Powrót

Materiały higieniczne: papiery, rolki, ręczniki i inne

» Opis zapytania

I. Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest wybór dostawców, z którymi podjęta zostanie długofalowa współpraca w zakresie sukcesywnych dostaw materiałów higienicznych.
Kompletne zapytanie składa się z:
 Niniejszego listu przewodniego
 Załącznika nr 1 –Druku ofertowego- specyfikacji

II. Kompletna oferta musi zawierać:
1. Wypełniony Druk ofertowy w formie elektronicznej Excel.
2. Karty produktowe w wersji elektronicznej dla wszystkich zaoferowanych pozycji oraz posiadane atesty/certyfikaty.
3. W przypadku posiadania takiej możliwości, osobną ofertę na wynajem/dzierżawę systemów dozujących.
4. Składając ofertę oferent potwierdza gotowość dostarczenia wskazanych próbek w terminie o którym mowa w pkt III Harmonogram, poniżej.
5. Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 90 dni, licząc od terminu złożenia oferty.
6. Informacje o Oferencie – opis firmy, czas funkcjonowania na rynku, wielkość i lokalizacje oddziałów, lista referencyjna kluczowych Klientów w zakresie zbieżnym do przedmiotu zapytania.
7. Opcjonalnie - deklarację współpracy w ramach usług świadczonych przez Grupę IMPEL wymienionych w w/w Informacji Ogólnej do niniejszego zapytania i wskazanie obszaru oraz osoby odpowiedzialnej za zakupy w danym obszarze.

III. Harmonogram
12.12.2018 Wysłanie zapytania ofertowego (Impel)
04.01.2019 Złożenie oferty (Oferent)
11.01.2019 Wskazanie próbek do testów (Impel)
18.01.2019 Dostarczenie próbek (Oferent)
31.01.2019 Ocena próbek (Impel)
15.02.2019 Negocjacje (Impel/Oferent), uwzględniające między innymi:
- ceny,
- termin płatności i warunki dostaw,
- deklaracje współpracy w zakresie usług GI,
- deklaracje współpracy zakresie pozyskiwania nowych klientów;
28.02.2019 Podpisanie umów (Impel/Oferent)

WARUNKI SKŁADANIA OFERT
1. Komplet dokumentów wyszczególnionych w par. II należy złożyć w formie elektronicznej na platformie do 04.01.2019
2. Poza ofertą w postaci edytowalnego xls dołączyć należy ofertę podpisaną przez osoby upoważnione do występowania w imieniu oferenta w obrocie prawnym lub posiadające stosowne pełnomocnictwo (w tym wypadku pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). Osoby te powinny złożyć podpisy na załącznikach oraz w miejscach, w których oferent naniósł zmiany.
3. Wszelkie dodatkowe pytania można składać poprzez platformę do dnia 19.12.2018.
4. Biuro Zakupów Grupy Impel ani Zamawiający nie pokrywają żadnych kosztów Oferenta związanych z przygotowaniem odpowiedzi na zapytanie ofertowe, prezentacji odpowiedzi, dostarczenia wzorów, spotkań czy negocjacji.
5. Biuro Zakupów Grupy Impel zastrzega sobie prawo do:
- nie wybrania żadnej z ofert bez podania przyczyny. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
- do publicznego nie ujawnienia zwycięskiego Oferenta.
6. Biuro Zakupów Grupy Impel, dbając o rozwój działalności Grupy IMPEL, przy ocenie złożonych ofert będzie brało pod uwagę aktualną oraz zadeklarowaną przez oferenta możliwość dodatkowej współpracy pomiędzy oferentem a Grupą IMPEL (w ramach usług wymienionych w Informacji Ogólnej do niniejszego zapytania, oraz na stronie internetowej www.impel.pl oraz www.synergyplatform.pl ).

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby w wyczerpujący sposób dostarczyć Państwu informacji odnośnie naszych oczekiwań. W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań lub wątpliwości, pozostajemy do Państwa dyspozycji.

Z poważaniem,

Aleksandra Iskrowicz
Menedżer ds. Zakupów
Centralne Biuro Zakupów Grupy IMPEL
tel. kom. 510011098, a.iskrowicz@impel.pl

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

10.01.2019 | 23:00


» Lokalizacja

53-111 Wrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Środki czystości

» Dane nabywcy

Impel Cleaning Sp. z o.o.
ul. Ślężna 118
53-111 Wrocław
telefon: 71/ 711 00 00
fax: 71/ 711 00 01
email: cc.info@impel.pl
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii BHP i higiena osobista z ostatnich 10 dni.