Zakup sieciowych drukarek laserowych.

» Opis zapytania

Zakup sieciowych drukarek laserowych.

Informacje na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Kryteria oceny ofert:
Spośród ofert nieodrzuconych, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą
(z największą liczbą punktów), kierując się następującym kryterium i sposobem oceny:
Część I i II - cena brutto 100 pkt.
(najniższa cena brutto oferty danej części /cena brutto oferty badanej danej części)
x 100 pkt.).

Warunki uczestnictwa:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawców, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę PGNiG SA lub podmiotom z Grupy Kapitałowej PGNiG SA (status podmiotu oceniany według daty wyrządzenia szkody), nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności,
b) Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, o ile układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego,
c) Wykonawców będących osobami fizycznymi, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
d) Wykonawców będących spółkami prawa handlowego, których odpowiednio urzędujących członków władz zarządzających, wspólników, partnerów, komplementariuszy, prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
e) Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub nie spełnili innych wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub innym dokumencie, w którym określono wymogi udziału w postępowaniu,
f) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
g) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, jeżeli wadium było wymagane.
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4. Odrzuceniu podlega oferta, która:
a) nie spełnia wymagań określonych w SIWZ, z zastrzeżeniem rozdz. XIII pkt 3 SIWZ,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny, z zastrzeżeniem rozdz. XIII pkt 3 SIWZ,
c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie wyraził zgody na poprawienie innej pomyłki polegającej na niezgodności z wymaganiami Zamawiającego, o której mowa w rozdz. XIII pkt 3 SIWZ,
e) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
5. Postępowanie o udzielenie zamówienia może zostać unieważnione, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) w trakcie postępowania nastąpiło istotne naruszenie przepisów Instrukcji, które miało wpływ na wynik postępowania;
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Spółki;
e) udzielenie zamówienia na oferowanych warunkach nie leży w interesie PGNiG S.A.
6. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
7. Zamawiający może wezwać Wykonawców do udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
8. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VII pkt 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane prze Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. VII pkt 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwie pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
9. Dopuszcza się wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane udzielić pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w toku postępowania o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda - przed zawarciem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
10. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o regułę spełnia / nie spełnia.

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji lub ofert, bądź terminu rozpoczęcia negocjacji, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i nie wszczęto wobec niego postępowania likwidacyjnego, upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości, podając jednocześnie podstawę prawną wystawienia tych dokumentów,
b) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VI pkt 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania, w oparciu o rozdz. VI pkt 2 lit. a-g oraz oświadczenia o niezgłaszaniu roszczeń wobec Zamawiającego (wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 3, 4, 5 do SIWZ),
c) dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy w postępowaniu,
d) kopię złożonej do właściwego dla Wykonawcy Urzędu Skarbowego deklaracji VAT-R - Zgłoszenie rejestracyjne w zakresie podatków od towarów i usług
(jeżeli Wykonawca jest podmiotowo zwolniony z podatku VAT),
e) aktualne, tj. wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
f) oświadczenie dotyczące rozliczeń - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik
nr 6 do SIWZ.
g) szczegółowa specyfikacja techniczna sporządzona na zasadzie porównawczej
- w przypadku zaoferowania drukarek równoważnych (dotyczy części II zamówienia) oraz specyfikacja dodatkowego 3-letniego wsparcia nie gorszego niż wskazanego w zamówieniu.
2. Wymagane dokumenty należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby wskazane w dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo). W przypadku dokumentu wygenerowanego automatycznie (wydruk z systemu komputerowego) nie wymaga się poświadczenia dokumentu za zgodność z oryginałem ani jego podpisania przez Wykonawcę.
3. Zamawiający dopuszcza składanie dokumentów w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład konsorcjum musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 lit. a, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, a także oświadczenie dotyczące rozliczeń wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i aktualne, tj. wystawione nie później niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Pozostałe dokumenty/oświadczenia składa przedstawiciel podmiotów występujących wspólnie.
5. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez spółkę cywilną, każdy przedsiębiorca wchodzący w skład spółki cywilnej musi złożyć osobno dokument, o którym mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 lit. a oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Warunki dotyczące ofert:
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert częściowych
Dopuszcza się składanie ofert równoważnych

Zastrzeżenie dotyczące SIWZ:
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zastrzeżenie dotyczące postępowania:
Zamawiający zastrzega, że postępowanie przetargowe może zamknąć (na każdym etapie) w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że prowadzenie postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie PGNiG S.A.

