Powrót

DZIAŁANIA INFORMACYJNE I PROMUJĄCE DLA PROJEKTU CEF NR 2015-PL-TM-0125-W „POPRAWA DOSTĘPU KOLEJOWEGO DO PORTÓW MORSKICH W SZCZECINIE I ŚWINOUJŚCIU”

» Opis zapytania

Opis zamówienia: DZIAŁANIA INFORMACYJNE I PROMUJĄCE
DLA PROJEKTU CEF NR 2015-PL-TM-0125-W „POPRAWA DOSTĘPU KOLEJOWEGO DO PORTÓW MORSKICH W SZCZECINIE I ŚWINOUJŚCIU”
Formuła realizacji: Zapytanie ofertowe unijne
Postępowanie prowadzone na podstawie: Regulamin udzielania zamówień unijnych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Rodzaj zamówienia: Usługi
Okres związania ofertą: przez okres60 dni
przez okres: 60 dni
Składanie ofert częściowych: Nie
Składanie ofert wariantowych: Nie
Szczegóły zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 1. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % kwoty brutto przeznaczonej na realizację zadania.
2. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
Warunki: 1.Zgodnie z § 6 ust. 2 Regulaminu, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:
1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
1.2. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- Kierujący zespołem - Minimum 3-letnie doświadczenie (łącznie) z zakresu PR i/lub reklamy i/lub marketingu, w tym zarządzanie co najmniej dwoma projektami z zakresu PR i/lub reklamy i/lub marketingu o wartości minimum 400 000 (czterysta tysięcy) PLN netto każdy, zrealizowanych na przestrzeni ostatnich 4 lat przed terminem składania ofert.
- Osoba ds. kreacji w zakresie copywritingu - Minimum 3-letnie doświadczenie (łącznie) w agencji reklamowej i/lub redakcji zdobyte na przestrzeni ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert na stanowiskach związanych z:
• tworzeniem copy, konceptów i tekstów oraz haseł reklamowych,
• przygotowywaniem treści artykułów prasowych, komunikatów prasowych, scenariuszy spotów bądź audycji/reportaży radiowych oraz telewizyjnych,
• redagowania tekstów reklamowych, specjalistycznych, np. copywriter lub senior copywriter.
- Grafik - Minimum 3-letnie doświadczenie w dziedzinie projektowania graficznego w agencji reklamowej i/lub redakcji zdobyte na przestrzeni ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert na stanowiskach związanych z:
• projektowaniem layoutów materiałów reklamowych BTL i ATL,
• obróbką fotografii,
• obróbką filmów reklamowych,
• tworzeniem grafik i przygotowywaniem do druku różnego rodzaju materiałów kampanii reklamowych (np. plakaty, bannery typu outdoor oraz internetowe, ulotki, foldery, zaproszenia, kalendarze, reklama prasowa, billboardy, prezentacje multimedialne, newslettery, layouty
e-maili), publikacji prasowych i internetowych, materiałów multimedialnych,
• tworzeniem grafik 2D i 3D,
• tworzeniem infografik lub videoinfografik.
- Fotograf - Minimum 3-letnie doświadczenie (łącznie) w pracy dla agencji reklamowej i/lub redakcji na przestrzeni ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert na stanowiskach związanych z:
• wykonywaniem studyjnych i plenerowych sesji zdjęciowych, fotoreportaży z imprez, konferencji, itp.,
• wykonywaniem filmów reklamowych,
• wykonywaniem zdjęć infrastruktury i/lub procesów produkcji/usług,
• fotografią produktową,
• fotografią katalogową i reklamową,
• wykonywaniem zdjęć na potrzeby prasy, serwisów internetowych i/lub wydawnictw,
• retuszem i obróbką zdjęć.
- Osoba odpowiedzialna za realizację materiałów filmowych - Minimum 3-letnie doświadczenie (łącznie) przy realizacji produkcji filmowej zdobyte na przestrzeni ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert na potrzeby kampanii telewizyjnej lub realizacji kampanii reklamowej związanej z emisją telewizyjną.
- Osoba ds. kampanii internetowej - Minimum 3–letnie doświadczenie (łącznie) w realizacji kampanii internetowej, zdobyte na przestrzeni ostatnich 4 (czterech) lat przed terminem składania ofert na stanowiskach związanych z:
• planowaniem, tworzeniem, zarządzaniem i optymalizacją kampanii,
• pomiarem i analizą skuteczności prowadzonej kampanii,
raportowaniem kampanii.
UWAGA: W przypadku wskazania ilości osób większej niż jedna na poszczególne stanowisko – ocenie będzie podlegała wyłącznie pierwsza osoba wskazana na dane stanowisko.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wskazywania tej samej osoby na więcej niż jedno stanowisko.
3. Ocena spełniania warunku wskazanego w pkt 8.5.1 IDW nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów:
- Wykaz osób, o których mowa w pkt. 8.5.1. a) IDW, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW),
- Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania Zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 do IDW, Wykonawca wskazał, że będzie dysponował osobami udostępnionymi przez inny podmiot.
Pisemne zobowiązanie powinno być złożone wraz z dokumentem (odpis z właściwego rejestru, pełnomocnictwo), potwierdzającym umocowanie osoby (osób) podpisującej (podpisujących) przedmiotowe zobowiązanie.
4.W zakresie warunku określonego w punkcie 8.1.2. IDW wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 (sto tysięcy) PLN.
Ocena spełniania warunku wskazanego w punkcie 8.5.2. IDW nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Wykaz wymaganych dokumentów: 1. W celu wykazania, że oferta Wykonawcy nie podlega odrzuceniu na podstawie §24 pkt 5-10 Regulaminu wymagane jest przedłożenie przez Wykonawcę następujących dokumentów:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w § 24 pkt 5, 6, 9 i 10 Regulaminu, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione
zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5.3. IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem.
Terminy wystawienia dokumentów przyjmuje się zgodnie z pkt 8.5.3 IDW.
Informacje o wadium: Wadium można wnieść w:
- 1) pieniądzu na rachunek nr: 45 1020 1042 0000 8602 0220 8460
- 2) poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych;
- 3) gwarancjach ubezpieczeniowych.

