Powrót

Dostawa wraz z wdrożeniem aktualnej wersji Systemu Cyfrowej Rejestracji Przebiegu Rozpraw Sądowych ReCourt oraz demontaż aktualnie istniejącej infrastruktury zakupionej w 2011 r.

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i aktualnej wersji oprogramowania systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych ReCourt wraz z jego wdrożeniem na 3 (trzech) salach rozpraw nr: 4, 6, 7. Znajdujących się w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5 oraz demontaż istniejącego systemu na tych salach zakupionego w latach 2011.
2. Zakres prac obejmuje:
1) demontaż istniejących urządzeń i oprogramowania systemu zakupionego w 2011 r.;
2) dostawę nowych urządzeń, oprogramowania i ich montaż/instalacja;
3) zainstalowanie, wdrożenie systemu oraz testy zainstalowanego systemu (projekt, instalacja oraz wszystkie związane z tym procedury);
4) dostawę materiałów niezbędnych do wykonania prac;
5) przekazanie dokumentacji technicznej;
6) świadczenie usługi serwisu i wsparcia technicznego Systemu ReCourt;
7) szkolenie z zakresu obsługi systemu ReCourt.
3. Usługa wsparcia technicznego i serwis Systemu ReCourt:
1) W ramach umowy Wykonawca zapewnia świadczenie usług serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu na warunkach opisanych w Załączniku nr 3 do Umowy;
2) Usługa serwisu oraz wsparcia technicznego dla Systemu obejmuje w szczególności:
• zapewnienie sprawnego, prawidłowego i wolnego od wad funkcjonowania Systemu w lokalizacji Zamawiającego;
• usuwanie wszelkich wad, błędów, awarii i uszkodzeń Systemu oraz ich skutków w lokalizacji Zamawiającego;
• udzielanie konsultacji oraz pomocy technicznej dla Systemu, świadczonych na rzecz Zamawiającego;
• realizację modyfikacji oprogramowania Systemu na zlecenie Ministerstwa Sprawiedliwości;
• uaktualnianie środowiska Systemu, tzn. aktualizacji oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania Systemu zgodnie z ogłaszanymi poprawkami producentów oprogramowania i urządzeń (sterowniki, systemy operacyjne, bazy danych);
• oraz pozostałe czynności określone w Załączniku nr 3 do Umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.10.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Gomulickiego 5
Ostrołęka 07-410
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt audio

» Dane nabywcy

Sąd Okręgowy w Ostrołęce
ul. Gomulickiego 5
Ostrołęka 07-410
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się