Powrót

Usługa drukowania dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu

» Opis zapytania

1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79810000-5 - usługi drukowania, 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z dostawą plakatów, czeków, ulotek, wizytówek, banerów i innych druków (zwanych dalej łącznie „Drukami”), wykonanych zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu. Część przedmiotu umowy jest współfinansowana z Programu Unii Europejskiej Erasmus+ w ramach projektu „Go Out And Live - creating conditions conductive to maintaining the highest quality of seniors’ lives” (zwanego dalej „GOAL”) realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr 2018-1-PL01-KA204-050650.
3. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć:
1) Plakaty A2:
a) format: A2,
b) materiał: kreda połysk, min. 250 g/m2,
c) kolorystyka: 4/0 CMYK,
d) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkanaście projektów. Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
e) łączna ilość: 2140 sztuk, w tym:
e.1) 20 szt. x 2 zamówienia,
e.2) 50 szt. x 2 zamówienia,
e.3) 100 szt. x 5 zamówień,
e.4) 300 szt. x 5 zamówień.
2) Banery wraz z montażem na kostki promocyjne:
a) format: 250 wys./ 1010 szer. cm,
b) materiał: baner block out, min. 440 g/m2,
c) kolorystyka: 4/0 CMYK, nadruk solventowy twardy,
d) wymagania: materiał lekki, wytrzymały na zginanie, rozciąganie, odporne na działanie warunków atmosferycznych (różnice temperatur, wilgoć),
e) montaż: baner montowany na metalowa kostkę (250x250 cm) , za pomocą specjalistycznej mocnej taśmy dwustronnej + montaż w górnej części za pomocy linek. Linki i taśmy po stronie Wykonawcy,
f) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów. Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
g) łączna ilość: 7 sztuk, w tym:
g.1) 2 szt. x 1 zamówienie,
g.2) 4 szt. x 1 zamówienie,
g.3) 1 szt. x 1 zamówienie.
3) Zaproszenia:
a) format po złożeniu: 100 x 210 mm,
b) materiał: kreda mat, min. 350 g/m2,
c) kolorystyka: 4/4 CMYK,
d) wykończenie: laminat aksamitny soft dwustronny, wybiórczo lakier UV dwustronny, bigowanie, składanie,
e) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
f) łączna ilość: 1500 sztuk.
4) Foto książka:
a) format: 300 x 200 mm, poziom,
b) ilość stron: 4 + 28 (nadruk na wewnętrznej stronie okładki),
c) materiał: okładka z podbiciem tekturowym min. 400 g/m2, kreda połysk min. 200 g/m2 wnętrze, wydruk cyfrowy, technika foto książki,
d) kolorystyka: 4/4 CMYK,
e) łączenie: klejone po krótkim boku,
f) wykończenie: okładka laminat aksamitny mat, elementy wypukłe + lakier UV wybiórczo,
g) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
h) łączna ilość: 45 sztuk.
5) Wizytówki:
a) format: 90 x 50 mm z wykrojnika ,
b) materiał: kreda mat min. 350g/m2,
c) kolorystyka: 4/4 CMYK,
d) wykończenie: laminat aksamitny, wybiórczo lakier UV,
e) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilkadziesiąt projektów. Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
f) łączna ilość: 2500 sztuk, w tym:
f.1) 50 szt. x 10 zamówień,
f.2) 100 szt. x 10 zamówień,
f.3) 200 szt. x 5 zamówień.
6) Teczki tekturowe z wykrojnika:
a) format po złożeniu : 220 x 305 mm,
b) grzbiet: 5 mm,
c) materiał: Kreda mat, min 350 g/m2,
d) kolorystyka: 4/0 CMYK,
e) wykończenie: Laminat aksamitny, wybiórczo lakier UV, bigowanie, składanie,
f) gumka: pomarańczowa,
g) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt. Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
h) łączna ilość: 500 sztuk.
7) Papier firmowy:
a) format: A4,
b) materiał: kreda mat min 80g/m2,
c) kolorystyka: 4/0 CMYK,
d) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt. Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
e) łączna ilość: 2000 sztuk.
8) Kalendarze trójdzielne:
a) format: 400 x 810 mm,
b) materiał: główka kartonowa: karton min 275g/m2, plecki: karton min. 275g/m2, kalendaria: papier offsetowy min 90g/m2,
c) kolorystyka: 4/0 CMYK, full kolor,
d) ilość kart: 3x12 kart, full kolor wg projektu zamawiającego,
e) uszlachetniania: główka folia mat,
f) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt. Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
g) łączna ilość: 200 sztuk.
9) Ścianka sponsorska tekstylna:
a) format: 2000 x 3000 mm,
b) materiał: flagowy, wykończony zamkiem błyskawicznym, możliwość prania w pralce, naciągany bezpośrednio na konstrukcje,
c) kolorystyka: 4/4 CMYK,
d) konstrukcja: łukowa, aluminiowa, łatwo składana, do samodzielnego montażu ,
e) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
f) łączna ilość: 8 sztuk.
10) Płyty ze spienionego PCV:
a) format płyty: 80x60 cm,
