Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia

» Opis zapytania

1.Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia’’
2.Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawarte są w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 10) oraz projektach umów załącznik nr 4 i 4a do SIWZ.
3.Usługa obejmuje pranie asortymentu na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu na koszt Wykonawcy.
4.Usługi pralnicze będące przedmiotem zamówienia w szczególności obejmują:
1)asortyment prania, który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, odzież szpitalna (piżamy, koszule itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie męskie i damskie, bluzy, spodnie), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce, poduszki, kołdry, zasłony prysznicowe, wkłady wymienne do mopa, ściereczki kolorowe;
2)odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych przez pracownika Wykonawcy wg. ustalonego harmonogramu godzinowego (asortyment przygotowany będzie do transportu przez Zamawiającego);
3)transport asortymentu brudnego przez pracownika Wykonawcy do magazynu bielizny brudnej;
4)sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania;
5)odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy 5 razy w tygodniu;
6)dodatkowe kursy ponad ilość wskazaną w pkt 5, w zależności od potrzeb Zamawiającego; przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. przerwy świąteczne, długie weekendy).
7)prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej;
8)suszenie, prasowanie, maglowanie, krochmalenie (fartuchy);
9)naprawę uszkodzonej bielizny i odzieży, w tym: zszywanie rozpruć, cerowanie, przyszywanie guzików, tasiemek do wiązań itp.; oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nienadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania); bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów;
10)oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji;
11)pakowanie suchego asortymentu czystego w zamykane worki płócienne o odpowiedniej wytrzymałości i foliowo-polietylenowe na czas transportu – worki zabezpiecza Wykonawca;
12)dostarczanie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej Zamawiającego; bielizna będzie ważona po upraniu.
5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia oraz związane z nimi obowiązki Wykonawcy określono w załączniku nr 10 do SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

11.10.2019 | 11:30


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

  • Inne

» Dane nabywcy

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się