Powrót

Uzupełnienie umeblowania oraz dostawa foteli biurowych dla komórek administracji centralnej

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest uzupełnienie umeblowania oraz dostawa foteli biurowych dla komórek administracji centralnej. Meble mają zostać dostarczone do Zamawiającego do następujących jednostek: Biuro Współpracy Międzynarodowej, Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów i Dział Spraw Pracowniczych.
2. Szczegółowy opis dostawy mebli oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
a) Opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją fotograficzną istniejących mebli dla Biura Współpracy Międzynarodowej i Działu Spraw Studenckich - załącznik nr 7 do SIWZ;
b) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ;
3. Miejsce realizacji dostawy i montażu mebli:
a) Biuro Współpracy Międzynarodowej, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, I piętro, pok. 109;
b) Dział Spraw Pracowniczych, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, II piętro, pok. 215;
c) Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów, ul. Joliot-Curie 12, 50-383 Wrocław, II piętro, pok. 18.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

27.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

pl. Uniwersytecki 1
Wrocław 50-137
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Meble

» Dane nabywcy

Uniwersytet Wrocławski
pl. Uniwersytecki 1
Wrocław 50-137
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się