Powrót

Wsparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco System Inc.

» Opis zapytania

1. Przedmiot zamówienia umowy obejmuje wparcie serwisowe dla urządzeń sieciowych firmy Cisco Systems Inc., będących własnością Gminy Miasta Toruń, które zostały wskazane w załączniku nr 1 do Umowy. Wykonawca oświadcza, że jest producentem lub autoryzowanym przez producenta partnerem serwisowym urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1, uprawnionym m.in. do udzielania Wsparcia serwisowego urządzeń, w tym usuwania Awarii poprzez naprawę lub wymianę urządzeń oraz aktualizacji ich oprogramowania, a także prowadzenia Konsultacji na warunkach, określonych w Umowie.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1.1. obejmuje:
a) wsparcie serwisowe dla urządzeń i zainstalowanego w nich oprogramowania,
b) wsparcie serwisowe, realizowane na bazie świadczeń serwisowych producenta urządzeń, przez cały okres Serwisu, w siedzibie Zamawiającego, dla wszystkich urządzeń, wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, z wyjątkiem urządzeń C3600. Dla urządzeń C3600 Wykonawca zapewni naprawę, bądź wymianę uszkodzonego urządzenia w czasie określonym w § 11 ust. 2 pkt. 2) wzoru umowy,
c) wymianę części uszkodzonych jak również kompletnych urządzeń, w ramach naprawy przez Wykonawcę, na nowe, objęte gwarancją producenta,
d) diagnostykę Awarii, zgłoszonych przez Zamawiającego lub wykrytych przez Wykonawcę, w czasie umożliwiającym wykonanie naprawy zgodnie z wymogami zawartymi w § 11 ust. 2 pkt 2) wzoru umowy,
e) dostarczanie i instalację na żądanie Zamawiającego najnowszych wersji oprogramowania urządzeń,
f) zapewnienie pracownikom Zamawiającego dostępu i możliwości pobrania najnowszych wersji oprogramowania dla urządzeń objętych Serwisem. Wykonawca upoważni wskazane przez Zamawiającego konta, do dostępu i pobierania oprogramowania z portalu firmy Cisco,
g) zapewnienie centrum obsługi, które jest odpowiedzialne za przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z eksploatacją, zarządzaniem i utrzymaniem sprzętu w trybie 24h/dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Centrum obsługi umożliwia rejestrację zgłoszeń za pomocą kanałów komunikacyjnych wskazanych § 11 ust. 1 wzoru umowy,
h) upoważnienie wskazanego konta Zamawiającego, w serwisie producenta, zapewniającego dostęp do pełnej informacji technicznej producenta (w tym o nowych wersjach oprogramowania, urządzeń, dokumentacji) oraz do bazy wiedzy opisującej znane problemy oraz sposoby ich rozwiązywania,
i) przedłożenie do protokołu odbioru wymiany/naprawy urządzenia, oświadczenia producenta o wykupieniu wymaganych pakietów serwisowych na cały okres świadczenia serwisu,
j) konsultacje w kwestiach konfiguracji i problemów sieciowych na warunkach określonych w § 12 wzoru umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 7 do siwz.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych
5. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy.


Złóż ofertę


» Termin składania ofert

04.01.2019 | 11:00


» Lokalizacja

ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Toruń 87100
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Toruń 87100
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się