Zakup urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi 2019
» Opis zapytania
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z częściami zamiennymi, serwisem oraz tonerami/tuszami niezbędnymi do wydrukowania wymaganej ilości stron dla urządzeń w okresie 3 lat od daty zakupu.
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o zakres rzeczowy zawarty w załącznikach 7 i 8 do SIWZ oraz Projektów Umów stanowiących kolejno załączniki 3a, 3b oraz 3c do SIWZ.
3. Postępowanie dotyczy następującego asortymentu ( wraz z częściami zamiennymi, serwisem oraz tonerami/tuszami niezbędnymi do wydrukowania wymaganej ilości stron dla urządzeń w okresie 3 lat od daty zakupu )
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
GRUPA 1
1) Wielofunkcyjne, kolorowe, laserowe lub ledowe format A3 standardowa
Ilość 40 sztuk
2) Wielofunkcyjne, kolorowe, laserowe lub ledowe A3 wysoka wydajność
Ilość 5 sztuk
GRUPA 2
3) Wielofunkcyjne, kolorowe, laserowe lub ledowe A4
Ilość 100 sztuk
GRUPA 3
4) Wielofunkcyjne, monochromatyczne, laserowe lub ledowa A4
Ilość 30 sztuk
GRUPA 4
5) Drukarka laserowa lub ledowa,monochromatyczna A4
Ilość 40 sztuk
6) Drukarka laserowa lub ledowa monochromatyczna A4 wysoka wydajność
Ilość 10 sztuk
GRUPA 5
7) Drukarka laserowa lub ledowa,kolorowa A4
Ilość 40 sztuk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku
z prowadzeniem postępowania przetargowego w SWZ, zgodnie ze wzorem
w Załączniku nr 4 do SIWZ,
b) oświadczenie o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w Systemie Wspierania Zakupów Zamawiającego, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 1 do SIWZ
c) specyfikację techniczną oferowanych urządzeń z podaniem marki i producenta
d) Wypełniony Pomocniczy Formularz Ofertowy (Załącznik nr 11 do SIWZ)
UWAGA!
Prosimy nie korzystać z formuł w Formularzu oraz uzupełniać wartości, liczbami do 2 miejsc po przecinku
6. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projektach Umów, stanowiących załącznik nr 3a,3b,3c do SIWZ.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
Dopuszczalne składanie ofert na wybranych częściach/grupach
8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium :
GRUPA 1 90 000 PLN
GRUPA 2 80 000 PLN
GRUPA 3 15 000 PLN
GRUPA 4 20 000 PLN
GRUPA 5 20 000 PLN
9. Dostawy realizowane na adres KGHM O/COPI; ul. Kopalniana 1c; 59-101 Polkowice wg załączonego harmonogramu dostaw (Załącznik nr 9 do SIWZ)
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
02.08.2019 | 12:00
» Lokalizacja
Wydział Zakupów Materiałów Elektroenergetycznych i Technologicznych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin
» Kategoria asortymentowa
- Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
- Sprzęt nagrywający i prezentacyjny oraz jego serwis
- Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
- Materiały elektryczne
» Dane nabywcy
Wydział Zakupów Materiałów Elektroenergetycznych i Technologicznych
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.