Powrót

Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Miejskiej Ostróda

» Opis zapytania

3.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Miejskiej Ostróda z prawem opcji. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych,
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO,
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
3.2. Zamówienie składa się z:
3.2.1. zamówienia podstawowego:
a) ubezpieczenie 5 fabrycznie nowych autobusów Solaris Urbino 12 z napędem na olej napędowy, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, o pojemności 10 837cm3, moc 220 kW, liczba miejsc ogółem min. 86, w tym miejsc siedzących 29, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej,
b) ubezpieczenie 1 fabrycznie nowego autobusu Solaris Urbino 8.X z napędem elektrycznym, niskopodłogowego, moc 160 kW, liczba miejsc ogółem 46, w tym miejsc siedzących 22,
3.2.2. zamówienia opcjonalnego:
a) ubezpieczenie 5 fabrycznie nowych autobusów Solaris Urbino 12 z napędem na olej napędowy, niskoemisyjnych, niskopodłogowych, o pojemności 10 837cm3, moc 220 kW, liczba miejsc ogółem min. 86, w tym miejsc siedzących 29, przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej,
b) ubezpieczenie 1 fabrycznie nowego autobusu Solaris Urbino 8.X z napędem elektrycznym, niskopodłogowego, moc 160 kW, liczba miejsc ogółem 46, w tym miejsc siedzących 22,
c) ubezpieczenie 1 fabrycznie nowego, specjalnego pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Ostródzie, przystosowanego do przewozu osób zatrzymanych, napęd benzynowy, o mocy min. 110 kM, liczba miejsc 7.
3.3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy:
1) w zakresie zamówienia podstawowego: od dnia zgłoszenia każdego pojazdu do ubezpieczenia,
2) w zakresie zamówienia opcjonalnego: w terminie 24 miesięcy od dnia zgłoszenia każdego pojazdu do ubezpieczenia, przy czym zgłoszenie poszczególnych pojazdów może nastąpić do końca 2020 r.
3.4. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
3.5. Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie.
3.6. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
3.7. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.8. Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1 i 1a, tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia oraz w wykazie mienia.
3.9. W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca obejmuje ochroną ubezpieczeniową ryzyka określone w pkt. 3.1 i opisane w załączniku 1a, tj. wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, gdzie data początkowa okresu ubezpieczenia będzie mieścić się w okresie wykonywania zamówienia.
3.10. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej i obejmuje ochroną ubezpieczeniową na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą.
3.11. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i w ofercie.
3.12. Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r., poz. 473 ze zm.), w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ.
3.13. Postępowanie w sprawie zamówienia publicznego prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker spółki z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i wszystkich podmiotów objętych zamówieniem.
3.13.1. Broker ubezpieczeniowy będzie nadzorował realizację umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także będzie pośredniczył przy zawieraniu poszczególnych umów ubezpieczenia.
3.13.2. Wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu – Inter-Broker sp. z o.o. kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej - z zachowaniem zasad wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego i poszczególnych, wynikających z niej umów ubezpieczenia.
3.14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ:
Załącznik nr 1: „Postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji zamówienia oraz dane do oceny ryzyka”;
Załącznik nr 1a: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Miejskiej Ostróda”
Załącznik nr 4: „Warunki obligatoryjne – definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych”;
Załącznik nr 5: „Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne”;
Załącznik nr 7: „Dotychczasowy przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania, ustanowione rezerwy)”.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.06.2019 | 09:00


» Lokalizacja

ul. Mickiewicza 24
Ostróda 14-100
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Ubezpieczenia

» Dane nabywcy

Gmina Miejska Ostróda
ul. Mickiewicza 24
Ostróda 14-100
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się