Powrót

REWITALIZACJA OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH W SZKLARSKIEJ PORĘBIE, POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ BUDYNKU BYŁEJ STOLARNI WOP PRZY UL. 1 MAJA NA POTRZEBY BUDYNKU BIUROWO- SOCJALNEGO MIEJSKIEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W SZKLARSKIEJ PORĘBIE

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku na cele biurowo-socjalne wraz z niezbędną do jego funkcjonowania zewnętrzną infrastrukturą techniczną, położonego w Szklarskiej Porębie przy ul. 1Maja, na obszarze Miasta wpisanym do rejestru zabytków decyzją nr A/1815/611/J z 26.02.1980 r. Kategoria obiektu XVI.
Budynek po przebudowie i rozbudowie nie będzie służyć zaspokajaniu potrzeb mieszkaniowych.
Budynek będzie zawierać pomieszczenia socjalne (szatnie z umywalniami, jadalnia) i pracy biurowej. Przy realizacji zamówienia obowiązuje zachowanie wytycznych zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650).

2. Istniejący stan zagospodarowania terenu inwestowanego (część działki 6/8) to teren zabudowany budynkiem gospodarczym dwukondygnacyjnym (Pz=ok. 300m2) oraz 3 nieużytkowanymi budynkami jednokondygnacyjnym (Pz=ok. 155, 40 i 15m2). Teren pokryty jest luźnymi usypiskami materiałów sypkich z zielenią niską i średnią, z nielicznymi drzewami. Poziom zagospodarowania jest zróżnicowany: 604,20-609,80 m n.p.m. W terenie występują odcinki prawdopodobnie nieczynnych linii oświetlenia terenu oraz kanalizacji sanitarnej deszczowej. Teren jest nieogrodzony. Poza terenem, od strony północnej przebiega czynna linia kanalizacji deszczowej. Od strony południowo-wschodniej do terenu przylega plac (kilkupoziomowy) mieszczący miejsca postojowe dla samochodów osobowych (55 m.p. w tym 2
dla osób na wózku inwalidzkim) do obsługi projektowanego obiektu biurowo-socjalnego.

3. Przyjęte wskaźniki przestrzenne:
- powierzchnia netto - 491,58 m2
- kubatura - 2630 m3
- wysokość - 10,20 m
- szerokość elewacji frontowej - 23,90 m
w tym:
zestawienie powierzchni netto pomieszczeń
KONDYGNACJA 1 (parter) – 267,76 m2
1/1 wiatrołap 7,31 m2
1/2 klatka schodowa 16,56 m2
1/3 szyb windy 2,97 m2
1/4 schowek 1,62 m2
1/5 korytarz 27,47 m2
1/6 jadalnia 60,72 m2
1/7 kuchnia podręczna 6,34 m2
1/8 toalety 21,15 m2
1/9 szatnia 29,55 m2
1/10 suszarnia 5,57 m2
1/11 prysznice 13,58 m2
1/12 pokój biurowy 19,24 m2
1/13 magazyn 51,03 m2
1/14 kotłownia 4,65 m2

KONDYGNACJA 2 (I piętro) - 223,82 m2 + pow. pomocnicza 49,04 m2
2/1 klatka schodowa 16,94 m2 + pow. pomocnicza 0,00 m2
2/2 szyb windy 2,97 m2 0,00 m2
2/3 schowek 1,71 m2 0,00 m2
2/4 korytarz 11,89 m2 0,00 m2
2/5 kasa 11,42 m2 5,18 m2
2/6 korytarz 10,62 m2 0,00 m2
2/7 sekretariat 15,05 m2 3,89 m2
2/8 gabinet kierownika 15,75 m2 3,94 m2
2/9 pokój biurowy 20,64 m2 0,00 m2
2/10 pokój biurowy 25,36 m2 9,12 m2
2/11 pokój biurowy 10,36 m2 3,77 m2
2/12 pokój biurowy 14,44 m2 5,25 m2
2/13 serwerownia 4,42 m2 0,00 m2
2/14 korytarz 6,08 m2 0,00 m2
2/15 pom. socjalne 8,25 m2 0,00 m2
2/16 toaleta 3,74 m2 0,00 m2
2/17 archiwum 12,88 m2 8,86 m2
2/18 rezerwa 22,08 m2 0,00 m2
2/19 rezerwa 9,22 m2 9,03 m2

4. Dostosowanie, do formy obiektów sąsiadujących, elementów przebudowy i rozbudowy budynku poprzez:
- naturalnych materiałów wykończeniowych - kamień, tynk, drewno
- struktury tynku
- kolorystyki odpowiadającej budynkowi istniejącemu.

