Usługa wytworzenia i wdrożenia nowych funkcjonalności bezobsługowego systemu wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm oraz ich zintegrowanie z istniejącą platformą.
Opis zapytania
Powstaje w kontekście projektu:
FENG.02.22-IP.02-0006/23 - WaMa Innovation Hub
=> Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i wdrożenie nowych funkcjonalności bezobsługowego systemu wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm oraz ich zintegrowanie z istniejącą platformą.
=> Zamawiający dysponuje działającym, autorskim systemem wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm, który umożliwia generowanie list dostępnych (ogłoszonych i planowanych) naborów wniosków w ramach instrumentów wsparcia publicznego, zgodnie z zadanymi parametrami. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie nowych funkcjonalności i zintegrowanie ich z istniejącą platformą.
Nowe funkcjonalności systemu obejmują:
• Rozszerzenie zakresu wyszukiwania o dodatkowe źródła danych, w tym strony instytucji unijnych (np. Komisji Europejskiej), krajowych oraz regionalnych instytucji pośredniczących w udzielaniu wsparcia, a także o dodatkowe możliwości filtrowania dostępnych instrumentów wsparcia,
• Wdrożenie modelu scoringowego, umożliwiającego ocenę dopasowania instrumentów wsparcia do profilu zdefiniowanego przez użytkownika,
• Udoskonalenie mechanizmów ekstrakcji danych z dokumentów (PDF, HTML, DOCX) oraz stron internetowych z wykorzystaniem modeli językowych (LLM),
• Stworzenie systemu zarządzania zapytaniami i profilami użytkowników, umożliwiającego personalizację wyników oraz śledzenie historii interakcji.
W ramach realizacji zamówienia niezbędne jest zapewnienie pełnej kompatybilności nowych funkcjonalności z istniejącą architekturą systemu Zamawiającego, które zostały opisane w załączniku nr 3 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).
W celu otrzymania w/w załącznika należy przesłać oryginał umowy NDA (stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania) podpisanej podpisem elektronicznym (kwalifikowanym) lub skan oryginału umowy w przypadku podpisu tradycyjnego na adres: dominika.radzanowska@crido.pl.
Do umowy należy załączyć pełnomocnictwo oraz/lub aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający upoważnienie do reprezentacji.
Dodatkowo, w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym (odręcznym) należy odesłać jej oryginał do siedziby Zamawiającego z dopiskiem – „Dokumentacja przetargowa”.
Dokumenty składające się na załącznik nr 3 do ZO, o których mowa powyżej, zostaną przekazane Wykonawcy w formie załącznika lub linku z dostępem do dokumentacji w ciągu 48 godzin od otrzymania podpisanej umowy o zachowaniu poufności, stanowiącej załącznik nr 2 do ZO (w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym – od momentu otrzymania skanu dokumentu).
Zamawiający udostępni pełną architekturę dotychczasowego systemu wybranemu wykonawcy, po zakończeniu postępowania ofertowego i podpisaniu umowy o zachowaniu poufności, celem zapewnienia zgodności i integracji nowych rozwiązań z istniejącym środowiskiem technologicznym.
Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe nr 2025-97957-256167.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Cała polska
FENG.02.22-IP.02-0006/23 - WaMa Innovation Hub
=> Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i wdrożenie nowych funkcjonalności bezobsługowego systemu wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm oraz ich zintegrowanie z istniejącą platformą.
=> Zamawiający dysponuje działającym, autorskim systemem wyszukiwania instrumentów wsparcia dla firm, który umożliwia generowanie list dostępnych (ogłoszonych i planowanych) naborów wniosków w ramach instrumentów wsparcia publicznego, zgodnie z zadanymi parametrami. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie nowych funkcjonalności i zintegrowanie ich z istniejącą platformą.
Nowe funkcjonalności systemu obejmują:
• Rozszerzenie zakresu wyszukiwania o dodatkowe źródła danych, w tym strony instytucji unijnych (np. Komisji Europejskiej), krajowych oraz regionalnych instytucji pośredniczących w udzielaniu wsparcia, a także o dodatkowe możliwości filtrowania dostępnych instrumentów wsparcia,
• Wdrożenie modelu scoringowego, umożliwiającego ocenę dopasowania instrumentów wsparcia do profilu zdefiniowanego przez użytkownika,
• Udoskonalenie mechanizmów ekstrakcji danych z dokumentów (PDF, HTML, DOCX) oraz stron internetowych z wykorzystaniem modeli językowych (LLM),
• Stworzenie systemu zarządzania zapytaniami i profilami użytkowników, umożliwiającego personalizację wyników oraz śledzenie historii interakcji.
W ramach realizacji zamówienia niezbędne jest zapewnienie pełnej kompatybilności nowych funkcjonalności z istniejącą architekturą systemu Zamawiającego, które zostały opisane w załączniku nr 3 (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia).
W celu otrzymania w/w załącznika należy przesłać oryginał umowy NDA (stanowiącej Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania) podpisanej podpisem elektronicznym (kwalifikowanym) lub skan oryginału umowy w przypadku podpisu tradycyjnego na adres: dominika.radzanowska@crido.pl.
Do umowy należy załączyć pełnomocnictwo oraz/lub aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzający upoważnienie do reprezentacji.
Dodatkowo, w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym (odręcznym) należy odesłać jej oryginał do siedziby Zamawiającego z dopiskiem – „Dokumentacja przetargowa”.
Dokumenty składające się na załącznik nr 3 do ZO, o których mowa powyżej, zostaną przekazane Wykonawcy w formie załącznika lub linku z dostępem do dokumentacji w ciągu 48 godzin od otrzymania podpisanej umowy o zachowaniu poufności, stanowiącej załącznik nr 2 do ZO (w przypadku umowy podpisanej podpisem tradycyjnym – od momentu otrzymania skanu dokumentu).
Zamawiający udostępni pełną architekturę dotychczasowego systemu wybranemu wykonawcy, po zakończeniu postępowania ofertowego i podpisaniu umowy o zachowaniu poufności, celem zapewnienia zgodności i integracji nowych rozwiązań z istniejącym środowiskiem technologicznym.
Szczegółowe informacje w załączniku Zapytanie Ofertowe nr 2025-97957-256167.
Okres gwarancji: nie dotyczy
Miejsce realizacji
Cała polska
Termin składania ofert
Mon Dec 15 22:59:59 GMT 2025
Lokalizacja
Kraj: Polska
Kategoria asortymentowa
Infrastruktura i urządzenia sieciowe
Infrastruktura telekomunikacyjna
Licencje i oprogramowanie
Pamięci przenośne
Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Usługi internetowe i telefoniczne
Usługi opracowywania oprogramowania
Usługi wdrożeniowe
Utrzymanie i serwis
Infrastruktura telekomunikacyjna
Licencje i oprogramowanie
Pamięci przenośne
Sprzęt i akcesoria telekomunikacyjne
Sprzęt, akcesoria komputerowe i części
Usługi internetowe i telefoniczne
Usługi opracowywania oprogramowania
Usługi wdrożeniowe
Utrzymanie i serwis
Dane nabywcy
Crido Business & Innovation Consulting Sp. z o.o.
Towarowa 28
00-839 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5272481507
Towarowa 28
00-839 Warszawa
Województwo: mazowieckie
Kraj: Polska
NIP: 5272481507