Sprzedaż i dostawa produktów olejowych i smarnych dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie

» Opis zapytania

1 Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa (sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego) dla Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Koszalinie produktów olejowych i smarnych dla potrzeb związanych z eksploatacją autobusów komunikacji miejskiej Zamawiającego w asortymencie i ilościach jak niżej:
L.P. przedmiot zamówienia j.m. ilość/36 miesięcy
1 Olej silnikowy - SAE 10W40, litr 11 500
2 Olej silnikowy - SAE 5W30 litr 6 500
3 Olej przekładniowy – SAE 80W90 litr 2 000
4 Olej przekładniowy – ATF litr 2 500
5 Olej syntetyczny do przekładni automatycznych litr 2 500
6 Olej syntetyczny do automatycznej skrzyni biegów ZF ECOLIFE litr 1 500
7 Smar wysokojakościowy półpłynny do układu centralnego smarowania kg 30
8 Smar do smarowania piast i łożysk kg 300
9 Olej chłodniczy do układów klimatyzacji litr 200

2. Produkty olejowo i smarne muszą spełniać poniższe wymagania:
2.1. Olej silnikowy – SAE 10W40,
a) klasa jakości według ACEA:E9/E7/E6; wg API CI-4;
b) klasa lepkości wg SAE: 10W40;
c) dopuszczenie: MAN M 3477; Scania Low Ash
d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 160;
e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem – Titan Cargo Maxx SAE 10W40;
g)minimalny przebieg między wymianami - 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.2. Olej silnikowy – SAE 5W30,
a) klasa jakości według ACEA:E6; wg API CJ-4
b) klasa lepkości wg SAE: 5W30;
c) dopuszczenie: MAN M 3677; MB 228.51; Euro 6;
d) wskaźnik lepkości powyżej 160;
e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta;
g)minimalny przebieg między wymianami - 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.3. Olej przekładniowy – SAE 80W90,
a) klasa jakości według API GL-4 / GL-5;
b) klasa lepkości wg SAE 80W90;
c) dopuszczenia ZF TE-ML 12, MAN 3343 M;(Zamawiający dopuści olej posiadający dopuszczenia MAN 341 typ E lub w przypadku olejów syntetycznych MAN M 3343 typ S lub MAN 342 typ S1
d) wskaźnik lepkości: nie mniejszy niż 101;
e) charakterystyka produktu potwierdzona atestem, zgodność z normą potwierdzona przez producenta;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan Supergear MC SAE 80W-90.
g) minimalny przebieg miedzy wymianami - 120.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.4.Olej przekładniowy – ATF
a) dopuszczenie ZF-TE-ML 14A, 17C, MAN 339 TYP V1, Man 339 Typ Z1, VOITH 55.6335.4X;
b) klasa jakości: GM Dexron II lub GM Dexron III;
c) wskaźnik lepkości; minimum 160;
d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -420C;
e) lepkość w temperaturze 1000C minimum 7,0 mm2/sek;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan ATF 3000;
g) minimalny przebieg miedzy wymianami 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.5.Olej syntetyczny do przekładni automatycznych
a) dopuszczenia: ZF-TE-ML 14B, 16L, MAN 339 TYP V2, Man 339 Typ Z2, VOITH 55.6336.4X
b) klasa jakości: GM Dexron II lub GM Dexron III lub wyższa;
c) wskaźnik lepkości; minimum 180;
d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -600C;
e) lepkość w temperaturze 1000C minimum 7,0 mm2/sek;
f) mieszalny z dotychczas stosowanym olejem Titan ATF 5000SL;
g) minimalny przebieg miedzy wymianami - 60.000 km w warunkach ruchu komunikacji miejskiej;
h) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.6. Olej syntetyczny do automatycznej skrzyni biegów ZF ECOLIFE
a) dopuszczenia ZF TE-ML 20 klasa 20F lub 20G
b) lepkość kinematyczna w temperaturze 40OC: nie mniejsza niż 55 mm2/s
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 100OC: nie mniejsza niż 9,4 mm2/s
d) dostawa w pojemnikach o pojemności od 200 do 210 litrów.
2.7.Smar wysokojakościowy półpłynny do układu centralnego smarowania,
a) klasa konsystencji NLGI 000 lub 00;
b) dopuszczenie MAN 283Li-P00/000; MB APROVAL 264.0;
c) minimalny zakres temperatury pracy: od -400C do +1200C;
d) minimalna temperatura kroplenia: 1550C,(według DIN ISO 2176);
e) ciśnienie płynięcia w temperaturze -300C: max.6kp (według DIN51805).
f) dostawa w pojemnikach o pojemności od 15 do 30 kg.
2.8. Smar do smarowania piast i łożysk:
a) dopuszczenia MAN 284 Li-H 2, ZF TE-ML 12, MB APROVAL 265.1;
b) gwarancja zabezpieczenia antykorozyjnego;
c) odporność na starzenie;
d) doskonała przyczepność w temperaturze od -30OC do +150OC
e) dostawa w pojemnikach o pojemności od 15 do 30 kg.
2.9. Olej chłodniczy do układów klimatyzacji:
a) gęstość w temperaturze 150 : 1009 kg/m3 wg DIN 51 757
b) temperatura zapłonu: nie niższa niż 280 OC
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 40OC: nie mniejsza niż 50mm2/s
d) lepkość kinematyczna w temperaturze 100OC: nie mniejsza niż 8mm2/s
e) temperatura zapłonu: nie niższa niż 260OC

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.10.2018 | 09:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

  • Materiały eksploatacyjne do maszyn, urządzeń

» Dane nabywcy

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się