Konserwacja urządzeń TVu

» Opis zapytania

Zamawiający z dniem 22.01.2018 r. wprowadza następującą zmianę do Projektu Umowy: § 6 ust. 4 pkt. 2 otrzymuje nowe brzmienie:
4. Strony postanawiają, że rozliczanie za wykonane usługi stanowiące przedmiot Umowy będzie następowało:
2) za usługę dotyczącą napraw awaryjnych: na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę po zleceniu naprawy awaryjnej przez Zamawiającego (kosztorys musi uzyskać akceptację Zamawiającego), po wykonaniu usług objętych danym zleceniem, dla każdego zlecenia z osobna.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż pozostałe postanowienia Projektu Umowy pozostają bez zmian.
Przedmiot zamówienia stanowi: świadczenie usługi w zakresie utrzymania w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej oraz dokonywaniu konserwacji i przeglądów okresowych zgodnie z instrukcją Ie-13 oraz zaleceniami producenta zawartymi w DTR urządzeń/systemów telewizji przemysłowej i domofonów.
Warunkiem udziału w postępowaniu zakupowym jest wykazanie przez Wykonawcę, że:
1)posiada kompetencje lub uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3)dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym lub zawodowym do wykonania Zamówienia;
4)jego oferta nie podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w §30 Regulaminu udzielania zamówień logistycznych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
2.Ocena spełniania ww. warunków udziału w postęp. zakup. będzie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, wymienione w ust.3 poniżej metodą spełnia(1)– nie spełnia(0).
3.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zakupowym, Wykonawcy złożą wraz z ofertą dokumenty:
1)Zał.2 do SIWZ,
2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo informacji z CEIDG, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)pełnomocnictwo dla osób składających w imieniu Wykonawcy oświadczenia woli lub innego oświadczenia, jeżeli umocowanie tych osób do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów wymienionych w ust.3 pkt.2 powyżej,
4)Zał.3 do SIWZ.
4.-15. zgodnie z Sekcją III SIWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

23.01.2018 | 09:30


» Lokalizacja

/PKP Polskie Linie Kolejowe S.A./Zarząd/Pion Prezes/Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu/Biuro Zakładu/Dział gospodarki materiałowej i zamówień, Brak danych, Brak danych


» Kategoria asortymentowa

  • Telekomunikacja i IT

» Dane nabywcy

/PKP Polskie Linie Kolejowe S.A./Zarząd/Pion Prezes/Zakład Linii Kolejowych w Poznaniu/Biuro Zakładu/Dział gospodarki materiałowej i zamówień


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się