Kwota wadium:
- DZIAŁANIA INFORMACYJNE I PROMUJĄCE DLA PROJEKTU CEF NR 2015-PL-TM-0125-W „POPRAWA DOSTĘPU KOLEJOWEGO DO PORTÓW MORSKICH W SZCZECINIE I ŚWINOUJŚCIU” - 10 500,00 [PLN]
Kryteria oceny ofert: DZIAŁANIA INFORMACYJNE I PROMUJĄCE DLA PROJEKTU CEF NR 2015-PL-TM-0125-W „POPRAWA DOSTĘPU KOLEJOWEGO DO PORTÓW MORSKICH W SZCZECINIE I ŚWINOUJŚCIU”:
Cena - 60,00%
Czas realizacji - 40,00%
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium: Określony w pkt 20 IDW
Miejsce otwarcia ofert/wniosków: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji 03-734 Warszawa ul. Targowa 74 segment B przyziemie, pokój 0007
Termin otwarcia ofert/wniosków: 2019-05-08 10:30
Miejsce realizacji zamówienia: Projekt pn. „Poprawa dostępu kolejowego do portów morskich w Szczecinie i Świnoujściu” obejmuje modernizację infrastruktury kolejowej w obrębie stacji Świnoujście i stacji Szczecin Port Centralny oraz odcinki z grupy terminala kontenerowego Ostrów Grabowski
Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamówienie zostało wykonane do dnia 30.06.2022 r. lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynikającej z Umowy lub gdy pozostała kwota Umowy nie umożliwia zlecenia żadnego działania.
Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej: Nie
Umowa ramowa: Nie
Dynamiczny system zakupów: Nie

Publikacja:
Miejsce wystawienia ogłoszenia: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74 03-734, Warszawa
Data wystawienia ogłoszenia: 2019-04-09

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.05.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji 03-734 Warszawa ul. Targowa 74 segment B, przyziemie, pokój 0023.


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi dystrybucji informacji

» Dane nabywcy

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ul. Targowa 74 03-734, Warszawa


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się