Dostawa produktów PHOENIX CONTACT

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów PHOENIX CONTACT.
2. Wymagana gwarancja: 24 miesiące od daty dostawy towaru do Odbiorcy.
3. Termin realizacji zadania – 24 miesiące licząc od dnia podpisania umowy.
4. Termin dostawy: do 3 tygodni od daty otrzymania zamówienia.
5. Do oferty należy dołączyć:
a) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SWZ – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do Ogłoszenia.
6. Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do Ogłoszenia.
7. Ogólne warunki zamówień dotyczące postępowań przetargowych prowadzonych na rzecz Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., określone są w Załączniku Nr 2 do Ogłoszenia.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Oferty należy składać elektronicznie do dnia określonego w Ogłoszeniu. Załączniki wymagane w oryginale w formie papierowej należy przesłać na adres: KGHM Polska Miedź S.A., ul. M. Skłodowskiej-Curie 54 A, 59-301 Lubin, w zamkniętej kopercie oznakowanej następująco: „Załączniki do Oferty w sprawie zamówienia niepublicznego nr MERCUS/HZ3/19/65272, Dostawa produktów PHOENIX CONTACT – Skierować do Departamentu Zakupów, Wydział Zakupów Materiałów Elektroenergetycznych i Technologicznych – ZZe Operator postępowania: Katarzyna Kałakajło, nie otwierać przed dniem 26.06.2019 r. godz. 10:00. Na kopercie należy również umieścić nazwę Wykonawcy.
13. Termin zadawania pytań 2 dni przed terminem składania ofert.
14. Termin udzielenia odpowiedzi: 1 dzień przed terminem składania ofert.
15. Do oceny zostaną dopuszczone oferty spełniające wszystkie wymagania Ogłoszenia.
16. Ocena ofert zostanie sporządzona w oparciu o udzielony rabat od obowiązującego cennika.
17. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi w Ogłoszeniu i wszystkich załącznikach do Ogłoszenia.
18. Cena może być podana w jednej z wymienionych walut: PLN.
19. Ocenie podlegać będzie rabat od obowiązującego cennika. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatku u Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego nabycia towarów, Wykonawca podaje jedynie wartość netto, a Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej wartości podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
20. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium udzielony rabat od obowiązującego cennika.
21. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.07.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ZESPÓŁ ASORTYMENTU KATALOGOWEGO, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Artykuły, sprzęt i usługi biurowe
  • Części do urządzeń elektroenergetycznych
  • Urządzenia elektroenergetyczne
  • Automatyka i urządzenia sterujące
  • Urządzenia elektryczne i elektroniczne
  • Narzędzia
  • Akcesoria
  • Sprzęt audio
  • Materiały elektryczne
  • Elementy złączne

» Dane nabywcy

ZESPÓŁ ASORTYMENTU KATALOGOWEGO


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się