Powrót

Dostawy nici chirurgicznych

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici chirurgicznych.
Wszystkie zaoferowane produkty muszą spełniać warunki określone w formularzu cenowym oraz muszą charakteryzować się następującymi właściwościami:

a) muszą to być wyroby sterylne ( jałowe), co wymaga wyraźnego oznaczenia na opakowaniu jednostkowym z określeniem czasu zachowania jałowości,
b) charakterystyka igły : ostra, wytrzymała na zginanie i łamanie, stabilna w imadle.
c) charakterystyka nitki: zachowująca trwałość pierwszego węzła, wytrzymała na zrywanie nitki i węzła), mająca niską pamięć kształtu po wyjęciu z saszetki, z powleczeniem ułatwiającym sprowadzenie węzła, nie strzępiąca się po przecięciu
d) charakterystyka igły i nitki: skok, czyli grubość między nitka a igłą nie powodująca traumatyzacji tkanki,
e) każdy szew, bądź inny środek używany do operacji winien być wyraźnie i czytelnie opisany co do zawartości, minimalne wymaganie dane opisowe to: nazwa, oznaczenie grubości nitki, graficzne przedstawienie wyglądu igły a także jej przekroju poprzecznego, długość igły, długość nitki, nr serii.
f) opakowanie zbiorcze powinno zawierać następujące informacje, opis zawartości powinien zawierać nie mniej danym niż na opakowaniu pojedynczym, wyraźnie oznaczona liczba opakowań jednostkowych w opakowaniu zbiorczym.
g) sposób otwierania opakowania jednostkowego umożliwiający aseptyczne otwieranie – listki do otwierania min. 5 mm.
h) opakowanie jednostkowe nici winno być dwuwarstwowe (opakowanie w opakowaniu) tj. otwarcie jednego opakowania zewnętrznego nie powoduje rozjałowienia właściwego materiału szewnego zawartego w drugim opakowaniu. Opakowanie wewnętrzne winno zachować warunki jałowości przed otwarciem opakowania zewnętrznego.

i) wymaga się, aby w ramach pakietu oferowano nici od jednego producenta
j) wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
Uwaga :
Niespełnienie któregokolwiek z punktów od a –j skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Uwaga:
Wykonawca dopuszcza zmiany asortymentowe w pakietach w ramach kwoty obejmującej wartość umowy.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: .33.14.11.21-4.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
a) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 11 częściach.;
b) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem - „ PAKIET” , które zostało oznaczone w dokumentacji jako zadanie od nr 1 do 11
c) Każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
d) Zakres i wielkość każdego pakietu została przedstawiona szczegółowo w: formularzach asortymentowo – cenowych , oznaczonych i opisanych w SIWZ jako Załącznik nr 2 , w których szczegółowo podano wymagany asortyment,
e) Zamówienie może być realizowane w ramach wybranego pakietu lub dla
całości zamówienia ;
f) Ilości podane w Załączniku nr 2 stanowią szacunkowe zużycie roczne i mogą
ulec zmniejszeniu do 20% niewykorzystanej ilości, nie stanowiąc zobowiązania
Kupującego do jej pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez
Sprzedającego roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości zamówienia.
g) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
h) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
i) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę
następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia.
IV. Termin wykonania zamówienia.
1. Sukcesywna dostawa nici chirurgicznych wg bieżących zamówień Szpitala Wielospecjalistycznego im dra L.Błażka w Inowrocławiu,
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.Umowa będzie obowiązywała od 09.12.2018r.
3. Termin realizacji bieżącego zamówienia: do 48 godzin od otrzymania zamówienia
4. Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

06.11.2019 | 09:30


» Lokalizacja

ul. Poznańska 97
Inowrocław 88100
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Sprzęt medyczny

» Dane nabywcy

Szpital Wielospecjalistyczny w Inowrocławiu
ul. Poznańska 97
Inowrocław 88100
Województwo: kujawsko-pomorskie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się