Powrót

Wybór wykonawcy w systemie "pod klucz" - P-7 Modernizacja węzła filtracji miedzi gąbczastej w Wydziale Elektrorafinacji HMG-I.

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór wykonawcy w systemie "pod klucz" - P-7 Modernizacja węzła filtracji miedzi gąbczastej w Wydziale Elektrorafinacji HMG-I, zgodnie z wykazem części znajdującym się w Formularzu w SWZ.

2. Ogólne warunki zamówień dotyczące postępowań przetargowych prowadzonych na rzecz Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A., określone są w Załączniku nr 2 do SIWZ.

3. Do oferty należy dołączyć:

a) Oświadczenie o danych osoby, która w imieniu Wykonawcy składa ofertę w SWZ, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 1 do SIWZ (załączyć skan, przesłać oryginał).

b) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzeniem postępowania przetargowego w SWZ, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 4 do SIWZ (załączyć skan, przesłać oryginał).

c) Kartę Wykonawcy, zgodnie ze wzorem w Załączniku nr 6 do SIWZ (załączyć skan).

d) Szczegółową kalkulację przedmiotu zamówienia.

e) Szczegółowe warunki gwarancji dla zabudowanych w instalacjach urządzeń (o ile występują).

4. Wymagania Zamawiającego odnośnie realizacji zamówienia określone są w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

7. Zamawiający dopuszcza możliwości udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.

8. Oferty należy składać elektronicznie do dnia określonego w SIWZ. Załączniki wymagane w oryginale w formie papierowej należy przesłać na adres: KGHM Polska Miedź S.A., ul. M. Skłodowskiej-Curie 54 A, 59-301 Lubin, w zamkniętej kopercie oznakowanej następująco: „Załączniki do Oferty w sprawie zamówienia niepublicznego nr JGHG/IP/18/60275, Wybór wykonawcy w systemie "pod klucz" - P-7 Modernizacja węzła filtracji miedzi gąbczastej w Wydziale Elektrorafinacji HMG-I – Skierować do Departamentu Zakupów, Operator postępowania: Marta Kazusek, nie otwierać przed dniem 11.03.2019 r. godz. 10:00." Na kopercie należy również umieścić nazwę Wykonawcy.

9. Termin zadawania pytań: 4 dni robocze.

Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu postępowania, załączonej dokumentacji i innych warunków należy przekazywać drogą elektroniczną w Systemie Wspierania Zakupów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia pytania, które wpłynęło e-mailem do Operatora postępowania i/lub po terminie bez odpowiedzi.

10. Termin udzielenia odpowiedzi: 2 dni robocze.

11. Do oceny zostaną dopuszczone oferty spełniające wszystkie wymagania SIWZ.

12. Ocena ofert zostanie przeprowadzona poprzez analizę poniższych elementów i przypisanych im wag:

a) wartość netto oferty* - 99%
b) Certyfikat ISO 9001 - 0,50%
c) Certyfikat ISO 14001 - 0,25%
d) Certyfikat ISO 18001 - 0,25%

* sumaryczna wartość wynagrodzenia za wykonanie etapów I-V.

Na bazie powyższych kryteriów oceny ofert zbudowany jest Formularz w Systemie
Wspierania Zakupów.

13. Cena oferty musi być kompletna, jednoznaczna i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami określonymi w SIWZ i wszystkich załącznikach do SIWZ.

14. Cena musi być podana w PLN.

15. Ocenie podlegać będzie cena ryczałtowa netto oferty. Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do obowiązku podatku u Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrz-wspólnotowego nabycia towarów, Wykonawca podaje jedynie wartość netto, a Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej wartości podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

16. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi w pkt. 12 powyżej.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród złożonych.

17. Zamawiający wymaga wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.08.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Dział Przygotowania Inwestycji, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Pozostałe prace budowlano-remontowe
  • Maszyny, urządzenia i części górnicze

» Dane nabywcy

Dział Przygotowania Inwestycji


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Usługi budowlano-remontowe z ostatnich 10 dni.