką centralną) oraz komponentami peryferyjnymi zamontowanymi na pojeździe – zapewniona komunikacja z anteną RFID, połączenie z komunikatorem aplikacji Globtrak, komunikacja z serwerem jednostki centralnej, w tym możliwość pobierania zadań dziennych, odczytu tagów i identyfikacji pojemników, zapisywanie danych odnośnie odebranych pojemników z możliwością ręcznego uzupełnienia danych przez operatora/kierowcę;
c) System lokalizacji GPS
• Lokalizator GPS-CAN zapewniający monitoring pracy pojazdu, zużycie paliwa, identyfikację kierowcy, odczyt z samochodowej szyny CAN współpracujący z systemem Globtrak (zakres zadań przypadający jednostce typu GPS Professional) obsługującym czujniki systemu oraz sondę paliwową z funkcjonalnościami co najmniej:
- śledzenie pojazdu online/analiza trasy,
- generowanie raportów dotyczących pojazdu,
- pomiar zużycia paliwa,
- statystyka pracy silnika (obroty silnika, obciążenie silnika),
- możliwość monitorowania sygnału z czujników dodatkowych, w tym czujnik otwarcia odwłoka śmieciarki.
36) Gniazdo elektryczne 12 V,
37) Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażerów,
38) System centralnego smarowania obejmująca min przednią oś, tylną oś, przednie resory (nie mniej niż 14 punktów smarowania), przystosowana do smaru EPX -00,
39) Zderzak przedni plastikowy lub metalowy,
40) Pojazd wyposażony w osłony boczne anty-rowerowe oraz błotniki,
41) Akumulatory min. 2x140Ah,
42) Alternator min. 120A,
43) Elektrycznie sterowane szyby,
44) Elektrycznie regulowane z kabiny podgrzewane lusterka wsteczne lewe i prawe,
45) Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej,
46) Światła przeciwmgielne przednie,
47) Radio z odtwarzaczem MP3 oraz zestawem głośnomówiącym,
48) Skrzynka narzędziowa nie mniejsza niż 100l,
49) Pojemnik na wodę z kranikiem min. 10l,
50) Kabina klimatyzowana,
51) Gwarancja min 36 miesięcy, obsługa serwisowa w trakcie trwania gwarancji (przeglądy gwarancyjne) w cenie pojazdu.

