Powrót

Modernizacja frontu nalewczego - spełnienie wymagań bhp poprzez zainstalowanie systemu przeciwupadkowego oraz oświetlenia na st. NO toru normalnego w BP 15 w Narewce.HZR.231.118.2019

» Opis zapytania

Nazwa: Modernizacja frontu nalewczego - spełnienie wymagan bhp .
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zakupu w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
termin zakończenia zadania (Proszę potwierdzić)
Gwarancja na roboty budowlane (Proszę potwierdzić)
Termin związania ofertą (Zgodnie z pkt. 10 ppkt 10.1 SIWZ proszę potwierdzić)
Warunki płatności (Zgodnie ze Wzorem Umowy § 4proszę potwierdzić)
KRS/CEIDG (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.1 Dz. III SIWZ)
ZUS/US (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.2 Dz. III SIWZ)
Wykaz Zamówień/Referencje (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.3 a Dz. III SIWZ)
Wykaz Kadry Technicznej / Kwalifikacje/Uprawnienia (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.3 b Dz. III SIWZ)
Certyfikat ISO (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2 ppkt.4 Dz. III SIWZ)
Formularz Ofertowy ( Proszę załączyć skan zgodnie z pkt. 1.2 ppkt. 5 Dz. III SIWZ , )
Oświadczenie Wykonawcy (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.1.2. ppkt.6 Dz. III SIWZ)
Umowa Konsorcjum (Zgodnie z pkt.1.5 proszę załączyć skan jeśli dotyczy)
Pełnomocnictwo/Oswiadczenie (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.1 Dz. III SIWZ)
Wykaz Podwykonawców/Oświadczenie (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.6 Dz. III SIWZ)
Kalkulacja ceny ofertowej/stawki do kosztorysowania (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.3 i 4 Dz. III SIWZ)
Harmonogram rzeczowo-finansowy (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.4 Dz. III SIWZ, jeśli dotyczy)
Wykaz Personelu (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt.7 Dz. III SIWZ)
Umowa spółki cywilnej (Proszę załączyć skan, zgodnie z pkt.2.1 ppkt 9 Dz. III SIWZ, jeśli dotyczy)
Etapy fakturowania (Proszę potwierdzić-maksymalnie dopuszczamy 2 etapy)

Opis i specyfikacja:

Szczegółowy opis przedmiotu zakupu i warunków udziału w postępowaniu w załączonym Zaproszeniu do złożenia oferty wraz z SIWZ. Oferty proszę składać tylko poprzez Platformę Zakupową , zgodnie z pkt. 5 Dział III SIWZ , na której będą również zamieszczane wyjaśnienia na zadane pytania. Załącznik nr 3-8 do SIWZ należy wydrukować w wersji zamieszczonej na Platformie zakupowej , uzupełnić w miejscach tego wymagających i załączyć w formie skanu (*pdf) . Osoba do kontaktu: Anna Dąbkowska, + 48 515 728 158, e-mail: anna.dabkowska@pern.pl
Termin wizji lokalnej-16.07.2019 r. -osoba do kontaktu: Wojciech Iwaniuk , tel. 509-898-541, e-mail:wojciech.iwaniuk@pern.pl

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

01.08.2019 | 12:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt ochronny i BHP
  • Oświetlenie i akcesoria

» Dane nabywcy

PERN S.A.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się