Powrót

PRZEGLĄDY SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa 46/2019

» Opis zapytania

1.Przedmiotem zamówienia są okresowe przeglądy sprzętu pożarniczego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ
i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco:
Zadanie nr 1:Przegląd okresowy autopompy i układu wodno-pianowego w samochodach pożarniczych
Zadanie nr 2: Przegląd okresowy części specjalnej lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego Mitsubishi L 200
Zadanie nr 3: Przegląd główny aparatów powietrznych FENZY AERIS
2.Zakres wykonania usług przeglądów okresowych określonych jak powyżej należy wykonać co najmniej zgodnie z:
1)Zakresem prac wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz warunkami umowy;
2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym;
3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu instrukcją obsługi producenta urządzenia (Instrukcja obsługi producenta urządzenia FENZY AERIS jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego – na pisemny wniosek Wykonawcy).
3.Wymagany minimalny zakres czynności:3. Wymagany minimalny zakres czynności:
1) Zadanie nr 1: Przegląd okresowy autopompy i układu wodno - pianowego w samochodach pożarniczych
Nazwa czynności Ilość czynności w roku Ilość sprzętu ogółem
- sprawdzenie szczelności autopompy
- przegląd autopompy – smarowanie
- przegląd skrzyni napędowej autopompy
- przegląd wału napędowego autopompy
- przegląd urządzenia zasysającego
- przegląd zaworu głównego
- przegląd zaworów tłocznych
- przegląd manometrów
i manowakuometrów
- sprawdzenie instalacji elektrycznej
i automatyki sterowania autopompy
- próba sprawności podzespołów wodno-pianowych ,ciśnienia
i wydajności autopompy,
- dokonanie przeglądu poprawności działania przyrządów pomiarowych;raz w roku; sierpień; 12 szt
Uwaga!
Dodatkowo w nw pojeździe należy dokonać następujących czynności:
Scania G440 CB
- wymiany oleju w trokomacie
- sprawdzenie prawidłowej pracy systemu proszkowego
- sprawdzenie szczelności układu sterowania
- sprawdzenie prawidłowej pracy działka proszkowego ( sprawdzenie układu sterowania)
SPRZĘT ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:
STAR P142CJ A24/10 3 szt.; Grupa gm. Dragacz
ul. Dworcowa
- teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
STAR 14.225 A20/10 1 szt.;1 RBLog Skład Gardeja
JELCZ 014 A32/10 1 szt.;1 RBLog Skład Gardeja
JELCZ 010 A32/10 1 szt.;1 RBLog Skład Gardeja
STAR 12.227 Zigler FP 16/8 3 szt.;1 RBLog Skład Gardeja
SCANIA G440 CB 6x6 EHZ 1 szt.;1 RBLog Skład Gardeja
STAR 12.227 LA-LF GBA 2,5/16 1 szt.;(Jamy) gm. Rogóźno
JELCZ 014 GCBA 5/24 1 szt.;(Jamy) gm. Rogóźno
Zadanie nr 2: Przegląd okresowy części specjalnej lekkiego sam. ratowniczo gaśniczego Mitsubishi L200
Nazwa czynności Ilość czynności w roku Ilość sprzętu ogółem
- obsługa techn. wysokociśnieniowego agregatu gaśniczego
- obsługa silnika spalinowego agregatu
- sprawdzenie poziomu i stanu oleju silnik.
- wymiana oleju silnikowego w silniku agregatu
- wymiana świecy zapłonowej i filtra powietrza
- obsługa pompy wodnej agregatu
- sprawdzenie stanu oleju przekładniowego w pompie agregatu
- oczyszczenie układu filtracji pobieranej wody
- wymiana filtra
razw roku: sierpień 1 szt.;
Sprzęt: ILOŚĆ MIEJSCE WYKONANIA USŁUGI:
Mitsubishi L -200 1 szt.Grupa gm. Dragacz
ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog)
3)Zadanie nr 3 : Przegląd główny automatów płucnych i reduktora wysokiego ciśnienia aparatów powietrznych FENZY AERIS po 6 letnim okresie używalności.
Rodzaj sprzętu Zakres czynności ilość uwagi
Reduktor wysokiego ciśnienia aparatu powietrznego FENZY AERIS
- wymiana uszczelek i części
- RELIEF KIT
- zestaw naprawczy sygnalizatora ostrzegawczego
- zestaw naprawczy do regulatora przepływu
- zestaw naprawczy tłoka
- zestaw uszczelek do reduktora HP
- FITTING KIT 200/300 B
- zestaw naprawczy zaworu
- zestaw naprawczy do przewodu HP bez manowetru
- zestaw naprawczy do przewodu MP
(wpis do książki paszportowej o dopuszczeniu do dalszego użytku)
6 szt.
Przegląd w siedzibie
Wykonawcy
Automat płucny aparatu powietrznego FENZY AERIS
Wymiana
- membrany
- sprężyny
- układów tłoczących
(wpis do książki paszportowej o dopuszczeniu do dalszego użytku) 6 szt.
Przegląd w siedzibie Wykonawcy.
Miejsce wykonania przeglądu: siedziba Wykonawcy lub miejsce będące w dyspozycji Wykonawcy, zapewniające profesjonalny i fachowy przegląd sprzętu.
Czynności objęte przedmiotowym zamówieniem dotyczące przeglądu głównego aparatów powietrznych FENZY winny być przeprowadzone przez osoby/przedmioty uprawnione przez producenta urządzenia firmę HONEYWELL SAFETY PRODUCTS i odbywać się z użyciem stanowiska testowego, specjalistycznych narzędzi oraz oryginalnych części z zachowaniem procedur wynikających z instrukcji obsługi producenta.
4.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia – zadanie nr 1 i nr 2 - w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ oraz § 2 ust. 3 OWU – Ogólne Warunki Umowy.
5.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) i/lub miejscowści Jamy gm. Rogóźno – teren 1 RBLog – Skład Gardeja (w zależności od zadania), w siedzibie Wykonawcy.
6.Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog i 1 RBLog-Skład Gardeja zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie wykonywania usługi w danej jednostce.
7.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania).
8.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres
12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia sprzętu po wykonanej usłudze.
9.Okres ważności przeglądu w danym zadaniu musi być zgodny z wymaganiami producenta sprzętu
i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu).
10.Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi stosować wyposażenie i urządzenia, na swój koszt
i we własnym zakresie.
11.Wykonawca oświadcza, iż osoby wykonujące w jego imieniu wszelkie prace związane
z realizacją przedmiotu zamówienia posiadają wymagane przeszkolenie, techniczną wiedzę
i doświadczenie w przedmiotowym zakresie.
12.Zakazuje się dokonywania wizji lokalnej, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”.
13.Wykonawca oświadcza pod rygorem odpowiedzialności karnej i naliczenia kary umownej z tego tytułu, że osoby wykonujące usługę będą zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia.
Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy.
a)celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:
Wykonawca w terminie dwóch dni przed datą zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli.
b)w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 13, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej.
Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8.
W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.
14.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący „Ogólne Warunki Umowy”.



Złóż ofertę


» Termin składania ofert

11.06.2019 | 09:30


» Lokalizacja

ul. Czwartaków 3
Grudziądz 86-300
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt p. poż.
  • Usługi eksploatacji

» Dane nabywcy

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
Grudziądz 86-300
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii BHP i higiena osobista z ostatnich 10 dni.