ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP WYSPOSAŻENIA DOMU OPIEKI DZIENNEJ W MAZIARNI, GMINA BOJANÓW, w szczególności:
a) Zakup i dostawę sprzętu gospodarstwa domowego
d) Zakup i dostawę sprzętu AGD
c) Zakup i dostawę sprzętu do rehabilitacji
d) Zakup i dostawę sprzętu elektronicznego
e) Zakup, dostawę i montaż mebli


2.2. Zamówienie będzie realizowane w pięciu częściach:
Część I Zakup i dostawa sprzętu gospodarstwa domowego
Przedmiot zamówienia obejmuje: obrusy, zastawę, sztućce, zestaw garnków/misek, drobne wyposażenie kuchenne np. Serwetniki, dzbanki, cukierniczki, komplet do przypraw, wyposażenie pomieszczenia gospodarczego – mopy szczotki, wiadra, kosze na śmieci
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego

Część II Zakup i dostawa sprzętu AGD
Przedmiot zamówienia obejmuje: Lodówkę, czajnik elektryczny, kuchenka mikrofalowa, kuchenka indukcyjna
( płyta +piekarnik), pralka, Żelazko, deska do prasowania, grill ogrodowy, maszyna do szycia, robot kuchenny
ekspres do kawy.
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39700000-9 Sprzęt gospodarstwa domowego

Część III
Zakup i dostawa sprzętu do rehabilitacji
Przedmiot zamówienia obejmuje: rowerek do ćwiczeń, karimaty, kijki nordic walking, hantle do ćwiczeń, fotele do masażu, bieżnia, atlas do ćwiczeń, piłki do ćwiczeń, tablica do ćwiczeń manualnych, stepper

Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
37400000-2 Artykuły i sprzęt sportowy

Część IV
Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
Przedmiot zamówienia obejmuje: telewizor, odtwarzacz cd, projektor ekran, gry planszowe, szachy, laptop
z oprogramowaniem, urządzenie wielofunkcyjne, aparat fotograficzny, aparat telefoniczny

Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod CPV 30213100-6 – Komputery przenośne
Kod CPV 32322000-6 – Urządzenia multimedialne
Kod CPV 38652100-1 – Projektory

Część V
Zakup, dostawa i montaż mebli
W skład wyposażenia wchodzą: biurka, fotele biurowe, krzesła i stoły, meble biurowe, szafki i komody, stoliki, komplety wypoczynkowe, sofy, fotele, meble na wymiar do kuchni, wyposażenie szatni.

Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39130000-2 Meble biurowe
39121200-8 Stoły
39112000-0 Krzesła
39143300-9 Meble do salonu
39150000-8 Różne meble i wyposażenie

2.3 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (do wskazanego miejsca) na własny koszt. Wykonawca dostarczy urządzenia, wyposażenie fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie wraz ze sterownikami. Urządzenia wymagające montażu Wykonawca ma zamontować.

Adresy miejsc dostarczenia przedmiotu zamówienia:
1) Dom Opieki Dziennej Maziarnia 66

Przedmiot zamówienia winien spełniać wymogi techniczno-jakościowe określone przez producenta danego wyrobu. Posiadać karty gwarancyjne. Instrukcje w języku polskim. Być fabrycznie nowy, nieużywany.

2.4. Zamawiający podkreśla, iż ewentualne nazwy własne, podane w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza użycie produktów równoważnych, lecz parametry podanego produktu nie mogą odbiegać od właściwości, parametrów podanych dla danego produktu. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę produktów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych produktów. Zestawienie równoważnych produktów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi produktami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać, że oferowane w ramach dostawy produkty równoważne spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi. W przypadku nie wykazania równoważności, Zamawiający zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę jako niezgodną z SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

01.08.2018 | 10:00


» Lokalizacja

ul. Parkowa 5
Bojanów 37433
Województwo: podkarpackie
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • AGD Małe
  • AGD Duże

» Dane nabywcy

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Parkowa 5
Bojanów 37433
Województwo: podkarpackie
Polska


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii AGD z ostatnich 10 dni.