Usługi hotelarsko-restauracyjne w ramach konferencji Dni Miernictwa 2017.

» Opis zapytania

W związku z organizacją konferencji naukowych Główny Instytut Górnictwa zamawia usługi hotelarsko-restauracyjne.
Zamawiający wymaga, aby konferencja „Dni Miernictwa” odbyła się w dniach 27-29 września 2017 r.
Przewidujemy, że w konferencji udział weźmie około 150 uczestników.
Wymagania Zamawiającego:
- lokalizacja Beskid Śląski w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego (odległość mierzona wg Mapy Google drogą samochodową),
- standardu obiektu, w którym odbędzie się konferencja - minimum 3 gwiazdki (nadane decyzją Marszałka Województwa).
- zakwaterowanie w jednym budynku wszystkich uczestników konferencji,
- minimum 100 miejsc noclegowych w pokojach 1-osobowych (minimum 15 pokoi), 2-osobowych (minimum 25 pokoi), 3 osobowych (minimum 5 pokoi) oraz w pokojach typu studio - cztero osobowych (minimum 5 pokoi tego typu).
- Wszystkie pokoje w ośrodku winne posiadać prywatne łazienki, dostęp do bezprzewodowego internetu, telefon,
- odległość od dworca PKP lub PKS maksymalnie 3 km
- minimum 4 apartamentów, w tym jeden o powierzchni minimum 40 m2, (jedna osoba w jednym apartamencie; do wykorzystania oprócz grupy 100 osób),
- wyżywienie: śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad serwowany wg ustalonego menu, przerwy kawowe wg ustalonego menu,
- zorganizowanie kolacji w formie bankietu w sali restauracyjnej na minimum 150 osób (uczestnicy konferencji + zaproszeni goście),
- zorganizowanie grilla w zadaszonym obiekcie znajdującym się w sąsiedztwie hotelu na minimum 150 osób (uczestnicy konferencji + zaproszeni goście),
- zorganizowanie oprawy muzyczno-artystycznej bankietu,
- wynajęcie sali konferencyjnej na min. 150 osób na sesje plenarne (uczestnicy konferencji + zaproszeni goście),
- wynajęcie sprzętu audiowizualnego (nagłośnienie sali, rzutnik do folii, rzutnik multimedialny, ekran, tablica suchościeralna) wraz z obsługą,
- możliwość skorzystania z bezpłatnego bezprzewodowego internetu w pokojach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych hotelu,
- wynajęcie powierzchni reklamowej (w hallu hotelu lub w korytarzu – powierzchnia metrów kwadratowych) – min. 100 m2,
- możliwość wykorzystania pokoi 2-osobowych jako 1-osobowych bez dodatkowych opłat,
- rezerwacja strzeżonych miejsc parkingowych na min. 60 samochodów w odległości nie większej niż 100 m. od ośrodka w którym zorganizowana będzie konferencja,
- warunki płatności (termin płatności – 14 dni po otrzymaniu faktury).
- Płatność za pokoje według wykorzystania, ale nie mniejszą niż wynikająca z minimalnej liczby uczestników konferencji podanej do 22.09.2017 r.
Płatność za posiłki według wykorzystania, ale nie mniejszą niż ustalona w dniu poprzednim.

Ostateczna cena, którą Zamawiający zapłaci Wykonawcy zostanie obliczona na podstawie rzeczywistego obłożenia pokoi hotelowych oraz rzeczywistej konsumpcji zgodnie z zasadami podanymi powyżej.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

23.05.2017 | 12:00


» Lokalizacja

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Kategoria asortymentowa

  • Usługi hotelarskie

» Dane nabywcy

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się