Dostawa świec w latach 2018-2020 dla PGNiG SA w Warszawie Oddział w Zielonej Górze

» Opis zapytania

CZĘŚĆ I - FMS 315 Świeca pianotwórcza - środek chemiczny stosowany w celu usuwania wody z odwiertu.
CZĘŚĆ II - SCW 1442 Świeca do usuwania osadów - środek chemiczny stosowany w celu usuwania osadów z odwiertu.

Informacje na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium we wszystkich częściach.
2. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część I - 18 000,00 PLN
Część II - 2 000,00 PLN
3. Wadium, według wyboru Wykonawcy, może być wniesione w następujących formach:
- pieniądzu - na rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Societe Generale, O/Warszawa, ul. Marszałkowska 111, 01-102 Warszawa - nr rachunku: 73 1840 0007 2211 9220 0810 5719;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. Nr 109, poz. 359 ze1158 ze zm.).
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca złoży dokumenty w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Marcina Kasprzaka 25, w budynku C6, pokój 110 - PGNiG SA, Sekretariat Departamentu Ekonomicznego.
5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - znak sprawy: NP/PGNG/18/0085/OZ/EU „Dostawa świec w latach 2018-2020 dla PGNiG SA w Warszawie Oddział w Zielonej Górze”. O skuteczności wniesienia przelewem kwoty wadium decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 10.2.1.
6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej albo poręczenia, z treści tych dokumentów musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, ubezpieczyciela, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) stwierdzające, że występuje jedna lub więcej okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 Ustawy - bez konieczności potwierdzania tych okoliczności.
7. Zamawiający zwraca się o załączenie do oferty kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu. Zamawiający zwraca się także, aby wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej złożono w oddzielnej kopercie w miejscu wskazanym w pkt. 10.3. SIWZ oraz by do oferty załączyć kopię dokumentu.

Kryteria oceny ofert:
cena 100 %

Warunki uczestnictwa:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.

2. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający następujące warunki szczegółowe:
a) CZĘŚĆ I - wykażą się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, co najmniej jednej dostawy świec pianotwórczych o wartości nie mniejszej niż 230.000 PLN (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych). Pod pojęciem jednej dostawy Zamawiający rozumie dostawę o wartości nie mniejszej niż 230.000 PLN (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych) w ramach jednej umowy na rzecz jednego zamawiającego w ciągu jednego roku lub zrealizowanie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 230.000 PLN (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych) na rzecz jednego zamawiającego w ciągu jednego roku;
b) CZĘŚĆ II - wykażą się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, co najmniej jednej dostawy świec do usuwania osadów o wartości nie mniejszej niż 12.000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Pod pojęciem jednej dostawy Zamawiający rozumie dostawę o wartości nie mniejszej niż 12.000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) w ramach jednej umowy na rzecz jednego zamawiającego w ciągu jednego roku lub zrealizowanie zamówienia o wartości nie mniejszej niż 12.000 PLN (słownie: dwanaście osiemdziesiąt tysięcy złotych) na rzecz jednego zamawiającego w ciągu jednego roku;
c) Bezpiecznie wykonuje prace zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz stosuje odpowiednie procedury dotyczące bezpiecznego wykonywania prac wynikających z umowy, właściwe dla specyfiki branży, tzn. posiadają wdrożony i funkcjonujący system zarządzania jakością, środowiskowego oraz bezpieczeństwem i higieną pracy zgodny z normami ISO/ SCC, lub równoważny system zarządzania obejmujący standardy i praktyki QHSE w zakresie dotyczącym tego zamówienia. (załącznik nr 7 do SIWZ).
d) Posiada aktualną kartę charakterystyki oraz specyfikację/karta techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów lub skład fizyko-chemiczny oferowanych środków chemicznych.
3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zakres równoważności Zamawiający opisał w Załączniku nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna- dla każdej z części zamówienia. Przez podanie nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia Zamawiający określa minimalne parametry, cechy użytkowe oraz jakościowe, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisanym w SIWZ, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy produktu równoważnego w Załączniku Formularz ofertowy.
4. W celu wykazania równoważności proponowanego produktu w poszczególnych częściach zamówienia Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność, tj. aktualną kartę charakterystyki oraz specyfikację/karta techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów lub skład fizyko-chemiczny oferowanych środków chemicznych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez powołanie się na wykonanie zobowiązań wynikających z kilku umów.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez składających ofertę.
7. Zamawiający w toku badania złożonych dokumentów będzie oceniać spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia.
8. Oświadczą, że zachowają poufny charakter informacji przekazywanych w toku postępowania o udzielenie zamówienia, jak również otrzymanych wyników.
9. Wykonawca oświadcza, że deklaruje i płacimy w sposób należyty i rzetelny zobowiązania z tytułu podatku VAT.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez składających ofertę.

