Przetarg nieograniczony na: 13/ŚDICZ/DCZP/2018/P „Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnych DCZP Sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy

» Opis zapytania

Nazwa: formularz cenowy
Opis:
Ilość: 1 [szt.]

Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Termin dostawy (do 2 dni roboczych = 40 punktów
3 dni robocze = 30 punkt
4 dni robocze = 20 punkt
powyżej 5 dni roboczych = 0 punktów
)

Opis i specyfikacja:
Wrocław, dnia 24.06.2019r. Nrsprawy: 13/ŚDICZ/DCZP/2019/P
OGŁOSZENIEO PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy zdnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.poz. 1986), „Dolnośląskie Centrum ZdrowiaPsychicznego” sp. z o.o. ogłasza wszczęcie postępowania o udzieleniezamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowejzamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawieart. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na: Sukcesywnadostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostek organizacyjnychDolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem,transportem i rozładunkiem wykonawcy data publikacji ogłoszenia wBiuletynie Zamówień Publicznych: 2019-06-24 r.numer ogłoszenia: 551545-N-2019 zdnia 2019-06-24 r.Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.Ogłoszeniedotyczy: zamówienia publicznego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - DostawyZamieszczanie ogłoszenia: ZamieszczanieobowiązkoweOgłoszenie dotyczy: ZamówieniapublicznegoZamówienie dotyczy projektu lub programuwspółfinansowanego ze środków Unii Europejskiej NieNazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłączniezakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalnośćich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grupspołecznie marginalizowanych NieNależy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących dojednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, niemniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lubwykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYPostępowanie przeprowadza centralnyzamawiający NiePostępowanie przeprowadza podmiot, któremuzamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania NieInformacje na temat podmiotu któremuzamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jestprzeprowadzane wspólnie przez zamawiających NieJeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzająpostępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne orazosoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jestprzeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich UniiEuropejskiej NieW przypadku przeprowadzania postępowaniawspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej –mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie CentrumZdrowia Psychicznego sp. z o.o., krajowy numeridentyfikacyjny 02118481900000, ul. Wybrzeże JózefaConrada-Korzeniowskiego 18 , 50-226 Wrocław,woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 66 212, ,e-mailmczarnecka@dczp.wroclaw.pl, dkalwat@dczp.wroclaw.pl, faks 71 77 66200. Adres strony internetowej (URL): www.dczp.ibip.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi iurządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępneI. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszęokreślić): Przedsiębiorstwo prowadzące działalność lecznicząI.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżelidotyczy):Podział obowiązkówmiędzy zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tymw przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innychpaństw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jestodpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie zaprzeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówieniebędzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówieniezostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny ibezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)Nie Adres strony internetowej, naktórej zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówieniaNie Dostęp do dokumentów zpostępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresemNie Oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: ElektronicznieTak adres https://platformazakupowa.pl/ Dopuszczone jest przesłanie ofert lubwniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: w wersji papierowej Wymagane jest przesłanieofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektronicznawymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie sąogólnie dostępneNie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi możnauzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) Nazwa nadana zamówieniuprzez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowychdla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. zo.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy Numer referencyjny: 13/ŚDICZ/DCZP/2019/P Przed wszczęciem postępowaniao udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny NieII.2) Rodzajzamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwościskładania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo doudzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba częścizamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotuzamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanychlub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określeniezapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówieniajest: Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i czystościowych dla jednostekorganizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz zzaładunkiem, transportem, i rozładunkiem wykonawcy w zależności od potrzebZamawiającego. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunekdostarczonych materiałów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określająnastępujące załączniki do SIWZ: formularze ofertowe( załączniki nr 2.1 – 2.9)oraz wzór umowy (załącznik nr 7). Adres dostawy: (Miejsce realizacji zamówienia)Wrocław, ul. Korzeniowskiego 18; 50-226 Wrocław – Magazyn/Apteka SzpitalnaPrzedmiot umowy winien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniachWykonawcy. W celu potwierdzenia spełnienia parametrów i standardów jakościowychoferowanych środków Wykonawca musi załączyć do każdego artykułu, jego opis wformie kserokopii (podpisanej zgodnie ze statusem Wykonawcy) z kataloguproduktów (w języku polskim) lub kserokopię innego dokumentu zawierającegonazwę produktu, producenta wyrobu, dokładny i opis cech jakościowych iparametrów technicznych produktu oraz numer katalogowy. Dostawa środków dosiedziby Zamawiającego następować będzie na koszt Wykonawcy partiami, awielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycjiZamawiającego, zgłoszonych na piśmie, e- mailem lub faksem, na druku Załącznikanr 2 do umowy, przez pracownika Magazynu/Apteki Szpitalnej. Warunki gwarancji:1) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemugwarancji minimum- 12 miesięcy; 2) Termin gwarancji liczony jest od dniadostawy, oddzielnie dla każdej partii. II.5) Główny kod CPV: 33631600-8 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 39830000-9 34928480-6 II.6) Całkowita wartośćzamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta: PLN (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowacałkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lubdynamicznego systemu zakupów)II.7) Czy przewiduje sięudzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostanąudzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którymrealizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowalub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 24 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: II.9) Informacjedodatkowe: od dnia podpisania umowy przez 24 miesiące
