Wykonanie w systemie "pod klucz" zadania pn. P-7 Odtworzenie sterowania maszyną do produkcji podkładek katodowych.

» Opis zapytania

Realizacja projektu ma na celu opracowanie dokumentacji technicznej a następnie na jej podstawie dostawę, zabudowę i uruchomienie nowego sterownika maszyny do produkcji podkładek katodowych.
Zakres Przedmiotu Umowy obejmuje wykonanie niżej wymienionych prac:
1. Inwentaryzację istniejącej infrastruktury zabudowanego obecnie sterownika maszyny do produkcji podkładek katodowych Wydziału Elektrorafinacji P-7.
2. Opracowanie projektu wykonawczego i oprogramowania aplikacyjnego sterownika, na podstawie założeń zawartych w § 5 niniejszego Załącznika, dostarczenie dokumentacji Zamawiającemu wraz z szczegółowym harmonogramem realizacji robót instalacyjnych i rozruchowych uwzgledniającym ograniczony czas postoju maszyny do produkcji podkładek katodowych.
3. Dostawę kompletu urządzeń oznakowanych znakiem CE i materiałów do realizacji przedmiotu zamówienia objętych dokumentacją projektową wymienioną w pkt. 2, posiadających zgodnie z prawem polskim dopuszczenia do stosowania budownictwie.
4. Wymiana i rozruch sterownika wraz z instalacjami określonymi w dokumentacji technicznej oraz przeprowadzenie testów funkcjonalnych nowego oprogramowania i sterownika maszyny do produkcji podkładek katodowych. Uruchomienie i praca maszyny do produkcji podkładek katodowych z nowym sterownikiem i oprogramowaniem z zachowaniem wydajności maszyny nie mniejszej niż przed modernizacją.
5. Wykonanie i dostawa dokumentacji powykonawczej uwzględniającej wprowadzone w okresie realizacji prac montażowych zmiany, obejmującej między innymi:
 niezbędne atesty i certyfikaty na zastosowane materiały podstawowe i pomocnicze dopuszczonymi do stosowania na polskim rynku, dokumenty jakościowe robót, dokumentacje z pomiarów, prób, badań zgodnie z postanowieniami obowiązujących norm i Prawa Budowlanego oraz dokumentacji projektowej.
 dla zabudowanych urządzeń/zespołów (w języku polskim):
 kompleksową instrukcję obsługi, konserwacji i serwisowania,
 karty gwarancyjne, w których umieszczone zostaną szczegółowe warunki gwarancji określone w ofercie (o ile występują),
 Deklarację Zgodności WE,
 karty katalogowe,
 dokumentację projektową wykonawczą z naniesionymi kolorem czerwonym (wersja „red copy”) zmianami wprowadzonymi w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, w jednym egzemplarzu w wersji papierowej,
 dokumentację projektową powykonawczą,
 oświadczenie o wykonaniu prac zgodnie z dokumentacją projektową.
§ 2
„Harmonogram rzeczowo – finansowy”
1. Przedmiot Umowy zostanie wykonany w następujących etapach i terminach oraz za wynagrodzeniem:
1) Etap 1 – wykonanie prac o których mowa w niniejszym Załączniku w § 1 pkt od 1 do 2 w terminie do 3 miesięcy od podpisania umowy.
2) Etap 2 – wykonanie prac, o których mowa w niniejszym Załączniku w § 1 pkt od 3 do 5 w terminie do 6 miesięcy od podpisania umowy,
2. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy określone w § 3 ust.1 pkt. 1.1. Umowy, rozliczone będzie
w dwóch płatnościach, na podstawie prawidłowo wystawionych faktur, z następującym podziałem:
1) Wynagrodzenie w wysokości netto: ……………….. (słownie: ……………..) po wykonaniu
i pozytywnym odbiorze zakresu Etapu 1 Umowy.
(wynagrodzenie po wykonaniu i pozytywnym odbiorze przedmiotowego zakresu wynosi: 10% CWUN*)
2) Wynagrodzenie w wysokości netto: ……………….. (słownie: ……………..) po wykonaniu
i pozytywnym odbiorze zakresu Etapu 2 Umowy, przy czym dodatkowym warunkiem tej płatności będą pisemne oświadczenia podwykonawców o uregulowaniu wszelkich zobowiązań finansowych Wykonawcy w stosunku do podwykonawców, wynikających z zawartych pomiędzy nimi umów dotyczących realizacji Przedmiotu Umowy
(wynagrodzenie po wykonaniu i pozytywnym odbiorze przedmiotowego zakresu wynosi: 90% CWUN*)
3. Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o możliwości rozpoczęcia prac na obiekcie z minimum 5 dniowym wyprzedzeniem.

*Po wynegocjowaniu warunków handlowych wartości procentowe zostaną zamienione na wartości kwotowe

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

06.02.2019 | 14:00


» Lokalizacja

Dział Przygotowania Inwestycji, ul. Żukowicka 1, 67-200 Głogów


» Kategoria asortymentowa

  • Maszyny, urządzenia i części zamienne

» Dane nabywcy

Dział Przygotowania Inwestycji


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się