1.2. Wymagane parametry techniczne zabudowy pojazdu:

1) Skrzynia ładunkowa poj. min. 20 m3, o konstrukcji stalowej, zamknięta, szczelna, z jednego arkusza blachy, nie ulegająca odkształceniom, ze spawami wykonanymi spoiną ciągłą, gruntowana i lakierowana w kolorze białym,
2) Rok produkcji 2019 lub 2020,
3) Tablica rejestracyjna tył, montowana nad zasypem, z oświetleniem LED,
4) Skrzynia ładunkowa wyposażona w mechanizm zagęszczający, mechanizm do opróżnienia skrzyni ładunkowej, umożliwiająca załadunek pojemników poprzez urządzenie z tylnym zasypem,
5) Podłoga skrzyni ładunkowej półokrągła wykonana ze stali o grubości min. 4 mm,
6) Dno wanny zasypowej wykonane ze stali Hardox 450 lub równoważnej o grubości min. 8 mm,
7) Pozostałe elementy dna odwłoka wykonane ze stali o grubości min. 6 mm,
8) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne,
9) Stopnie robocze dla pracowników obsługi składane, z wbudowanym czujnikiem obciążenia,
10) Blokada jazdy pojazdu do tyłu w przypadku, gdy ze stopni korzysta pracownik (ładowacz), wraz z automatyczną informacją do kabiny kierowcy,
11) Zabudowa przystosowana do obsługi zgodnych z normami europejskimi pojemników typu MGB 80L, 110L, MGB 120-360L, MGB 660,770,1100 zgodnych z normami DIN, (przy pojemnikach od 660 – 1100l dodatkowo załadunek typu „widły”),
12) Pompa o zmiennej wydajności zamontowana bezpośrednio na przystawce odsilnikowej, o przepływie min. 95 l/min,
13) Osłona rozdzielacza głównego w odwłoku śmieciarki,
14) Układ uwalniania zakleszczonych pojemników,
15) Przycisk alarmowy dla pracowników obsługi z możliwością wyłączania z kabiny, min. 2 szt.
16) Automatyczne sterowanie prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążeń,
17) Włączanie i wyłączanie z kabiny kierowcy układów sterujących pracą mechanizmu do obsługi pojemników i mechanizmu zagęszczającego,
18) Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym ręcznie,
19) Możliwość sterowania układem hydraulicznym do pracy przy odbiorze różnego typu odpadów, w tym obligatoryjnie: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów segregowanych,
20) Mikrofon umieszczony z tyłu zabudowy oraz głośnik zainstalowany w kabinie kierowcy,
21) Zawór odpływowy w wannie zasypowej,
22) Zbiornik na odcieki o pojemności min. 80l umieszczony w przedniej części zabudowy.
23) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone na bocznych ścianach po obu stronach odwłoka, z możliwością automatycznego blokowania pracy urządzenia zasypowego w razie awarii lub niebezpieczeństwa,
24) Sterowanie urządzeniem opróżniającym skrzynię ładunkową z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie kierowcy lub z pulpitu umieszczonego na bocznej ścianie skrzyni ładunkowej,
25) Dodatkowy panel sterujący zamontowany na mechanizmie zasypowym ułatwiający opróżnianie pojemników 4-kołowych,
26) Dźwiękowy sygnał podczas opuszczania odwłoka skrzyni ładunkowej,
27) Możliwość wykonania autodiagnostyki układu elektrycznego zabudowy bez konieczności używania urządzeń zewnętrznych,
28) Oświetlenie zabudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, kierunkowskazy, postojowe oraz dwa światła ostrzegawcze z tyłu pojazdu - wyłącznie w systemie LED,
29) Pasy odblaskowe na kabinie i z tyłu pojazdu,
30) Reflektor roboczy umieszczony na odwłoku w celu doświetlenia stanowiska obsługi pojemników, - 2 szt.,
31) Dodatkowe lampy LED biegu wstecznego – 2 szt. umieszczone w połowie zabudowy umożliwiające doświetlenie tylnej osi – „toru jazdy”,
32) Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze,
33) Lampa ostrzegawcza z tyłu zabudowy – w systemie LED – dodatkowo zabezpieczona osłoną typu „siatka” – 2 szt.,
34) Uchwyt na łopatę i miotłę,
35) Zabudowa wykonana zgodnie z prawem unijnym i posiadająca znak CE,
36) System centralnego smarowania wszystkich ruchomych punków smarownych: min. siłowniki prasy, sworznie prasy, szyny ślizgowe, siłowniki mechanizmu wywrotu, ramiona mechanizmu wywrotu, siłowniki szuflady, przy czym przewody centralnego smarowania - średnica zewnętrzna nie większa niż 4 mm, przystosowana do smaru EPX -00. Dodatkowo przewody w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne zabezpieczone w rurze stalowej.
37) Gwarancja min. 36 miesięcy, obsługa serwisowa w trakcie trwania gwarancji (przeglądy gwarancyjne) w cenie pojazdu.

