Zakup wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowych mebli biurowych wraz z wyposażeniem dla Biura Zarządu JSW S.A.

» Opis zapytania

Data: 25.01.2018
Godzina rozpoczęcia aukcji: 11:15
Termin składania ofert: 18.01.2018 23:59

I. Warunkiem udziału w aukcji elektronicznej jest rejestracja konta na Platformie
Marketplanet OnePlace (https://oneplace.marketplanet.pl) najpóźniej 24 godziny przed
rozpoczęciem aukcji. Ogłoszenia o opublikowanych aukcjach znajdują się na stronie
https://oneplace.marketplanet.pl
Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Warunkiem udziału w aukcji jest złożenie przez Oferenta oświadczenia (zostało
zamieszczone w załączniku do ogłoszenia):
-o zapoznaniu się z treścią Regulaminu (dostępnego pod adresem
www.jsw.pl/onas/dokumenty/regulaminy-i-akty-prawne/) i wzoru umowy (został
zamieszczony w załączniku do ogłoszenia) oraz bezwarunkowej ich akceptacji
-o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną przedmiotu zamówienia oraz
potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w aukcji.
III. Warunkiem udziału w aukcji jest wniesienie wadium zgodnie z wyznaczonym terminem
składania ofert oraz przesłanie potwierdzenia wpłaty na następujący adres e-mail:
aukcje@zwp.jsw.pl. Wysokość wadium: 3 000,00 PLN
Wadium należy wnieść w jednej z następujących form:
- w pieniądzu, tj. przelewem na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa Zakład Wsparcia
Produkcji ul. Towarowa 1 44-330 Jastrzębie Zdrój, PKO BP S.A. nr konta 49 1020 2498
0000 8702 0443 8792 z dopiskiem "wadium do aukcji nr 004/INW/DZP/18",
- w gwarancji bankowej, w gwarancji ubezpieczeniowej,
- w poręczeniu bankowym
- zaliczeniu zobowiązań JSW S.A. wobec oferenta
W przypadku wadium w formie zaliczenia zobowiązań JSW S.A. wobec oferenta, oferent
zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia (załącznik do ogłoszenia) o
zgodzie na zablokowanie na czas trwania postępowania, odpowiedniej kwoty
wierzytelności do zapłaty stanowiącej zabezpieczenie z tytułu wadium.
Blokadzie podlegają w pierwszej kolejności wierzytelności wymagalne, a w przypadku ich
braku wierzytelności niewymagalne, z terminem płatności najwcześniej przypadającym.
Wskazane należności powinny być istniejące i bezsporne co do zasadności i wysokości.
W tym celu Oferent składa do CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami) stosowne
oświadczenie (w 3 egzemplarzach). CUW JSW S.A. (Sekcja Rozliczeń z Dostawcami)
potwierdza oświadczenie zgodnie z zasadami reprezentacji i dokonuje odpowiednich
księgowań (jeden egzemplarz oświadczenia Oferent dołącza do składanej oferty, drugi
pozostaje do jego dyspozycji natomiast trzeci pozostaje w CUW JSW S.A. – Sekcja
Rozliczeń z Dostawcami).
Osobą zajmującą się blokadą wierzytelności z ramienia CUW JSW S.A. jest Pani Dorota
Siedlaczek – tel. 32 756 4582.
Wadium musi zabezpieczyć ofertę przez okres minimum 90 dni od daty otwarcia ofert.
Wadium w formie przelewu na rachunek bankowy uznaje się za skutecznie wniesione,
jeżeli wpłynie na konto bankowe przed upływem terminu składania ofert, w sposób
umożliwiający weryfikację skutecznego wniesienia wadium przez Zamawiającego.

Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub
poręczenia bankowego uznaje się za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie złożone przed
terminem składania ofert w kasie Zakładu Wsparcia Produkcji.
Wadium w powyższych formach należy wystawić na JSW S.A. Zakład Wsparcia
Produkcji, ul. Towarowa 1, 44-330 Jastrzębie Zdrój -- Beneficjent. W szczególności treść
gwarancji lub poręczenia powinna zawierać:
a) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty wadium
na pierwsze Żądanie Zamawiającego (bez dodatkowych procedur i dokumentów) w
sytuacjach określonych w § 19 "Regulaminu określającego sposób postępowania
przetargowego oraz zawierania umów na dostawy, usługi i roboty budowlane w
Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A.
nie objęte ustawą Prawo zamówień publicznych",
b) wskazanie sumy gwarancyjnej/poręczenia,
c) wskazanie Zamawiającego, jako beneficjenta gwarancji/poręczenia,
d) wskazanie Oferenta, jako zleceniodawcy gwarancji/poręczenia,
e) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia.
Poręczenie lub gwarancja, których treść nie będzie spełniać wymogów wskazanych w
poprzednim ustępie skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania, zgodnie z §
37 "Regulaminu ..." W przypadku składania oferty w formie papierowej kopię dowodu
wniesienia wadium można załączyć do oferty.
Zwrot wadium Zamawiający zwraca wadium Oferentom, których oferty nie zostały
wybrane do realizacji przedmiotu zamówienia niezwłocznie po zakończeniu przetargu, nie
później jednak niż w ciągu 10 dni po rozstrzygnięciu przetargu.
Oferentowi, który wygrał przetarg, zamawiający zwraca wadium w terminie 10 dni po
zawarciu umowy.
Wadium zwraca się w tej samej formie w jakiej zostało wniesione, tj.:
- w pieniądzu przelewem na konto Oferenta,
- gwarancję bankową, ubezpieczeniową oraz poręczenie bankowe stawia się do
dyspozycji Oferenta i są do odbioru w miejscu ich złożenia przez upoważnionego
przedstawiciela Oferenta.
IV. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą:
1. DTR/Instrukcje obsługi przedmiotów zamówienia - kopia.
V. Wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z ofertą:
a) dane Oferenta tj. pełna nazwa kontrahenta, skrót nazwy kontrahenta, NIP,
REGON, pełny adres pocztowy, numer telefonu, numer fax., e-mail, nr konta na które
zamawiający dokona zwrotu wadium wniesionego w pieniądzu (w przypadku gdy
wymagane jest wniesienie wadium) oraz proponowaną cenę za przedmiot postępowania,
b) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem
aktualnego odpisu
z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert,
c) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem
aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego brak
zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) oryginał lub kserokopia poświadczona przez Oferenta za zgodność z oryginałem
aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Oferent
nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,
e) oświadczenie, że należności wynikające z umowy, w tym odsetki, nie mogą być
przedmiotem obrotu (cesja, sprzedaż) lub przedmiotem zastawu rejestrowego bez
pisemnej zgody Zarządu JSW S.A. oraz nie dopuszcza się udzielania pełnomocnictwa
inkasowego do ich dochodzenia,
f) oświadczenie, że Oferent nie będzie zlecał wykonania całości lub części
przedmiotu aukcji osobie trzeciej,
g) oświadczenie, że Oferent nie będzie zatrudniał do wykonania gwarancyjnych usług
serwisowych realizowanych w Zakładach JSW S.A. pracowników Zamawiającego.
Ograniczenie powyższe dotyczy zarówno spółki jak i jej wszystkich jednostek
organizacyjnych (zakładów, oddziałów).
h) oświadczenie o zapoznaniu się z „Regulaminem określającym sposób
postępowania przetargowego na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz zawierania
umów w Jastrzębskiej Spółce Węglowej S.A. nie objęte ustawą Prawo zamówień
publicznych” i zapoznaniu się z Wymaganiami Ofertowymi oraz ich akceptacją,
i) oświadczenie, że w stosunku do Oferenta nie toczy się postępowanie
upadłościowe lub likwidacyjne,
j) oświadczenie, że Wykonawca zapewnia wykonanie gwarancyjnych usług
serwisowych zgodnie
z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska i
gospodarki odpadami oraz innymi aktami prawnymi obowiązującymi w zakresie
realizowanego przedmiotu, zamówienia,
a także przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie skutki związane z
nieprzestrzeganiem lub naruszeniem zasad wynikających z tych przepisów,
k) oświadczenie, że w przypadku wytworzenia odpadów Wykonawca zobowiązuje się
do ich zagospodarowania we własnym zakresie i na własny koszt zgodnie z zasadami
określonymi w aktualnie obowiązującej ustawie o odpadach (nie dotyczy odpadów
wydobywczych oraz odpadów złomu),
l) oświadczenie, że w okresie ostatnich 3 lat przed datą składania ofert, nie został
wydany prawomocny wyrok sądu, z którego wynika, że zamawiającemu przysługuje
roszczenie od oferenta,
m) oświadczenie, że oferowany przedmiot aukcji jest wolny od wad prawnych, oraz
praw majątkowych osób trzecich,
W przypadku, gdy oferta zawierać będzie informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Oferent
wskazuje w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te
winny zostać oznaczone i umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie z napisem
„tajemnica przedsiębiorstwa”. Niedopuszczalne jest zastrzeżenie informacji dotyczących
nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy, a także informacji dotyczących ceny lub
wynagrodzenia, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności
zawartych w ofercie.
Warunkiem dopuszczenia Oferenta do aukcji jest złożenie wymaganych dokumentów
oraz potwierdzających wniesienie ustalonego wadium w formie papierowej na adres:
JSW S.A. Zakład Wsparcia Produkcji
ul. Towarowa 1
44-330 Jastrzębie-Zdrój
w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji.
Dopuszcza się przesłanie skanów ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z
oryginałem tylko w wersji PDF na następujący adres mail: aukcje@zwp.jsw.pl - w temacie
proszę podać numer aukcji.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Brak wymaganych dokumentów lub brak
wniesienia wadium wyklucza Oferenta z przystąpienia do aukcji elektronicznej. Oferent
związany jest ofertą do chwili zawarcia umowy lub unieważnienia aukcji, jednak nie krócej
niż przez okres 90 dni.
Wszelkie oświadczenie przesłane w formie skanów powinny być dostarczone w wersji
papierowej do Zamawiającego.
UWAGA: WARUNKIEM PRZYSTĄPIENIA DO AUKCJI JEST PRZESŁANIE
KOMPLETNEJ OFERTY NA PODANY ADRES MAILOWY: aukcje@zwp.jsw.pl LUB
OSOBIŚCIE DO KANCELARII GŁÓWNEJ W TERMINIE SKŁADANIA OFERT. BRAK
STOSOWNYCH DOKUMENTÓW WYKLUCZA FIRMĘ Z DALSZEGO UCZESTNICTWA
W AUKCJI.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

18.01.2018 | 23:59


» Lokalizacja

Jastrzębie-Zdrój


» Kategoria asortymentowa

  • Meble

» Dane nabywcy

Sekcja Zamówień Właścicielskich, Bartosz Nowicki, nr tel.: (32) 756 4211
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych (z Biuro Zarządu JSW S.A.):
Kornelia Drobiak, nr tel.: (32) 756 4411,
Grzegorz Gaca, nr tel.: (32) 756 4685.


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Meble i wyposażenie pomieszczeń z ostatnich 10 dni.