Powrót

Rozbudowa infrastruktury energetycznej dla rejonu GG-5

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury energetycznej dla rejonu GG-5 zgodnie ze specyfikacją w Załączniku nr 1 do Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w ruchu zakładu górniczego, w dni niefedrunkowe (dni wolne od pracy oraz dni świąteczne).
3. Do oferty należy dołączyć:
a) Załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał należy przesłać pocztą),
b) Oświadczenie o ochronie danych osobowych – Załącznik nr 5 do Ogłoszenia.
c) Kartę Wykonawcy
d) Harmonogram rzeczowo-finansowy,
e) Strukturę organizacyjną firmy.
Dokumenty wymagane w oryginale należy przesłać na adres podany w pkt I, ppkt 3 niniejszej SIWZ.
4. Dokumenty wymagane przy odbiorze:
a) Protokołu końcowy realizacji usługi.
5. Wszystkie dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE oraz certyfikaty jednostki notyfikowanej stwierdzającej spełnienie przez wyrób, wymagań dodatkowych zawartych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28.06.2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych (z późniejszymi zmianami), norm oraz innych przepisów obowiązujących w podziemnych zakładach górniczych. Oprawy, osprzęt instalacyjny muszą zapewniać stopień ochrony co najmniej IP54 oraz posiadać znak CE. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego kart gwarancyjnych, zaświadczeń i instrukcji fabrycznych, certyfikatów, deklaracji zgodności oraz dokumentacji technicznych i instrukcji obsługi zakupionych, zabudowanych i uruchomionych przez niego urządzeń oraz kabli i przewodów.
6. Pozostałe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

29.07.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Dyrektor ds. Finansowych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Części do urządzeń elektroenergetycznych
  • Elementy konstrukcyjne i przesyłowe
  • Urządzenia elektroenergetyczne

» Dane nabywcy

Dyrektor ds. Finansowych


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się