11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę PGNiG SA lub podmiotom z Grupy Kapitałowej PGNiG nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
c) Wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie Zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
d) Wykonawców będących spółkami prawa handlowego, których odpowiednio urzędujących członków władz zarządzających, wspólników, partnerów lub komplementariuszy prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych;
e) Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;
f) Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba ze udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
g) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
h) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
5. Odrzuceniu podlega oferta, która:
a) nie spełnia wymagań określonych w SIWZ,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem rozdziału XIII pkt 1 SIWZ,
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XIII w pkt 1,
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
f) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania.
6. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.
7. Zamawiający może wezwać Wykonawców do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
8. W przypadku niedostarczenia przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale VII pkt 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia, o których mowa
w rozdziale VII pkt 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin w celu ich uzupełnienia, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Podmioty składające ofertę wspólnie są zobowiązane udzielić pełnomocnictwa osobie (osobom), która uprawniona będzie do reprezentowania wszystkich podmiotów w toku postępowania o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy o zamówieniu należy dostarczyć umowę regulującą współpracę tych Wykonawców
a) w przypadku spółki cywilnej - umowę spółki cywilnej i o ile nie jest to uregulowane
w umowie spółki, uchwałę wspólników spółki w sprawie reprezentowania spółki
w zakresie objętym postępowaniem,
b) w przypadku konsorcjum - umowę konsorcjum zawierającą co najmniej:
-oznaczenie stron,
- oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta,
- oznaczony czas trwania umowy (co najmniej czas realizacji zamówienia, niedopuszczalne jest załączenie umowy przedwstępnej ani zawartej pod warunkiem wygrania przetargu),
- określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
- określenie odpowiedzialności,
- sposób ustania konsorcjum.
10. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o regułę spełnia/nie spełnia.

VII. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Zamawiający wymaga następujących dokumentów: Wypełnionego formularza ofertowego wraz z załącznikami, w tym:
 podpisanego przez osoby uprawnione oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udział w postępowaniu (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ),
 podpisanego przez osoby uprawnione oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ),
 podpisanego przez osoby uprawnione oświadczenie o niezgłaszaniu roszczeń
w przypadku unieważnienia lub zamknięcia postępowania (wzór - załącznik nr 5 do SIWZ).
 Aktualną kartę charakterystyki oraz specyfikację/karta techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów lub skład fizyko-chemiczny oferowanych środków chemicznych.

2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania
w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów.
Jeżeli z odpisu, o którym mowa powyżej, nie wynika w sposób jednoznaczny uprawnienie
osób podpisujących ofertę, do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo.

3. Dokumenty i oświadczenia na spełnianie warunków udziału:
a. Wykazu wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przez upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu - odpowiednio dla zamówienia należy podać wszystkie wymagane informacje, określone w warunku udziału, daty wykonania i podmiotów, wartość PLN, na rzecz których usługi/dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane.
Wykaz, o którym mowa powyżej Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie.
Wraz z wykazem Wykonawca musi załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana należycie, tj. poświadczenie, referencje z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanej usługi/dostawy poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
lub
Oświadczenie, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prawidłowo wykonał lub wykonuje co wymaganą ilość z podaniem wymaganych informacji a zdobyte doświadczenie pozwoli na prawidłową realizację przedmiotu niniejszej umowy.
Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy wskazać w wykazie, który z wykonawców występujących wspólnie wykonał daną usługę.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług mogą być:
- poświadczenia (np.: tzw. referencje) z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
lub
- oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu/wykonywaniu usług wymienionych w wykazie.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi/dostawy wskazane w wykazie, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej - Wykonawca przygotowuje we własnym zakresie.
b. Oświadczenie o spełnieniu warunków w zakresie QHSE (załącznik nr 7 do SIWZ).
4. Aktualną kartę charakterystyki oraz specyfikację/karta techniczną lub inny dokument zawierający opis parametrów lub skład fizyko-chemiczny oferowanych środków chemicznych.
5. Oświadczenie Wykonawcy, że zachowa poufny charakter informacji przekazywanych w toku postępowania o udzielenie zamówienia jak również otrzymanych wyników - treść oświadczenia ujęta w Formularzu Ofertowym.
6. Oświadczenie podpisane przez osoby uprawnione oświadczenie, że Wykonawca deklaruje
i płacimy w sposób należyty i rzetelny zobowiązania z tytułu podatku VAT. (Załącznik nr 9 do SIWZ).
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Pozostałe warunki muszą być spełnione łącznie przez składających ofertę.
7. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów
w zakresie określonym w rozdziale VI pkt 2. (udostępnienie zasobów), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
a) pisemnego zobowiązania innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia zawierającego informacje dotyczące w szczególności rodzaju udostępnianych Wykonawcy zasobów innego podmiotu oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (dokument należy złożyć w oryginale). Zobowiązanie to powinno potwierdzać przyjęcie przez udostępniającego solidarnej odpowiedzialności z Wykonawcą za szkodę wobec Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów udostępniający nie ponosi winy,
b) dokumentu lub dokumentów, z których wynika, że osoba lub osoby, które podpisały pisemne zobowiązanie, o którym mowa w ppkt. a powyżej, są upoważnione do reprezentacji innego podmiotu (dokumenty rejestrowe innego podmiotu potwierdzające osoby reprezentujące i zasadę reprezentacji (kopie poświadczone za zgodność z oryginałem), pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) (oryginał lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza).
UWAGA: W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający nie dopuszcza, by uczestnictwo w realizacji zamówienia podmiotu trzeciego polegało wyłącznie na doradztwie i nadzorze, udostępnieniu know-how, szkoleniach, itp. Zamawiający żąda, by z pisemnego zobowiązania lub innych dokumentów składanych wraz z ofertą w postępowaniu wynikał:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
W odniesieniu do warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub potencjału technicznego, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi/dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane na zasadach podwykonawstwa. Podmiot udostępniający Wykonawcy swe zasoby ww. zakresie winien przedstawić dodatkowo Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, należy złożyć w oryginale. (Załącznik nr 3 do SIWZ).
7. Zamawiający w toku badania złożonych dokumentów będzie oceniać spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie kryterium spełnia / nie spełnia.