b) rodzaj płyty: płyta ze spienionego PCV do druku, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności,
c) grubość płyty – min. 5 mm,
d) Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje 2 projekty, Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
e) łączna ilość: 2 sztuki.
11) Płyta ze spienionego PCV:
a) format: 120x50 cm,
b) materiał: płyta ze spienionego PCV, lekka o dużej sztywności, o dobrych właściwościach mechanicznych i wysokiej udarności,
c) grubość płyty - min. 5 mm,
d) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów. Zamawiający przedstawi Wykonawcy projekt,
e) łączna ilość: 15 sztuk, w tym:
e.1) 5 szt. x 1 zamówienie ,
e.2) 2 szt. x 3 zamówienia,
e.3) 1 szt. x 4 zamówienia.
12) Ulotki A5:
a) format: A5,
b) materiał: kreda mat, min 250 g/m2,
c) kolorystyka: 4/4 CMYK,
d) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia kilka projektów. Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
e) łączna ilość: 2000 sztuk, w tym:
e.1) 1000 szt. x 2 zamówienia.
13) Dyplom okolicznościowy:
a) format: A4,
b) papier: kreda mat, min 200 g/m2,
c) kolorystyka: 4/0 CMYK
d) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt. Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy,
e) łączna ilość: 5000 sztuk
14) Czek:
a) format: A3,
b) papier: kreda połysk, min 300 g/m2,
c) kolorystyka: 4/0 CMYK,
d) wykończenie: laminowanie,
e) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 200 projektów tj. 1 sztuka = 1 projekt. Zamawiający przedstawi projekty Wykonawcy,
f) łączna ilość: 200 sztuk/Zamawiający przewiduje jednorazowe zapotrzebowanie na minimum 1 sztukę.
4. Wykonawca w ramach zamówienia określonego w ust. 2 na potrzeby realizacji projektu MEMTRAIN zobowiązany będzie dostarczyć:
1) Katalog klejony (podręcznik dobrych praktyk):
a) format: A4, pion,
b) ilość stron: do 70,
c) papier: kreda mat min 200 g/m2,
d) kolorystyka: 4/4 CMYK,
e) klejone po długim boku,
f) Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia 1 projekt, Zamawiający przedstawi projekt Wykonawcy.
g) łączna ilość: 20 szt.
5. Zamawiający każdorazowo przekaże Wykonawcy projekt Druków, o których mowa w ust.3 pkt.1-14 oraz w ust. 4 pkt. 1. Wykonawca na bazie przesłanego przez Zamawiającego projektu wydrukuje i dostarczy Druki.
6. Zamawiający informuje, iż ilości Druków wskazane w ust. 3 i ust. 4 są ilościami szacowanymi (przewidywanymi przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości ilości zamówienia, jeżeli wynikać to będzie z jego faktycznych potrzeb w zakresie przedmiotu umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. Wymagania co do sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia:
a) przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i na każdorazowe jego wezwanie,
b) drukowanie i dostarczenie Druków, o których mowa w ust. 3 pkt. 1- 14 oraz ust. 4 pkt. 1 realizowane będzie w terminie 5 dni roboczych od dnia złożonego przez Zamawiającego faksem lub mailem zapotrzebowania; Druki Wykonawca dostarcza bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach urzędowania tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:30 a 15:30,
c) w przypadku stwierdzenia niezgodności ilościowych, pomyłek, uszkodzenia lub wad jakościowych otrzymanych Druków, Zamawiający postawi Druki do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych brakach i wadach w Drukach, telefoniczne, faksem lub mailowo co zostanie potwierdzone faksem lub mailowo.
d) Wykonawca będzie zobowiązany w terminie maksymalnie 2 dni roboczych od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą/brakującą partię Druków wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 7:30 a 15:30,
e) wykaz osób upoważnionych do składania zapotrzebowania oraz do podpisywania i odbioru faktur w imieniu Zamawiającego zawierać będzie załącznik nr 1 do umowy,
f) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia na własny koszt, przy udziale własnych materiałów, środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi,
g) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Druki na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę Druków.
8. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na zaoferowany przedmiot zamówienia. Termin liczony jest osobno dla poszczególnych partii Druków, od daty dostawy poszczególnych partii Druków.
9. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców również za usterki gwarancyjne.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

28.05.2019 | 09:30


» Lokalizacja

Olimpijska 5/9
Gdynia 81-538
Województwo: pomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi poligraficzne

» Dane nabywcy

Gdyńskie Centrum Sportu
Olimpijska 5/9
Gdynia 81-538
Województwo: pomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się