Powrót

Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności podczas turnieju judo organizowanego na terenie Gdyni

» Opis zapytania

1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji.
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia turnieju judo (zwanego dalej „Turniejem”), organizowanego przez Wykonawcę w hali w Trójmieście (zwanej dalej „Halą”).
3. Charakterystyka Imprezy: Turniej ma zawierać w sobie zawody judo i trwać co najmniej przez okres 3 dni. Turniej ma być przeznaczony dla dzieci i młodzieży w przedziale wieku 10 – 19 lat. W Turnieju musi wziąć udział co najmniej 1000 uczestników. W Turnieju uczestniczyć mogą zawodnicy zrzeszeni w klubach judo w Polsce i za granicą. W trakcie imprezy przewidziane mają być treningi z trenerami kadry narodowej.
4. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają w szczególności na:
1) przyznaniu Miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego Turnieju,
2) umieszczeniu logo „Gdynia sport” (zwanym dalej logo Miasta Gdyni) w materiałach i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę dla potrzeb Turnieju (np.: plakaty, identyfikatory, ulotki, zaproszenia, smycze) oraz we wszystkich wydawanych materiałach reklamowych związanych z Turniejem,
3) umieszczeniu logo Miasta Gdyni w materiałach reklamowych związanych z organizacją Turnieju wysyłanych drogą elektroniczną (newsletter),
4) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na dyplomach wręczanych najlepszym zawodnikom Turnieju,
5) umieszczeniu logo Miasta Gdyni lub/i nazwy Gdynia na medalach wręczanych najlepszym zawodnikom Turnieju,
6) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na koszulkach wolontariuszy i obsługi,
7) zamieszczeniu min. 100 szt. plakatów reklamujących Imprezę z logo Miasta Gdyni na terenie Trójmiasta, przy organizacji Turnieju,
8) eksponowaniu min. 4 szt. roll-upów z logo Miasta Gdyni, wykonanych tkaniny banerowej, na Hali podczas trwania Turnieju,
9) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na 5 szt. banerów reklamowych wykonanych z tkaniny banerowej, o minimalnych wymiarach 1m x 1,5m (wys. x szer.), umieszczonych przy polu walki, podczas trwania Turnieju,
10) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na naklejce o średnicy min 1,5 m na macie podczas trwania Turnieju,
11) eksponowaniu 2 szt. ścianek reklamowych z logo Miasta Gdyni, umieszczonych w Hali, podczas trwania Turnieju,
12) umieszczenie 10 szt. flag typu winder wykonanych z tkaniny poliestrowej z logo Miasta Gdyni rozmieszczonych przed wejściem na Halę, podczas trwania Turnieju,
13) umieszczeniu 1 szt. baneru reklamowego wykonanego z tkaniny banerowej z logo Miasta Gdyni o wymiarach 5m x 7m (wys. x szer.), podczas trwania Turnieju,
14) zamieszczeniu logo Miasta Gdyni w zapowiedzi- filmie promującym Turniej, przy jego organizacji,
15) przeprowadzeniu transmisji (live – streaming) z Turnieju, podczas trwania Turnieju,
16) zamieszczeniu logo Miasta Gdyni na stronie internetowej Turnieju wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl przy organizacji Turnieju,
17) umieszczeniu logo Miasta Gdyni na profilu Turnieju na facebook’u,
18) umożliwieniu Zamawiającemu rozprowadzania materiałów promocyjnych Miasta Gdyni podczas trwania Turnieju,
19) przekazywaniu Zamawiającemu fotorelacji po każdym dniu Turnieju, stanowiącej nie mniej niż 20 zdjęć o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od zakończenia Turnieju. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań,
20) umożliwieniu Miastu Gdyni wykorzystania materiałów fotograficznych
i filmowych z Turnieju oraz zdarzeń przed i po Turnieju dla celów promocyjno-reklamowych Miasta,
21) zamieszczeniu w komunikatach zapowiadających Turniej oraz w relacjach z Turnieju w lokalnych mediach informacji, iż Turniej jest wspierana przez Miasto Gdynia.
5. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają na:
1) promocji cyklu biegów PKO Grand Prix Gdyni (zwanego dalej „Wydarzeniem”) organizowanego przez Gdyńskie Centrum Sportu na stronie powitalnej Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy,
2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenie organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy,
3) umożliwieniu Zamawiającemu wykorzystania materiałów fotograficznych
z Turnieju łącznie z postaciami (zawodnikami) dla celów promocyjno - reklamowych jednostki Zamawiającego,
4) umożliwieniu Zamawiającemu nagrywania Turnieju na potrzeby własne.
6. Logo „Gdynia sport” musi być zgodne ze wzorem zawartym w księdze znaku promocyjnego GDYNIA moje miasto, stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 4037/11/VI/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 08 listopada 2011roku, w sprawie: akceptacji zasad używania znaku promocyjnego „Gdynia Moje Miasto” we wszystkich działaniach promocyjnych i informacyjnych Miasta Gdyni. W razie jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Referatem Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Gdyni. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się stosowanie zamiennie logo Gdynia Sport z logotypem Miasta Gdyni.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
11. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zmianami) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.
12. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.05.2019 | 09:30


» Lokalizacja

Olimpijska 5/9
Gdynia 81-538
Województwo: pomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi marketingowe i PR

» Dane nabywcy

Gdyńskie Centrum Sportu
Olimpijska 5/9
Gdynia 81-538
Województwo: pomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się