DOSTAWA DRUKÓW POTWIERDZENIA ODBIORU PRZESYŁEK

» Opis zapytania

opis w specyfikacji

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić.
)
Dostawa (Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić.
)
Termin dostawy (7 dni od złożenia zamówienia, proszę potwierdzić.)

Opis i specyfikacja:

Gmina Sieraków informuje o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:

DOSTAWĘ DRUKÓW DLA POTRZEB URZĘDU GMINY SIERAKÓW:

1. FORMULARZ POTWIERDZENIA ODBIORU DLA PRZESYŁEKNADANYCH W TRYBIE OKREŚLONYM KODEKSEM POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO(POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE).
2. FORMULARZ POTWIERDZENIA ODBIORU DLA PRZESYŁEKNADANYCH W TRYBIE OKREŚLONYM USTAWĄ ORDYNACJA PODATKOWA (POSTĘPOWANIEPODATKOWE).
Warunki techniczne oraz wzór druków zostały określone w załączniku do postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 7 dni od podpisania umowy;

W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 61 29 55 877.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.




Złóż ofertę


» Termin składania ofert

14.10.2019 | 15:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

Gmina Sieraków


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się