Powrót

Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego w wysokości 3.600.000,00 zł

» Opis zapytania

Nazwa zamówienia: "Kredyt długoterminowy na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych nie znajdujących pokrycia w dochodach własnych Powiatu Ropczycko – Sędziszowskiego w wysokości 3.600.000,00 zł".


Dane wyjściowe:

1. kwota kredytu ogółem: 3.600.000,00 zł (słownie: trzy miliony sześćset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań:
a) Przebudowa mostów jako kontynuacja Programu przebudowy obiektów mostowych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu ropczycko – sędziszowskiego – Przebudowa mostu na potoku bez nazwy w ciągu drogi powiatowej Nr 1296R Dębica – Wielopole Skrzyńskie w m. Brzeziny.
b) Przebudowa dróg i ulic powiatowych – Przebudowa drogi powiatowej Nr 1335R Będziemyśl – Klęczany – Bratkowice w miejscowości Klęczany oraz Przebudowa układu komunikacyjnego – Etap I Przebudowa ulic powiatowych Nr 1362R Robotniczej i Nr 1361 Dworcowej w Ropczycach.

2. uruchomienie kredytu nastąpi w transzach w terminie 7 dni od podpisania umowy do dnia 15.12.2019r. na podstawie dyspozycji płatniczych Zamawiającego
3. ostateczny termin wykorzystania kredytu upływa 15.12.2019,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji wykorzystania części kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych kosztów,
5. spłata kredytu nastąpi z dochodów własnych Powiatu w terminie do 30.12.2029r.,
6. ustala się okres karencji w spłacie kredytu do 31.12.2019. Spłata pierwszej raty nastąpi dnia 30.01.2020, natomiast spłata odsetek od uruchomienia kredytu, w okresach miesięcznych,
7. sposób spłaty kredytu – w stałych ratach miesięcznych, w terminie do 30 dnia każdego miesiąca kalendarzowego. (w miesiącu luty – ostatniego dnia miesiąca)
8. odsetki naliczane będą miesięcznie od faktycznie wykorzystanych środków. Do obliczeń kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni do wykorzystania kredytu w stosunku do 365 dni w roku (także w latach przestępnych). Odsetki będą spłacane w terminie do 30 dnia każdego miesiąca,
9. spłata odsetek następowała będzie w ratach miesięcznych i zakończy się z chwilą całkowitej spłaty kredytu, tj. w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy,
10. do ustalenia stopy oprocentowania stosowana będzie stawka WIBOR 1M
11. forma zabezpieczenia kredytu przez Kredytobiorcę: weksel własny „In blanco” wraz z deklaracją wekslową
12. kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
13. prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 14 dni od podpisania umowy, z tym że Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz.

ASPEKTY SPOŁECZNE
1. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: obsługa kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp:
a) Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), zawierające wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z przyporządkowaniem czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy to także pracowników podwykonawców). W przypadku wystąpienia konieczności zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia wykonawca poinformuje o tym fakcie zamawiającego w terminie 5 dni od zaistnienia zmiany, przekazując w tym terminie aktualne oświadczenie.
b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący przedmiot umowy wskazani w Oświadczeniu będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666).
3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
a) Zamawiający dokonuje kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp na podstawie Oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1 Rozdziału IV SIWZ.
b) Za niewywiązanie się z obowiązku dotyczącego przedstawienia Oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1 Rozdziału IV SIWZ., Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 200,00 zł za każdy dzień opóźnienia. Wykonawca musi uwzględnić przedmiotową karę w umowie przedłożonej Zamawiającemu do podpisu.
4. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa kredytu tj. w szczególności wyliczanie należnych odsetek do kredytu, informowanie o bieżącym stanie kredytu.


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.06.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Konopnickiej 5
Ropczyce 39-100
Województwo: podkarpackie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi bankowe

» Dane nabywcy

Powiat Ropczycko - Sędziszowski
ul. Konopnickiej 5
Ropczyce 39-100
Województwo: podkarpackie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się