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZEPRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI UDZIAŁU WPOSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia doprowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowalub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność technicznalub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnychwymagań Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonującychczynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjachzawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone wart. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiającyprzewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiającyprzewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawawykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp) Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZWYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZSPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJIOświadczenie o niepodleganiu wykluczeniuoraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiukryteriów selekcji NieIII.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW ,SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWYPZP: Przed udzieleniemzamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminieaktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 tj. Potwierdzających spełnianiewarunków uczestnictwa: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.Potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu:odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust. 5 pkt 1 ustawy;III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWYPZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓWSELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓWSKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELUPOTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWYPZP Wykonawca w terminie 3dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,firmy oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminiewykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych wofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencjiw postępowaniu o udzielenie zamówienia.III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pktIII.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzieleniazamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żądawniesienia wadium:Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje sięudzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożeniaofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogówelektronicznych:Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączeniado ofert katalogów elektronicznych: Tak Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożeniaoferty wariantowej:Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem ofertyzasadniczej: NieIV.1.6) Przewidywana liczbawykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,partnerstwo innowacyjne)Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na tematumowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:Umowa ramowa będziezawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacjedotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenieofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacjipotrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemuzakupów: IV.1.8) Aukcjaelektroniczna Przewidziane jestprzeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetargograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzieprowadzona: Należy wskazać elementy,których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczeniaco do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcjielektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakiebędą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokościpostąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań ispecyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcjielektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENYOFERT IV.2.1) Kryteria ocenyofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin dostawy 40,00 IV.2.3) Zastosowanieprocedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetargnieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje zogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na tematnegocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawieofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczbyofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na tematdialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tegoopisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogukonkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składaniaofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na tematpartnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którymmuszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegającychnegocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych wspecyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacjaelektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacjaelektroniczna: Adres stronyinternetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacjielektronicznej: Wymagania dotyczącerejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tymwymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania wtoku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokościpostąpień: Informacje o liczbieetapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani donastępnego etapu:Termin składaniawniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcialicytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranejumowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzórumowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmianypostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiącyzałącznik nr 6 do SIWZ stanowiąc jej integralną część. Umowa zostanie zawartana podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej zokoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowywarunków ich wprowadzenia. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępnianiainformacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronieinformacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składaniaofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-01, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzieleniazamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje zogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski odopuszczenie do udziału w postępowaniu > POLSKI IV.6.3) Termin związaniaofertą: do: okresw dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznaniaśrodków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowiśrodków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie EuropejskiegoPorozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone nasfinansowanie całości lub części zamówienia: IV.6.5) Przewiduje sięunieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służącesfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, którezamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia,nie zostały mu przyznane IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTCZĘŚCIOWYCH



ZAŁĄCZNIKI:
SIWZ
załączniknr 1 do SIWZ – formularz oferty
załączniknr 2.1-2.9 do SIWZ – formularz cenowy
załączniknr 3 do SIWZ – oświadczenie z art. 25a ustawy PZP – przesłanki wykluczenia zpostępowania
załączniknr 4 do SIWZ – oświadczenie z art. 25austawy PZP – spełnianie warunków udziału w postępowaniu
załącznik nr 5 do SIWZ – grupa kapitałowa
załącznik nr 6 do SIWZ – zobowiązanie do udostępniania zasobów
załącznik nr 7 do SIWZ – wzór umowy
Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ
Załącznik nr 2.1-2.9 do wyjaśnienia nr 1 do SIWZ
Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SIWZ do Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Wyjaśnienie nr 3 do SIWZ
Załącznik nr 2.1-2.9 do wyjaśnień nr 3 do SIWZ
Wyjaśnienie nr 4 do SIWZ

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

16.07.2019 | 10:00


» Lokalizacja



» Kategoria asortymentowa

  • Środki czystości

» Dane nabywcy

Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego Sp. z o.o.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się