Powrót

„Bankowa obsługa budżetu Gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych”

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu gminy Jednorożec i gminnych jednostek organizacyjnych, tj.:
- Urząd Gminy w Jednorożcu,
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Jednorożcu,
- Gminna Biblioteka Publiczna w Jednorożcu,
- Gminny Zespół Oświaty w Jednorożcu,
- Zespół Placówek Oświatowych w Jednorożcu,
- Szkoła Podstawowa w Lipie,
- Szkoła Podstawowa w Olszewce,
- Publiczna Szkoła Podstawowa Żelazna Rządowa – Parciaki z siedzibą w Parciakach,
- Publiczne Gimnazjum w Jednorożcu.
1. Kompleksowa obsługa bankowa zamawiającego obejmuje:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych Urzędu Gminy w Jednorożcu i jednostkach organizacyjnych gminy Jednorożec,
2) Możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie zawiązania zamówienia, na warunkach zadeklarowanych w ofercie,
3) Realizacja poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnienie systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy,
4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych we wszystkie dni robocze w godzinach od 7:30 -15:00, wypłaty gotówkowe do 35.000,00 zł powinny być dokonywane bez konieczności uprzedniego telefonicznego zgłoszenia.
5) Wydawanie druków czeków gotówkowych i ich potwierdzanie,
6) Wydawanie opinii bankowych i zaświadczeń,
7) Potwierdzenie stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku (wyciąg bankowy w formie papierowej wraz z załączonymi dowodami wpłat i wypłat),
8) Wydawanie historii rachunków bankowych w miarę zapotrzebowania,
9) Udzielenie gminie krótkoterminowego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 800.000,00 zł. Spłata kredytu nastąpi najpóźniej do 31 grudnia danego roku budżetowego, a w każdym następnym roku budżetowym kredyt będzie dostępny na takich samych warunkach od pierwszego dnia roboczego nowego roku budżetowego,
10) Udzielenie telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis),
11) Przyjmowanie i przechowywanie depozytów,
12) Zapewnienie transportu gotówki do kasy i z kasy Urzędu Gminy na wniosek Zamawiającego,
13) Oprocentowanie środków znajdujących się na wszystkich rachunkach Zamawiającego,
14) Usługa wyzerowania wskazanych rachunków jednostek organizacyjnych Gminy Jednorożec polegająca na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Gminy. Usługa wyzerowania wskazana zostanie w umowie rachunku bankowego, którego usługa ta będzie dotyczyć,
15) Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych na warunkach negocjowanych telefonicznie.

W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego:
1. podaje się wykonanie budżetu dochodów:
- za 2016 rok 33.685.633,61 zł,
- za 2017 rok 34.640.594,47 zł,
- za 2018 rok 36.815.876,00 zł,
2. załącza się:
- bilans z wykonania budżetu Gminy Jednorożec na dzień 31.12.2018 r.,
- Rb-NDS sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za okres od początku roku do dnia 31 grudnia 2018 r.
Planowane dochody budżetu gminy i podległych jednostek na dzień 10.05.2019 r. wynosi 35.738.141,33 zł. Kredyt w rachunku bieżącym gminy – maksymalny limit 800.000,00 zł.
Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, formularzu ofertowym oraz załącznikach jest mowa o:
- prowizji - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne procentowo od kwoty (wartości),
- opłacie - należy przez to rozumieć wynagrodzenie płatne kwotowo od czynności.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Odrodzenia 14
Jednorożec 06-323
Województwo: mazowieckie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi bankowe

» Dane nabywcy

Urząd Gminy w Jednorożcu
ul. Odrodzenia 14
Jednorożec 06-323
Województwo: mazowieckie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się