Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-40/WZŻ/2018

» Opis zapytania

2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla konserwatorów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.

2.2. Przedmiot zamówienia w zakresie dostawy odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej obejmuje:
1) ubranie robocze składające się z bluzy roboczej z długimi rękawami, zapinanej na guziki, ze ściągaczami bocznymi u dołu bluzy oraz min. dwoma kieszeniami górnymi i dwoma kieszeniami dolnymi oraz długich spodni typu ogrodniczki z min. dwoma kieszeniami bocznymi (na wysokości kolan) oraz dwoma kieszeniami górnymi, materiał ubrania: tkanina bawełniano-poliestrowa lub bawełniana, gramatura: min. 250 g/mm2;
2) trzewiki robocze męskie, nieocieplane, wiązane, sięgające do kostki, z metalowym podnoskiem;
3) koszula flanelowa męska, z długim rękawem, z kołnierzem na stójce, z min. jedną kieszenią z przodu, zapinana na guziki, gramatura od 120 g/m2 do 180 g/m2, materiał: 100 % bawełna;
4) kurtka ocieplana męska, zapinana na zamek błyskawiczny, z kapturem i kołnierzem kryjącym szyję, z ociepleniem oraz podszewką poliestrową, z min. dwoma kieszeniami zewnętrznymi, zewnętrzna tkanina poliestrowa, poliamidowa lub bawełniano-poliestrowa;
5) obuwie zimowe męskie, wiązane, sięgające do kostki, lub wyżej, z podszewką z materiału ocieplającego, z podeszwą antypoślizgową;
6) czapka zimowa męska, z uszami ocieplanymi kożuszkiem, materiał powłoki: poliester, bawełna lub tkanina poliestrowo-bawełniana o gramaturze min. 160 g/mm2, materiał podszewki: poliester, bawełna lub tkanina bawełniano-poliestrowa o gramaturze min. 80 g/mm2.
7) rękawice ochronne pięciopalcowe, ze ściągaczem przy nadgarstku, materiał: dzianina bawełniana lub nylonowa powleczona w całości lub w części wewnętrznej dłoni nitrylem, PCV lub PU;
8) kalosze męskie gumowe lub z PCV, nieocieplane, z podeszwą antypoślizgową;
9) buty filcowo-gumowe męskie, z filcami sięgającymi pod kolano, z wkładką oraz podeszwą antypoślizgową;
10) płaszcz przeciwdeszczowy męski z długimi rękawami, z kapturem, materiał: dzianina poliestrowa powlekana PCV;
11) rękawice ocieplane męskie, pięciopalcowe, ze ściągaczem przy nadgarstku;
12) chodaki męskie wykonane z tworzywa sztucznego, całkowicie zakrywające palce, z paskiem na pięcie;
13) okulary ochronne jednoczęściowe, bezbarwne, odporne na zarysowania;
14) ręcznik bhp o wymiarach: szerokość od 30 cm do 70 cm, długość od 50 cm do 100 cm, gramatura min. 500 g/m2, materiał: 100 % bawełna;
2.3. Osobą odpowiedzialną za realizację umowy jest Pani Joanna Juszkiewicz, telefon: 71 365 03 40, e-mail: joanna.juszkiewicz@wzz.wroc.pl.
2.4. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego – ul. Fabryczna 15 we Wrocławiu, w terminie do 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy – termin realizacji podlega ocenie ofert zgodnie z rozdz. 17 SIWZ.
2.5. Wykonawca dostarczy przedmiot fabrycznie nowy, zapakowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
2.6. Termin dostawy zostanie uzgodniony bezpośrednio z przedstawicielem Zamawiającego, odpowiedzialnym za realizację umowy, z min. 2-dniowym wyprzedzeniem.
2.7. Realizacja dostawy możliwa będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-14.
2.8. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik nr 2 do SIWZ.
2.9. Wymiary pracowników poszczególnych żłobków, których zamówienie dotyczy przedstawia załącznik nr 2a do SIWZ.
2.10. Zamawiający zastrzega możliwość odmowy przyjęcia zamówienia lub reklamacji w przypadku gdy rozmiar asortymentu nie będzie odpowiadający danym zawartym w załączniku nr 2a do SIWZ.
2.11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ewentualnej niezgodności dostarczonego towaru z umową lub dostrzeżonych wadach jakościowych bądź ilościowych, nie później niż 3 dni od dnia dostawy.
2.12. Termin rozpatrzenia reklamacji przez Wykonawcę wynosi do 5 dni roboczych. Po upływie powyższego terminu i nieustosunkowaniu się Wykonawcy, Zamawiający rozliczy kary umowne w wysokości 20 zł za każdy dzień.
2.13. Zamawiający potwierdzi otrzymanie asortymentu protokołami odbioru dostawy – odrębnie dla poszczególnych żłobków, zgodnie z tabelą z załącznika nr 1.
2.14. Wzór protokołu odbioru dostawy stanowi załącznik nr 3 do umowy.
2.15. W cenie dostawy Wykonawca uwzględni wszystkie koszty niezbędne do realizacji umowy tj. m.in. koszt asortymentu, transportów, rozładunku, załadunku itp.
2.16. Wykonawca udzieli min. 12- miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment.
2.17. Dostarczony asortyment musi spełniać wymagania określone w polskich normach.
2.18. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony został w formularzu asortymentowo- cenowym - Załączniku nr 2 do SIWZ wraz z tabelą rozmiarów konserwatorów załącznik nr 2a do SIWZ .
2.19. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy – Załączniku nr 6 do SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.11.2018 | 10:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt ochronny i BHP

» Dane nabywcy

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się