Powrót

EZP-2019/23/05/03

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa samochodów, tj.
- wykonywanie obsługi technicznej zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta dla danej marki, wykonywanie niezbędnych napraw łącznie z montażem, wymianą elementów uszkodzonych, zużytych, niesprawnych i zakup części zamiennych (również dla Zamawiającego dla jego potrzeb) do następujących pojazdów:

- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2016 nr rej. GD 843MN
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2016 nr rej. GD 847MN
- Mercedes Sprinter 319 Blue TEC – rok produkcji 2017 nr rej. GD 441PP
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 053TJ
- VW Crafter 2,5 TDI – rok produkcji 2009 nr rej. GD 2611V
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 248TJ
- Peugeot Partner 1,6 HDI - rok produkcji 2007 nr rej. GD 3635N
- Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2012 nr rej. GD 709ER
- Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2012 nr rej. GD 710ER
- Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2013 nr rej. GD 043GP
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2013 nr rej. GD 045GP
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2013 nr rej. GD 362GU
- Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 5841Y
- Mercedes Sprinter 316 CDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 5844Y
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2015 nr rej. GD 461KX
- Mercedes Sprinter 316 CDI – rok produkcji 2015 nr rej. GD 464KX
- VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2008 nr rej. GD 7346T
- VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 9713W
- VW Crafter 2,5 TDI - rok produkcji 2009 nr rej. GD 9785W
- Mercedes Sprinter 419 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 064SV
- Mercedes Sprinter 419 CDI – rok produkcji 2018 nr rej. GD 182SV

- wykonywanie bezgotówkowych napraw powypadkowych
- przystąpienie do realizacji usługi (naprawy, wymiany), po przejęciu przedmiotu umowy na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zdawczo-odbiorczego (protokół zlecenia) w dniu przyjęcia
- sprowadzenie brakujących części zamiennych nie może przekraczać 24 godzin (w Polsce). Czas oczekiwania na sprowadzenie brakujących części z zagranicy nie może przekraczać 10 dni roboczych
- Prowadzenie rejestru komputerowego wykonanych napraw oraz zastosowanych części zamiennych
- Wykonawca zobowiązuje się do naprawy zgodnie z normami czasowymi ustalonymi przez producenta dla danej marki zgodnie z AUDATEX, EUROTAX lub innym równoważnym programem
Przedmiot zamówienia obejmuje również odbiór uszkodzonych i zwrot naprawionych pojazdów z i do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na koszt Wykonawcy.

Wspólny Słownik Zamówień CPV – 50112100-4
Rodzaj zamówienia – usługa.
Z przedmiotu zamówienia wyłączone są drobne materiały eksploatacyjne połączone ze zwykłym używaniem rzeczy.

ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

Zamawiający zastrzega zgodnie z przepisem art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych do osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych elementów zamówienia:
- wyposażenie diagnostyczne komputerowe dla pojazdów Mercedes, Volkswagen, Peugeot, Renault
- wykonywanie napraw przy użyciu podnośników lub kanałów dla pojazdów do 3,5 t – min. 3 stanowiska i do 3,88 t – 1 stanowisko
- wykonywanie geometrii kół
- wykonywanie serwisu mobilnego przy użyciu samochodu z wyposażeniem warsztatowym
- wykonywanie serwisu ogumienia

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

31.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Orzeszkowej 1
Gdańsk 80-208
Województwo: pomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi utrzymania i serwis pojazdów, łodzi i samolotów

» Dane nabywcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
ul. Orzeszkowej 1
Gdańsk 80-208
Województwo: pomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się