1.3 Pozostałe wymagania:

1) Koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością,
2) Podnośnik hydrauliczny,
3) Trójkąt ostrzegawczy,
4) Apteczka,
5) Gaśnica,
6) Przewód do pompowania kół,
7) Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2),
8) Klucz do kół,
9) System monitoringu wizyjnego zapewniający pole widzenia 360˚ wokół pojazdu, włącznie ze strefami tzw. martwego pola (obszarami wokół pojazdu niewidocznymi dla kierowcy podczas manewrowania):
a) System monitoringu wizyjnego składa się z 4 zewnętrznych kamer ultra szerokokątnych (min. 185 x 145 stopni) zamontowanych z przodu, po bokach i z tyłu pojazdu do widoku 360 stopni z „lotu ptaka”, kamery wewnętrznej skierowanej w kierunku jazdy pojazdu (w przód) do odczytu przebiegu trasy oraz znaków drogowych, oraz kamery wewnętrznej do monitorowania zdarzeń w kabinie pojazdu (z możliwością nagrywania dźwięku i reflektorem diod podczerwieni – widok nocny), rejestratora do nagrywania materiału video z kamer oraz panelu/wyświetlacza montowanego w kabinie kierowcy (celem podglądu obrazu z kamer w czasie rzeczywistym),
b) System monitoringu zamontowany na pojeździe winien być kompatybilny z globalnym systemem monitoringu funkcjonującym u Zamawiającego, między innymi powinien zapewniać możliwość podglądu obrazu z kamer zamontowanych na pojeździe na żywo zarówno na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, jak i „zdalnie” przez użytkowników systemu globalnego z dedykowanym dostępem do zainstalowanej na dowolnym urządzeniu systemowym aplikacji lub panelu dostępowego z hasłem logowania, dostępnym na dowolnym komputerze lub urządzeniu mobilnym z możliwością obsługi globalnego systemu monitoringu (w technologii 4G oraz WiFi); jednocześnie konfiguracja urządzeń systemowych zamontowanych na pojeździe winna umożliwiać dzielenie wyświetlonego obrazu na panelu wyświetlającym, np. poprzez jednoczesne wyświetlenie widoków z dwóch kamer lub obrazu z dowolnej kamery i widoku z lotu ptaka.
c) Rejestrator montowany w pojeździe winien być dedykowany do automitive przez co rozumie się:
- posiadanie pamięci wewnętrznej, umożliwiającej zapis i przechowanie danych video z kamer (dysk HDD min. 1TB + karta SD min. 64 GB)
- działanie z zasilania z instalacji pojazdu ciężarowego w zakresie 9-32 V,
- posiadanie odporności na wibracje: 1G oraz odporności na uderzenia: 51G,
- posiadanie Atestu EMC : E, Zgodność z RoHS2, Oznaczony CE,
- posiadanie funkcji automatycznego podgrzewania dysku, aby rejestrator mógł poprawnie pracować w niskich temperaturach - zakres pracy -40ºC do +70ºC.
d) Konfiguracja zamontowanych na pojeździe komponentów systemowych winna umożliwiać wygenerowanie tzw. alarmów z podłączonych wejść cyfrowych, przy czym jako „alarm” będzie traktowany sygnał czujnika lub zdarzenie; rejestracja „alarmu” (wystąpienie określonego zdarzenia) winna być oznaczona w materiale video zarejestrowanym przez kamery, aby możliwe było natychmiastowe przesunięcie zapisu video z dowolnej kamery do momentu wystąpienia alarmu. Wymagane jest min. 8 wejść cyfrowych do rejestracji alarmów (rodzaje zdarzeń oznaczonych jako alarmy winny być konfigurowalne przez Zamawiającego jako użytkownika).
e) Komunikacja urządzeń na pojeździe z globalnym systemem monitoringu musi zapewniać implementację aktualnej cyfrowej mapy Polski oraz zapewniać możliwość określenia pozycji nagranego materiału na tej mapie (np. poprzez wbudowany nadajnik GPS).

10) Wymagania dodatkowe:
a) Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację (po stronie Wykonawcy) i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będą: świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego wraz z zabudową lub tzw. dopuszczenie cząstkowe. Wraz z pojazdem należy dostarczyć instrukcję obsługi oraz katalog części zamiennych w języku polskim.
b) Dostawca musi podać w ofercie przetargowej producenta oferowanego urządzenia dla podwozia i nadwozia.
c) Pojazd (urządzenie) nie może być prototypem.
d) Dostawa obejmuje dostawę wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i szkoleniem z obsługi – do 6 osób.
e) Wykonawca udziela gwarancji w pełnym zakresie na cały przedmiot zamówienia. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 m-cy. Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia przedmiotu umowy, potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez obie Strony. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego nastąpi po dostawie, przeprowadzeniu prób technicznych i organizacji szkolenia dla pracowników obsługi. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
f) Wykonawca zapewnia Autoryzowany Serwis, przy czym czas reakcji serwisu rozumiany jako przyjazd i rozpoczęcie usuwania awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii.

Parametry techniczne urządzeń składających się na przedmiot leasingu zawiera załącznik nr 6 do siwz.
2. Warunki leasingu:

