zakup stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG z przystawką ortopedyczną

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w jego siedzibie, kompletnego, nowego fabrycznie stacjonarnego cyfrowego aparatu RTG z przystawką ortopedyczną w zgodnej konfiguracji wykazanej w załącznikach nr 3 stanowiącym integralną część SIWZ
2. Nie dopuszcza się dostaw częściowych poszczególnych elementów aparatu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny, oznakowany, posiadać niezbędne instrukcje, gwarancje i dokumentację w języku polskim, w odpowiednich opakowaniach zapewniających należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczanego sprzętu przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem itp.,
3. Graniczne parametry techniczno - użytkowe przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia minimalnych podanych parametrów, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
II. Montaż i uruchomienie sprzętu określonego w ustępie I wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji sprzętu w Zakładzie Radiologii Szpitala zakończonego protokołem szkolenia oraz sporządzenie testu akceptacyjnego.
III. Warunki serwisowania sprzętu. Sprzęt musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem.
1. Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego sprzętu.
2. W przypadku awarii, Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usunięcia usterki w ciągu max. 48 godzin, licząc od przyjęcia zgłoszenia.
3. Wykonawca jest zobowiązany udostępnić Zamawiającemu (użytkownikowi), nieograniczony dostęp telefoniczny lub faksowy lub elektroniczny przez 24 godziny możliwość zgłoszenia awarii.
4. W przypadku 3 - krotnej naprawy gwarancyjnej tego samego elementu lub podzespołu, Wykonawca zobowiązany jest wymienić ten element lub podzespół na nowy
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym.
6. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia.
7. Wymagane świadectwa i atesty.
7.1. świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości,
8,Wykaz autoryzowanych punktów serwisowych (nazwa, adres, tel/fax) w tym rozmieszczonych na terenie Polski,
IV. Termin realizacji zakupu – do 15 listopada 2019r. licząc od dnia podpisania umowy
V. Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej
dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia
zamówienia.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

19.08.2019 | 10:00


» Lokalizacja

04-749 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Ochrona zdrowia, sprzęt i usługi medyczne, weterynaria

» Dane nabywcy

Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
Bursztynowa 2
04-749 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się