Powrót

„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin” Kontrakt I – Budowa oczyszczalni ścieków w Drzeńsku.

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Rzepin”
Kontrakt I – Budowa oczyszczalni ścieków w Drzeńsku.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach ww. projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020, Oś Priorytetowa 4 Środowisko i kultura, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa.

2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dot. m. in.:
1) Etap I (dokumentacja projektowa):
a) Rozpoznania warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb wykonania dokumentacji projektowej i warunków realizacji budowy oczyszczalni ścieków – Wykonawca winien zweryfikować określone warunki wynikające z załączonej do Programu Funkcjonalno-użytkowego opinii geologicznej a w przypadku ustalenia innych warunków gruntowych sporządzić nową dokumentację geotechniczną.
b) Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych dla obszaru objętego projektem,
c) Sporządzenie projektu wstępnego (w którym określone zostaną podstawowe dane przedsięwzięcia ze wskazaniem wybranych technologii oraz wyszczególnieniem głównych urządzeń i instalacji) i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego,
d) Opracowania kompletnej dokumentacji budowlano-wykonawczej w tym uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, opinii, zatwierdzeń, ekspertyz, map i innych dokumentów koniecznych do opracowania ww. dokumentacji budowlanej i wykonawczej jak i niezbędnych do realizacji robót budowlanych, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,
2) Etap II (roboty budowlane):
a) Wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy nowej oczyszczalni ścieków w Drzeńsku (wraz dostawą i montażem urządzeń i wyposażenia oczyszczalni) na podstawie opracowanej dokumentacji budowlano-wykonawczej. Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na budowie mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 240 m3/d, dla 3600 RLM.
Zakres zadania obejmuje m. in.:
 wykonanie robót ziemnych,
 wykonanie robót fundamentowych wraz z szalowaniem,
 wykonanie zasypki fundamentów z zagęszczeniem,
 wykonanie robót murowych ścian konstrukcyjnych,
 wykonanie robót zbrojarskich,
 wykonywanie robót montażowych konstrukcji stalowych,
 wykonanie robót pokrywczych i blacharskich,
 osadzenie ślusarki drzwiowej i stolarki okiennej, bram,
 wykonanie robót instalacyjnych,
 wykonanie prac wykończeniowych,
 wyposażenie obiektu w urządzenia techniczne, jak:
1. pompownia główna;
2. sitopiaskownik;
3. prasa filtracyjna do odwadniania osadu nadmiernego;
4. system dekantacyjny – zagęstnik;
5. pompy zatapialne – 5 sztuk,
6. pompy wolnostojące – 1szt., przenośna 1 szt.;
7. system zasilania osadnika wtórnego ściekami oczyszczonymi z bioreaktora;
8. system dekantacyjny – osadnik wtórny,
9. system usuwania osadu pływającego w osadniku wtórnym,
10. trzeci stopień oczyszczania w postaci cieku biostabilizacji,
11. system cyrkulacji osadu czynnego w instalacji,
12. punkt zlewny hermetyczny,
13. agregat prądotwórczy oparty o silnik diesla,
14. dmuchawy typu Roots’a – 2 szt.
 wykonanie elementów zagospodarowania terenu (dróg wewnętrznych i chodników) oraz uporządkowanie terenu budowy wraz z odtworzeniem stanu pierwotnego obiektów naruszonych,
W ramach zadania powstanie m. in.:
 budynek oczyszczalni,
 pełna infrastruktura techniczna sieci i instalacje sanitarne, elektryczne w tym wykonanie nowego przyłącza, sieci technologiczne, doprowadzenie ścieków surowych do oczyszczalni, odprowadzenie ścieków oczyszczonych do rzeki Lisia
 droga dojazdowa do oczyszczalni,
 wewnętrzne drogi, place manewrowe i postojowe,
 zieleń,
 ogrodzenie terenu oczyszczalni.
b) pełnienie nadzoru autorskiego projektantów branżowych,
c) wykonanie projektu rozruchu technologicznego obiektów, instalacji i urządzeń,
d) przeprowadzenie prób eksploatacyjnych, przeprowadzenie rozruchu, próbnej eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz:
i. Przeprowadzenie badań, w tym akredytowanych, potwierdzających zgodność jakości ścieków z obowiązującymi przepisami oraz pełne bezpieczeństwo jakości osadów,
ii. kompletne wyposażenie oczyszczalni ścieków w instrukcje i urządzenia BHP i P-poż.,
iii. wykonanie kompletu wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz warunkami eksploatacji oczyszczalni ścieków dokumentów, w tym:
 instrukcja BHP, instrukcja eksploatacji,
 dokumentacja techniczno-rozruchowa urządzeń z zaznaczonymi konkretnymi typami zastosowanych napędów, reduktorów, rozwiązań technicznych, itp., wypełnione karty gwarancyjne maszyn i urządzeń, karty eksploatacyjne maszyn i urządzeń prowadzone od momentu pierwszego ich uruchomienia, zawierające m.in. (dziennik rozruchu, sprawozdanie z rozruchu i próby eksploatacyjnej, protokoły przekazania do rozruchu mechanicznego, hydraulicznego i technologicznego, protokoły szkoleń załogi, mierniki badań i pomiarów).
iv. przeszkolenie personelu Zamawiającego i Użytkownika obiektu, w zakresie zasad poprawnej eksploatacji i działania urządzeń, przyjętych prób bezpieczeństwa oraz systemu kontroli i pomiarów, w zakresie dozoru i eksploatacji,
v. W przypadku braku możliwości podłączenia oczyszczalni ścieków do aktualnie wykonywanej sieci kanalizacji sanitarnej, Wykonawca zapewni przeprowadzenie próby eksploatacyjnej i rozruchu na ściekach dowożonych.
e) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną,

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) wykona min. 100 zdjęć budowanej oczyszczalni ścieków ilustrujących przebieg przedsięwzięcia w postaci opisanego katalogu elektronicznego na nośniku elektronicznym (płyta DVD/CD lub pamięć USB).
2) zapewnieni obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez właściwy ośrodek geodezyjny i kartograficzny),

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym zakres robót) określa
Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

06.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Plac Ratuszowy 1
Rzepin 69-110
Województwo: lubuskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Nadzór budowlany i inne usługi budowlane
  • Pozostałe prace budowlano-remontowe
  • Usługi aranżacji terenów
  • Usługi budowy instalacji
  • Usługi demontażu
  • Usługi drogowe i kolejowe
  • Usługi pogłębiania i regulacji akwenów i cieków wodnych
  • Usługi projektowe
  • Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

» Dane nabywcy

Gmina Rzepin
Plac Ratuszowy 1
Rzepin 69-110
Województwo: lubuskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się