Powrót

Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków wchodzących w zasób mieszkaniowy Opolskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego oraz na terenach do nich przyległych - utrzymanie terenów zielonych, utrzymanie zimowe ciągów komunikacyjnych oraz parkingów.

» Opis zapytania

1) Utrzymanie czystości w częściach wspólnych budynków mieszkalnych, stanowiących tereny wewnętrzne, tj.: korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń piwnicznych, wózkowni, w następującej minimalnej częstotliwości:
a) codzienne w dni robocze:
- zamiatanie klatek schodowych i korytarzy, ścieranie na mokro poręczy, usuwanie kurzu z parapetów, mycie parterów klatek schodowych, mycie szyb w drzwiach wejściowych do klatek schodowych.
b) 1 raz w tygodniu:
- mycie klatek schodowych i korytarzy w miesiącach suchych (kwiecień – wrzesień), wiatrołapu, balustrad, parapetów, wszelkiego rodzaju skrzynek znajdujących się na klatkach schodowych oraz tablic ogłoszeniowych,
- mycie kloszy oświetleniowych nad wejściem do wiatrołapu,
- sprzątanie korytarzy w piwnicach,
c) 2 razy w tygodniu:
- mycie klatek schodowych i korytarzy w miesiącach mokrych (styczeń-marzec, październik- grudzień)
d) 1 raz w miesiącu:
- sprzątanie (z myciem podłóg) pomieszczeń wspólnego użytku, tj. suszarni, wózkowni, pomieszczeń technicznych,
- mycie lamperii na parterach i piętrach,
e) cztery razy w roku
- mycie okien, drzwi i lamperii na klatkach schodowych, suszarniach oraz innych pomieszczeniach wspólnego użytku w miesiącach III, VI, IX, XII.
- mycie grzejników c.o. na klatkach schodowych i pomieszczeniach wspólnego użytku,
- mycie kloszy oświetleniowych,.
2) Częstotliwość, o której mowa w pkt 1) należy zwiększyć w sytuacjach tego wymagających.
3) Utrzymanie czystości na terenach zewnętrznych budynków mieszkalnych, tj.: chodników, dojazdów, parkingów, ulic wewnątrzosiedlowych, zieleni podwórzowej, zieleni pomiędzy budynkiem a chodnikiem, placów zabaw, w następującej minimalnej częstotliwości:
a) codziennie w dni robocze:
- zbieranie drobnych zanieczyszczeń (papier, szkło, niedopałki itp.) z trawników, placu zabaw, parkingów do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych.
- zamiatanie chodników i ulicy,
- opróżnianie koszy znajdujących się przy budynkach do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych,
- sprzątanie altan śmietnikowych,
b) raz na dwa tygodnie w sezonie letnim:
- koszenie trawników, grabienie, ładowanie trawy w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie,
c) na bieżąco:
- odchwaszczanie i okopywanie drzew oraz krzewów,
- w okresie jesiennym – na bieżąco - grabienie liści, ładowanie w worki i niezwłoczne wywiezienie ich na wysypisko miejskie,
- odchwaszczanie chodników, krawężników, przejść, opasek.
d) codziennie od godz. 6.30 również w soboty, niedziele i święta oraz w ciągu dnia w miarę potrzeb:
w okresie opadów śniegu oraz gołoledzi usuwanie błota, lodu, śniegu z chodników, przejść, parkingów, jezdni wewnątrzosiedlowych, dojść do altan śmietnikowych, i posypywanie tych miejsc materiałem szorstkim
(np. piaskiem - bez użycia soli), a także wywiezienie śniegu w miejsca do tego celu przeznaczone. (Odśnieżanie musi nastąpić w czasie od 1 do max 3 h od ustania opadu śniegu).

4) Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, deratyzacją i dezynsekcją pomieszczeń, urządzeń oraz terenów przeznaczonych do wspólnego użytkowania mieszkańców w zakresie ustalonym przez organa Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz inne organa i stosowanie się do ich zaleceń i wytycznych.
5) Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu urządzeń, tj. uszkodzenia domofonu, zauważonych nieszczelnościach instalacji wod.-kan., braku oświetlenia, uszkodzonym sprzęcie zabawowym oraz dewastacji mienia Zamawiającego.
6) Usuwanie ogłoszeń, plakatów, afiszy, reklam, ulotek itp. umieszczonych bez zgody Zamawiającego - na bieżąco do pojemników na odpady komunalne znajdujących się w altanach śmietnikowych lub do koszy znajdujących się przy wejściach do klatek schodowych.
7) Skuteczne doręczanie najemcom korespondencji Zamawiającego (zawiadamianie o zmianach opłat, wezwania itp.) i wywieszanie informacji.
8) Przechowywanie kluczy od pomieszczeń ogólnego użytku.
9) Bezzwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązku przez jednostkę zajmującą się wywozem odpadów komunalnych.
10) Przyjmowanie zgłaszanych przez najemców uwag, usterek, w miarę możliwości ich załatwianie lub zgłaszanie Zamawiającemu.
11) Zgłaszanie bezzwłocznie Zamawiającemu wypadków stwierdzonych zakłóceń spokoju i porządku lub dewastacji.
W przypadku zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi lub zniszczenia mienia znacznych rozmiarów – natychmiastowe powiadomienie Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub odpowiedniego Pogotowia Technicznego.
12) Flagowanie budynków podczas świąt państwowych – wg potrzeb.
13) Przez zwroty „na bieżąco”, „w miarę potrzeb”, „wg potrzeb” należy rozumieć wykonywanie czynności w sposób zapewniający należyte utrzymanie czystości i porządku oraz należyte wykonywanie prac pomocniczych.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

21.12.2018 | 12:00


» Lokalizacja

ul. Hallera
Opole 45867
Województwo: opolskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi sprzątania

» Dane nabywcy

Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
ul. Hallera
Opole 45867
Województwo: opolskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się