Warunki dotyczące ofert:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych

Zastrzeżenie dotyczące SIWZ:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastrzeżenie dotyczące postępowania:
Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zamknąć (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie PGNiG S.A.

Inne uwagi:
8. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy we wszystkich częściach w wysokości: Część I - 10 % kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 13 ust. 1 Umowy, ważne do 30 dnia po zakończeniu terminu obowiązywania rękojmi za wady, o której mowa w § 3ust.1. Część II - 10 % kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 13 ust. 1 Umowy, ważne do 30 dnia po zakończeniu terminu obowiązywania rękojmi za wady, o której mowa w § 3 ust.1.9. W celu zabezpieczenia roszczeń Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę, Wykonawca ustanowi na rzecz Zamawiającego i doręczy mu najpóźniej w terminie 5 dni roboczych od daty zawarcia Umowy Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy (ZNWU) w formie według wyboru Wykonawcy;1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 10.1. ZNWU wniesione w pieniądzu będzie wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Societe Generale, O/Warszawa, ul. Marszałkowska 111, 01-102 Warszawa - nr rachunku: 73 1840 0007 2211 9220 0810 5719, z adnotacją: znak sprawy: NP/PGNG/18/0085/OZ/EU „ZNWU -„ Dostawa świec w latach 2018-2020 dla PGNiG SA w Warszawie Oddział w Zielonej Górze”, przechowywane przez czas określony w art. 12 ust. 1 Umowy, na tym rachunku. Zwrot niewykorzystanej kwoty ZNWU, nastąpi wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonej o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.10.2. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie ZNWU w innej dopuszczalnej formie o której mowa w Umowie innej niż pieniężna Wykonawca złoży w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Marcina Kasprzaka 25, w budynku C6, pokój 110 - PGNiG S.A., Sekretariat Departamentu Ekonomicznego.10.3. Niedostarczenie przez Wykonawcę ZNWU w formie i treści określonej w Umowie uprawnia Zamawiającego do potrącenia równowartości tej kwoty z faktury z zarachowaniem na poczet pieniężnej kaucji gwarancyjnej.10.4. W przypadku gdy Wykonawca nie ustanowi wymaganego zabezpieczenia z tytułu rękojmi za wady, Zamawiający zarachuje na ten cel kwotę określoną w Umowie poprzez:- wstrzymanie zwrotu odpowiedniej części ZNWU wniesionego w formie pieniądza, lub- wstrzymanie zapłaty odpowiedniej części faktury końcowej - w przypadku wniesienia ZNWU w innej formie niż pieniądz.10.5. Zamawiającemu przysługuje prawo zaspokojenia się z ZNWU w przypadku, gdy Wykonawca nie ureguluje żądanej zapłaty w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego Umowy, w szczególności w zakresie obowiązków wynikających z rękojmi za wady oraz naliczonej kary umownej, w terminie 7 dni od daty wezwania do jej uiszczenia.

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
www.przetargi.pgnig.pl

Miejsce wykonania:
polska

Miejsce składania ofert:
PGNiG SA M. Kasprzaka 25, 01-224 Warszawa,Kancelaria Ogólna

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.03.2018 | 11:00


» Lokalizacja

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
ul. Marcina Kasprzaka 25
01-224 Warszawa
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Inne
  • Maszyny, urządzenia i części górnicze

» Dane nabywcy

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się