Powrót

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na częściowe pokrycie planowanego deficytu zgodnie z poniższymi postanowieniami:
1. Maksymalna wysokość kredytu długoterminowego wynosić będzie 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony 00/100 zł).
2. Kredyt uruchamiany będzie w transzach na podstawie dyspozycji uruchomienia złożonej przez Zamawiającego na drukach Banku.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz regulowania wysokości i ilości transz stosownie do potrzeb Zamawiającego.
4. Umowa z bankiem będzie podpisana na pełną wielkość kredytu podaną w opisie przedmiotu zamówienia. Po wyliczeniu ostatecznej wielkości zaciągniętego kredytu zmiana umowy nastąpi w postaci aneksu, w którym zostanie ustalony na nowo harmonogram spłat uwzględniający ostateczną wysokość kredytu. Zmiana harmonogramu nie spowoduje wydłużenia okresu kredytowania tj. nie przekroczy 31.12.2025 r. Zmniejszenie wielkości kredytu nie może pociągać za sobą zmiany warunków oprocentowania oraz dodatkowych opłat.
5. Wykonawca otworzy rachunek kredytowy nieodpłatnie w trakcie realizacji umowy.
6. Spłata kapitału nastąpi w okresie 6 lat począwszy od roku 2020. Karencja w spłacie do dnia 28.02.2020 r.
7. Spłata kapitału nastąpi w 24 ratach płatnych co trzy miesiące począwszy od 28.02.2020 r. płatnych do ostatniego dnia roboczego kwartału, według harmonogramu spłat stanowiącego załącznik do wniosku.
8. Naliczanie odsetek dokonuje się w okresach 3-miesięcznych (XII -II, III-V, VI-VIII, IX-XI), od rzeczywistego salda, wg kalendarza rzeczywistego (365/366 dni).
9. Okresy odsetkowe dotyczące roku 2019 liczone będą od dnia wypłaty środków do końca tych okresów. Naliczenie odsetek następuje od uruchomionej kwoty kredytu.
10. Spłata odsetek od kredytu nastąpi w terminie do 15-ego dnia miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego, na podstawie pisemnej informacji Wykonawcy dostarczonej do 7 dnia miesiąca po zakończeniu okresu odsetkowego. Jeżeli 15-ty dzień miesiąca przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, spłata nastąpi w następnym dniu roboczym po tym terminie.
11. Oprocentowanie kredytu stanowi sumę stopy WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych z ostatniego notowania w m-cu poprzedzającym okres odsetkowy, za który będą naliczane odsetki oraz marży Wykonawcy określonej w ofercie przetargowej (obejmującej łącznie wszystkie prowizje i marżę banku).
12. Wszystkie rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w PLN.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu oraz przesunięcia terminu spłaty poszczególnych rat kapitałowych w całym okresie objętym umową, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów.
14. Wykonawca wyda bezpłatne zaświadczenie w zakresie terminowości spłaty kredytu i przebiegu współpracy, na wniosek Zamawiającego.
15. Zabezpieczenie stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

Informacje dodatkowe:
1. Na rachunkach Zamawiającego w bankach nie ciążą zajęcia egzekucyjne.
2. Zamawiający nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.
3. U Zamawiającego nie był prowadzony program postępowania naprawczego w rozumieniu ustawy z dnia 27.08.2009 r o finansach publicznych.
4. U Zamawiającego nie były prowadzone za pośrednictwem komornika sądowego działania windykacyjne wszczynane na wniosek banków.
5. Zamawiający nie posiada zobowiązań z tyt. obligacji, wykupu wierzytelności, forfaitingu, factoringu, eFinancingu, leasingu.
6. Zamawiający nie udzielał poręczeń i gwarancji innym podmiotom.
7. Zamawiający nie posiada podpisanych umów o charakterze publiczno-prywatnym.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.

Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:
- wykonywanie czynności rachunkowo-księgowych oraz kontakt z Zamawiającym.

Sposób dokumentowania zatrudnienia osób.
Zamawiający wymaga:
1) aby wykonawca przedłożył oświadczenie, iż osoby skierowane do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt 5.5.2, są zatrudnione na umowę o pracę. Oświadczenie powinno być złożone najpóźniej w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy i powinno zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, okres zatrudnienia, stanowisko i zakres czynności dla każdej osoby skierowanej do realizacji zamówienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia może żądać kopii umów o pracę i/lub innych dokumentów z których jednoznacznie będzie wynikać, iż skierowane do realizacji zamówienia osoby są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, umową cywilnoprawną. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

28.06.2019 | 12:00


» Lokalizacja

ul. Zamkowa 12
Działdowo 13-200
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi bankowe

» Dane nabywcy

Gmina-Miasto Działdowo
ul. Zamkowa 12
Działdowo 13-200
Województwo: warmińsko-mazurskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się