5. Zakres robót obejmuje rozbudowę i przebudowę budynku b. stolarni WOP na potrzeby budynku biurowo-socjalnego z dobudową klatki schodowej:
- roboty rozbiórkowe konstrukcji – ok. 491,6m2 p.u.;
- roboty konstrukcyjne stanu zerowego – ok.337,1m2 p.z.;
- roboty konstrukcyjne stanu surowego nadziemia – ok. 491,6 m2 p.u.
- roboty instalacyjne (rozbiórki instalacji, instal. elektryczne, instal. sanitarne, wentylacja mechan. - ok.491,6m2 p.u.;
roboty wykończeniowe (rozbiórki stanu wykończeniowego, roboty stanu wykończeniowego, wewnętrzne i zewnętrzne ( w ograniczonym zakresie) urządzenia i wyposażenie- ok. 491,6m2 p.u.;
- przyłącze wody – ok. 87,87m;
- przyłącze kanalizacji sanitarnej – ok. 164,81m;
- kanalizacja deszczowa- ok. 50,0m;
- drenaż opaskowy- ok. 82m;


- nawierzchnia utwardzona piesza- ok. 32,40m2 w szczególności: usunięcie zadrzewień- ok. 5szt, zdjęcie warstwy humusu-ok. 4,9m3, chodnik z kostki brukowej betonowej-32,40m2, obrzeża betonowe- 27m,
- roboty agrotechniczne w szczególności trawnik- ok. 0,01 ha

5. Przyjęte rozwiązania techniczne:
Fundamenty z betonu żwirowego klasy min.B-25.
Ściany zewnętrzne z betonu komórkowego grubości 30 i 36,5cm.
Płyta podłogowa częściowo istniejąca. Nowa betonowa, na gruncie i podkładzie żwirowym, ocieplana pod warstwą konstrukcyjną.
Strop nowoprojektowany żelbetowy, wylewany.
Ściany wewnętrzne działowe grubości 15 cm wykonane z bloczków gazobetonowych.
Schody wewnętrzne żelbetowe.
Więźba dachowa drewniana. Nowoprojektowana z drewna klasy C22 impregnowanego przeciwgrzybicznie
i przeciwpożarowo (impregnowane do właściwości „trudnozapalne” np. Fobos M-4, także pozostawiane drewniane elementy konstrukcyjne).
Pokrycie blachą w arkuszach (na wzór łączonej „na rąbek stojący”).
Stolarka budowlana
drewniana lub plastikowa, z podziałami zgodnie z rysunkami elewacji.
Wykończenie
1- na zewnątrz w podmurówce okładzina kamienna, w poziomie 1 - tynk, w poziomie 2 -drewno (deski 22 mm łączone na pióro i wpust lub alternatywny materiał zachowujący rysunek i wybarwienie drewna). Istniejąca okładzina kamienna kondygnacji parteru pozostawiana;
2-wykończenie wewnętrzne ścian tynkiem gipsowym. W łazienkach do poziomu min. 2m nad podłogą płytki ceramiczne;
3- podłoga z paneli drewnianych lub drewnopodobnych (zamiennie wykładzina dywanowa) oraz z płytek ceramicznych;
4- rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy cynkowej lub plastikowe, antracytowe;
5-zewnętrzne elementy metalowe pomalowane farbą antykorozyjną i wykończeniową matową w kolorze antracytowym
6- zewnętrzne elementy drewniane (impregnowane do właściwości „trudnozapalne” np. Fobos M-4) malowane lakierami niekryjącymi (lub bejca i lakier bezbarwny) w wybarwieniu zgodnie z rysunkami elewacji;

6. Dostęp osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do pomieszczeń biurowych I piętra – poprzez wybudowaną windę między kondygnacją wejścia i kondygnacją biurową.

7. Wyposażenie budowlano-instalacyjne:
Wentylacja pomieszczeń mechaniczna, nawiewno-wywiewna wyposażona w instalację rekuperacji.
Wloty wyprowadzone 10cm pod sufitem.
Instalacja grzewcza oparta na kotle na paliwo gazowe umieszczonym w kotłowni.
Instalacja sanitarna zaopatrywana w wodę z budowanego przyłącza. Odprowadzenie ścieków do projektowanego przyłącza kanalizacyjnego. Odprowadzenie ścieków deszczowych do uzgodnionej studni chłonnej, bez instalacji prowadzonych przez teren.
Instalacja elektryczna zaopatrywana w energię z projektowanego przyłącza.

Zewnętrzna infrastruktura techniczna ma być wykonana wyłącznie w zakresie niezbędnym dla potrzeb funkcjonowania budynku , w tym kanalizacja deszczowa do wykonania wyłącznie wokół budynku, z odprowadzeniem do studni chłonnej – bez prowadzenia instalacji przez teren.

Uwaga
Wszystkie prace ziemne mogą być wykonywane wyłącznie pod nadzorem uprawnionego archeologa.
Zatrudnienie archeologa należy do obowiązków Zamawiającego.

Wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady dla całego przedmiotu zamówienia objętego zakresem
Rzeczowym przedmiotu zamówienia:
- minimum 60 miesięcy- licząc wraz z dniem podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, w którym nie stwierdza się występowania wad lub wraz z dniem podpisania protokołu odbioru usunięcia wad stwierdzonych w protokole odbioru końcowego.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

13.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Granitowa 2
Szklarska Poręba 58-580
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

» Dane nabywcy

Miasto Szklarska Poręba
Granitowa 2
Szklarska Poręba 58-580
Województwo: dolnośląskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się