Inne uwagi:
NAZWA I TRYB POSTĘPOWANIA:1. Nazwa: „Zakup sieciowych drukarek laserowych”.2. Zamówienie nie podlega ustawie Prawo zamówień publicznych, jest prowadzone zgodnie z Instrukcją udzielania zamówień w PGNiG SA, dostępną na stronie www.przetargi.pgnig.pl w zakładce Regulacje.3. Zamówienie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.4. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania negocjacji, z uwzględnieniem poniższych zasad:a) negocjacje mogą zostać przeprowadzone po złożeniu ofert przez Wykonawców,b) negocjacje mogą być przeprowadzone ze wszystkimi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, z Wykonawcą który złożył najkorzystniejszą ofertę (lub jedyną ofertę) lub z dwoma Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty,c) o terminie, miejscu, i formie prowadzonych negocjacji Wykonawca zostanie powiadomiony wraz z przekazaniem zaproszenia do negocjacji, d) negocjacje mogą zostać przeprowadzone w jednej lub dwóch rundach negocjacyjnych, e) negocjacje będą mieć charakter poufny.5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.7. Po zakończeniu postępowania przetargowego, Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone lub nie wybrane zobowiązują się do niezwłocznego zwrotu lub usunięcia (zniszczenia) wszystkich informacji, danych, SIWZ utrwalonych w formie pisemnej lub elektronicznej, pod rygorem odpowiedzialności za powstałą wskutek tego zaniechania szkodę.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych sieciowych drukarek laserowych z podziałem postępowania na dwie części, zgodnie z poniższym zestawieniem:Część 1urządzenia wielofunkcyjne RICOH MP C3504exSP- 4 szt.Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ - część I zamówienia.Część 2drukarki HP CLJ PRO M477fdn kod CF378A z 3-letnim wsparciem kod U8TP0E lub równoważne - 15 szt.Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SIWZ - część II zamówienia.W przypadku zaoferowania drukarek równoważnych dla części II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane urządzenia mają nie gorsze parametry od wskazanych urządzeń w zamówieniu. W tym celu Wykonawca załączy do oferty szczegółową specyfikację techniczną, z której jasno wynikać będzie, że zaoferowane drukarki równoważne posiadają nie gorsze parametry (specyfikacja sporządzona na zasadzie porównawczej urządzeń HP CLJ PRO M477fdn kod CF378A z urządzeniami oferowanymi) oraz 3 letnie wsparcie nie gorsze niż wskazane w zamówieniu.3-letnie wparcie zostanie dostarczone Zamawiającemu przy dostawie drukarek.2. Adres dostawy: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Sanoku, Magazyn Główny, 38-500 SANOK ul Rymanowska 45.3. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia właściwego środka transportu do prawidłowego dostarczenia przedmiotu zamówienia. Koszty transportu przedmiotu zamówienia do miejsca dostawy wskazanego w pkt 2 powyżej ponosi Wykonawca.CPV: 30232110-8 Drukarki laserowe.FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie realizacji zamówienia po uprzednim przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty.2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.3. Zamawiający nie żąda wniesienia Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy.INFORMACJA DOTYCZĄCA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH I WARIANTOWYCH:1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę na całość zamówienia albo na poszczególne części, przy czym każdy może złożyć jedną ofertę na daną część przedmiotu zamówienia.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla części II zamówienia. 4. W przypadku zaoferowania drukarek równoważnych dla części II zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć drukarki o parametrach/funkcjach nie gorszych od parametrów urządzeń wskazanych w zamówieniu.5. Ponadto w przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych dla części II zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do oferty szczegółową specyfikację techniczną, z której wynikać będzie, że zaoferowane drukarki równoważne mają nie gorsze parametry niż urządzenie wskazane w zamówieniu (sporządzona na zasadzie porównawczej) oraz 3 letnie wsparcie nie gorsze niż wskazane w zamówieniu. Udowodnienie równoważności jest po stronie Wykonawcy.

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
1. Miejsce i termin otrzymania SIWZ: PGNiG SA Warszawie Oddział w Sanoku,
Dział Przetargów i Umów, pokój 231 A, tel.: (13) 46 52 113, fax: (13) 46 52 384,
e-mail: sanok.przetargi@pgnig.pl. SIWZ dostępna jest ponadto na stronie Zamawiającego www.przetargi.pgnig.pl.
2. Wykonawca otrzyma dokumentację przetargową w siedzibie Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7:00 do 14:00, pokój 231 A, lub pocztą (również elektroniczną) po uprzednim zamówieniu faxem lub e-mailem.

Miejsce wykonania:
Adres dostawy: Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział

Miejsce składania ofert:
PGNiG SA w Warszawie, Oddział w Sanoku, ul. Sienkiewicza 12, 38-500 Sanok, Dział Bezpieczeństwa Informacji - pokój 212A, z opisem zgodnym z wymaganiami SIWZ.

Uwagi:
Otwarcie ofert odbędzie się na posiedzeniu niejawnym.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

30.11.2017 | 11:45


» Lokalizacja

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku
ul. Sienkiewicza 12
38-500 Sanok
Polska


» Kategoria asortymentowa

  • Akcesoria biurowe

» Dane nabywcy

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie Oddział w Sanoku


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii Artykuły, sprzęt i usługi biurowe z ostatnich 10 dni.