Powrót

Dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego o mocy 400-480kVA na olej napędowy

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego o mocy 400kVA – 480kVA w obudowie wyciszonej, w tym:
a) sprzedaż i dostarczenie agregatu prądotwórczego zgodnego z poniższą specyfikacją
techniczną:
1. Konieczność automatycznego załączania do pracy.
2. Wyposażenie: kompozytowy zbiornik paliwa, optyczne czujniki paliwa, silnik renomowanych producentów: Volvo, Iveco.
3. Zapas paliwa na minimalny czas pracy nie mniej niż 16 godzin przy obciążeniu 200kVA.
4. Urządzenie z bieżącej produkcji (nie leżakowane).
5. Dostawa, posadowienie, montaż, podłączenie do istniejącej instalacji elektrycznej i uruchomienie.
6. Wpięcie do istniejącego układu SZR (zabudowanego w rozdzielni obsługiwanego obiektu).
7. Wpięcie do wyłącznika ppoż. obsługiwanego obiektu.
8. Temperatury pracy: -40st.C do + 40st.C.
9. Możliwość monitoringu.
b) świadczenie usług gwarancyjnych na wymieniony Sprzęt na warunkach ustalonych
w Umowie,
c) odkupienie istniejącego, uszkodzonego agregatu prądotwórczego Wilson P880E (wraz z demontażem).
2. Do oferty należy dołączyć:
a) Specyfikację techniczną urządzenia,
b) Oryginał Oświadczenia o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w SWZ – Załącznik nr 1 do SIWZ,
c) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SWZ, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 7 do SIWZ. Dokument należy dostarczyć również w oryginale.
3. Dokumenty wymagane przy odbiorze urządzenia:
a) Dokumentacja DTR,
b) Protokół uruchomienia,
c) Protokół odbioru.
4. Wykonawcy zainteresowani realizacją zamówienia mogą również uzyskać dodatkowe informacje na spotkaniu, które w tej sprawie zostanie zorganizowane w Centralnym Ośrodku Przetwarzania Informacji, ul. M. Skłodowskiej-Curie 45B,
59-301 Lubin w dniu 26.04.2019 r. o godz. 10:00.
Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej musi zawierać dane teleadresowe Wykonawcy, nr telefonu, imię i nazwisko oraz numer dokumentu tożsamości osoby, która będzie uczestniczyć w spotkaniu.
Powyższe informacje wraz z zeskanowanym oświadczeniem o zachowaniu poufności zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ należy przesłać drogą elektroniczną w SWZ poprzez zakładkę Pytania i odpowiedzi.
Oświadczenie o zachowaniu poufności powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (do skanu oświadczenia należy załączyć dokument potwierdzający ww. upoważnienie – KRS, pełnomocnictwo itp).
Zamawiający na podstawie otrzymanego zgłoszenia prześle drogą elektroniczną w SWZ do Wykonawcy zwrotną informację, która będzie zawierała: imię i nazwisko, nr telefonu osoby organizującej spotkanie.
Udział w niniejszym spotkaniu nie jest obowiązkowy.
5. Pozostałe wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Departament Zakupów, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Elektroenergetyka

» Dane nabywcy

Departament Zakupów


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się