Przegląd kopertownicy
» Opis zapytania
Przedmiotem postępowania jest wykonanie przeglądu pogwarancyjnego kopertownicy DI200 stanowiącej wyposażenie Działu Spraw Pracowniczych i Płac (Biuro Zarządu PMT, ul. M. Skłodowskiej-Curie 190, 59-301 Lubin).
Termin realizacji: do 10 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia.
Warunki płatności: przelew 60 dni od daty wystawienia faktury VAT.
Odbiorca reguluje swoje zobowiązania w mechanizmie podzielonej płatności.
W formularzu ofertowym należy określić:
- koszt wykonania usługi [zł netto].
Informacje dotyczące przetwarzania przez Pol-Miedź Trans Sp. z o.o. danych osobowych Kontrahentów znajdują się na stronie: www.pmtrans.pl/RODO
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
21.08.2018 | 08:00
» Lokalizacja
Dział Zakupów, M.Skłodowskiej-Curie, 59-301 Lubin
» Kategoria asortymentowa
- Inne
- Pozostałe prace budowlano-remontowe
» Dane nabywcy
Dział Zakupów
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii Inne z ostatnich 10 dni.