Powrót

Wymiana obudowy ŁP w chodniku transportowym W-249 od przecinki pc.18 do pc.2a

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana obudowy ŁP w chodniku transportowym W-249 od przecinki 18 do przecinki 2a w O/ZG ”Rudna”.
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o postanowienia Projektu umowy, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, w szczególności o zakres rzeczowy zawarty
w załączniku nr 1 do Projektu umowy.
3. Wykonawcy zainteresowani realizacją przedmiotu zamówienia mogą również uzyskać dodatkowe informacje podczas wizji lokalnej organizowanej w dniu 21.12.2018r.
o godz. 06:00 (wizja lokalna nie jest obowiązkowa).
Zgłoszenie (nie później niż na dwa dni przed wyznaczonym terminem wizji), uczestnictwa
w wizji lokalnej musi zawierać dane Wykonawcy tj.: nr telefonu, imię i nazwisko, PESEL
i numer dokumentu tożsamości osoby, która będzie uczestniczyć w spotkaniu (maksymalnie 3 osoby).
Powyższe informacje, wraz z zeskanowanym oświadczeniem o zachowaniu poufności zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ należy przesłać Organizatorowi postępowania poprzez SWZ (jako pytanie do Zamawiającego). Oryginał oświadczenia w formie papierowej należy przesłać na adres: KGHM Polska Miedź S.A.,
ul. M. Skłodowskiej – Curie 54A, 59-301 Lubin (na kopercie należy wpisać:
postępowanie nr: JGKR/ID/18/58717 oświadczenie o zachowaniu poufności).
Oświadczenie o zachowaniu poufności powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (do skanu oświadczenia należy załączyć dokument potwierdzający ww. upoważnienie – KRS, pełnomocnictwo itp.).
Organizator postępowania na podstawie otrzymanego zgłoszenia prześle do Wykonawcy zwrotną informację, która będzie zawierała dane: imię i nazwisko, nr telefonu osoby organizującej spotkanie.
Po spotkaniu zostanie sporządzona notatka służbowa, a jej treść zostanie udostępniona / opublikowana przez Organizatora postępowania.
UWAGA!
W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zostanie zapoznany min. z istniejącą i dostępną w rejonie wykonywania przedmiotu zamówienia infrastrukturą umożliwiającą prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, a także z Instrukcjami i Zasadami obowiązującymi przy realizacji prac na terenie O/ZG „Rudna”.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikającą z faktu nieskorzystania przez niego
z udziału w wyżej wymienionym spotkaniu.
4. Do oferty należy dołączyć:
4.1 Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przetwarzania danych osobowych- Załącznik Nr 4 do SIWZ.
4.2 Karta Wykonawcy – Załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zabudowane materiały na minimum 24 miesiące liczone od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu umowy.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.01.2019 | 10:00


» Lokalizacja

Dział Nadzoru Robót Inwestycyjnych, ul. M. Skłodowskiej-Curie 48, 59-301 Lubin


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi demontażu
  • Roboty budowlane dla przemysłu wydobywczego

» Dane nabywcy

Dział Nadzoru Robót Inwestycyjnych


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się