Zakup urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi 2019

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń drukujących wraz z częściami zamiennymi, serwisem oraz tonerami/tuszami niezbędnymi do wydrukowania wymaganej ilości stron dla urządzeń w okresie 3 lat od daty zakupu.

2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o zakres rzeczowy zawarty w załącznikach 7 i 8 do SIWZ oraz Projektów Umów stanowiących kolejno załączniki 3a, 3b oraz 3c do SIWZ.

3. Postępowanie dotyczy następującego asortymentu ( wraz z częściami zamiennymi, serwisem oraz tonerami/tuszami niezbędnymi do wydrukowania wymaganej ilości stron dla urządzeń w okresie 3 lat od daty zakupu )

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

GRUPA 1

1) Wielofunkcyjne, kolorowe, laserowe lub ledowe format A3 standardowa

Ilość 40 sztuk

2) Wielofunkcyjne, kolorowe, laserowe lub ledowe A3 wysoka wydajność

Ilość 5 sztuk

GRUPA 2

3) Wielofunkcyjne, kolorowe, laserowe lub ledowe A4

Ilość 100 sztuk

GRUPA 3

4) Wielofunkcyjne, monochromatyczne, laserowe lub ledowa A4

Ilość 30 sztuk

GRUPA 4

5) Drukarka laserowa lub ledowa,monochromatyczna A4

Ilość 40 sztuk

6) Drukarka laserowa lub ledowa monochromatyczna A4 wysoka wydajność

Ilość 10 sztuk

GRUPA 5

7) Drukarka laserowa lub ledowa,kolorowa A4

Ilość 40 sztuk

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Do oferty należy dołączyć:

a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku
z prowadzeniem postępowania przetargowego w SWZ, zgodnie ze wzorem
w Załączniku nr 4 do SIWZ,

b) oświadczenie o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w Systemie Wspierania Zakupów Zamawiającego, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 1 do SIWZ

c) specyfikację techniczną oferowanych urządzeń z podaniem marki i producenta

d) Wypełniony Pomocniczy Formularz Ofertowy (Załącznik nr 11 do SIWZ)

UWAGA!
Prosimy nie korzystać z formuł w Formularzu oraz uzupełniać wartości, liczbami do 2 miejsc po przecinku

6. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projektach Umów, stanowiących załącznik nr 3a,3b,3c do SIWZ.

7. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
Dopuszczalne składanie ofert na wybranych częściach/grupach

8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium :

GRUPA 1 90 000 PLN
GRUPA 2 80 000 PLN
GRUPA 3 15 000 PLN
GRUPA 4 20 000 PLN
GRUPA 5 20 000 PLN

9. Dostawy realizowane na adres KGHM O/COPI; ul. Kopalniana 1c; 59-101 Polkowice wg załączonego harmonogramu dostaw (Załącznik nr 9 do SIWZ)

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.08.2019 | 12:00


» Lokalizacja

Wydział Zakupów Materiałów Elektroenergetycznych i Technologicznych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Materiały eksploatacyjne do urządzeń biurowych
  • Sprzęt nagrywający i prezentacyjny oraz jego serwis
  • Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
  • Materiały elektryczne

» Dane nabywcy

Wydział Zakupów Materiałów Elektroenergetycznych i Technologicznych


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się