1. Zakup pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia będzie finansowany przez firmę leasingową zwaną Finansującym lub Wykonawcą.
2. Zapłaty na rzecz Dostawcy przedmiotu zamówienia należności za dostarczony pojazd Finansujący dokona na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Dostawcą i Finansującym.
3. Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje Wykonawca (Finansujący).
4. Waluta umowy leasingu – PLN.
5. Zmienna stopa procentowa.
6. Zamawiający przewiduje 72-miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (Finansującego) 72 równych miesięcznych rat leasingowych opartych na koszcie zmiennym WIBOR 1M (za wyjątkiem opłaty inicjalnej, jeśli będzie uznana w harmonogramie za pierwszą ratę). Zamawiający zaznacza, że płatność rat leasingowych nie będzie następowała wcześniej, niż 10-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego okresu leasingu. Wartość i termin spłaty wszystkich rat leasingowych Wykonawca (Finansujący) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia. Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt transportu do miejsca przeznaczenia, koszt szkolenia pracowników itp. – w części kapitałowej.
7. Opłata wstępna w wysokości 8 % ceny netto nabycia pojazdu + VAT. Opłata wstępna zostanie uiszczona z konta Zamawiającego w terminie zgodnym z treścią harmonogramu finansowania zamówienia. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień uznania rachunku Wykonawcy. Płatność opłaty wstępnej nastąpi 1 (jeden) miesiąc przed planowanym odbiorem Przedmiotu leasingu przez Zamawiającego.
8. Opłata za wykup około 1% ceny netto nabycia pojazdu + VAT (wartość procentową opłaty za wykup należy podać w formularzu ofertowym oraz wypełnionym zał. nr 6). Zamawiający będzie miał prawo do nabycia Przedmiotu leasingu po upływie podstawowego okresu umowy, w terminie 30 dni od daty wymagalności ostatniej Raty Leasingowej, za cenę sprzedaży (na podstawie wystawionej przez Finansującego faktury VAT).
9. Zapłata opłaty wstępnej/inicjalnej, rat leasingowych i opłaty za wykup przedmiotu leasingu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy (Finansującego) z tytułu należytego wykonania umowy leasingu.
10. Wykonawca (Finansujący) jest zobowiązany do opracowania i przedłożenia wraz z ofertą harmonogramu finansowania zamówienia, określającego w szczególności:
a. Wysokość (kwotę) opłaty inicjalnej,
b. Wysokość (kwoty) poszczególnych rat leasingowych podzielonych na część kapitałową i odsetkową w okresie leasingu,
c. Wysokość (kwotę) opłaty za wykup.
Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
11. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela w pełnym zakresie OC/AC, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu,
12. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat dodatkowych naliczanych z tytułu dokonywania przez Finansującego/Wykonawcę jakichkolwiek czynności administracyjnych związanych z udzieleniem leasingu (np. kosztów rejestracji pojazdu, opłat z tytułu udzielania odpowiedzi przez Wykonawcę na zapytania Policji, Straży Miejskiej, Inspekcji Transportu Samochodowego, potwierdzenia niezalegania z ratami leasingu, potwierdzenia salda umowy na koniec roku kalendarzowego, wyrażenia zgody na czynności związane z umową leasingu lub dotyczące przedmiotu leasingu, itp.).
13. Zamawiający pokryje koszty dodatkowych czynności, jakie mogą powstać wyłącznie z jego winy np. dotyczące sytuacji ewidentnych, nie spowodowanych przez osoby trzecie. Nie dotyczy to sytuacji opisanych w punkcie 12. Wszelkie wnioski Zamawiającego dotyczące wydania zgód, potwierdzeń, itp. nie będą traktowane jako te zawinione przez Zamawiającego.
14. Zamawiający będzie ponosił wszelkie koszty eksploatacyjne związane z użytkowaniem przedmiotu leasingu, koszty ewentualnych mandatów, koszty obowiązkowych okresowych badań technicznych, koszty wydania wtórnika dowodu rejestracyjnego itp.
15. Zamawiający poniesie koszt podatku od środków transportu zapłaconego przez Wykonawcę w związku z zakupem przedmiotu leasingu. Zamawiający dopuszcza refakturowanie tej należności na Zamawiającego.
16. Zamawiający nie jest poręczycielem/gwarantem kredytów i umów leasingowych.
17. Zamawiający nie wyraża zgody na zabezpieczenie leasingu wekslem własnym.
18. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umowy wg wzoru umowy leasingowej obowiązującej u leasingodawcy jedynie w przypadku, gdy do takiego wzoru umowy zostaną wprowadzone zapisy niniejszej siwz, w szczególności konkretne nazwy i terminy, a także założenia istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do siwz.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

22.11.2019 | 07:30


» Lokalizacja

ul. Bema
Oświęcim 32-602
Województwo: małopolskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi leasingowe

» Dane nabywcy

Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Bema
Oświęcim 32-602
Województwo: małopolskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się