Dostawa i montaż klimatyzatora – KPP w Sandomierzu
Opis zapytania
Nazwa: Dostawa i montaż klimatyzatora – KPP w Sandomierzu
Opis: Dostawa i montaż klimatyzatora – KPP w Sandomierzu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
REGULAMIN
OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za
pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny
sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i
inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną
ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia
musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach
nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np.
kosztów dostawy, kosztów świadczonej gwarancji, odszkodowania.
5. Oferty składa się w cenie brutto.
6. Oferty może
składać jedynie firma mająca siedzibę w Polsce oraz będąca płatnikiem VAT w
Polsce.
7. Faktura
może być wystawiona jedynie w polskich złotych PLN.
8. Świadczona
gwarancja musi być realizowana na terenie Polski.
9. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od
daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo
wystawionej faktury.
10. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług
i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
11. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach
zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
12. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą,
zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
13. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdej pozycji zakupowej.
14. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia
w stosunku do KWP w Kielcach.
15. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie
przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
16. Po rozstrzygnięciu postępowania na platformie zakupowej Zamawiający prześle
Wykonawcy zamówienie do realizacji lub umowę do podpisania. W przypadku braku
potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i nie odesłania skanu
podpisanej umowy przez okres do 5 dni od daty powyższych czynności, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do jednostronnej rezygnacji ze złożonego Zamówienia.
Zamawiający wyśle rezygnację z realizacji Zamówienia na wskazany w dokumentach
adres poczty elektronicznej, a następnie dokona ponownej oceny i wyboru
najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia u Wykonawcy,
który we wcześniejszych postępowaniach Zamawiającego nie dotrzymał warunków
realizacji zamówienia lub realizował je bez należytej staranności.
18. Dokumenty złożone przez Wykonawcę posiadające braki formalne, mogą zostać
uzupełnione / poprawione w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego.
19. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
umowy/dostawy odszkodowania w formie kar umownych za opóźnienie w dostawie
przedmiotu umowy w wysokości 3% wartości niedostarczonego przedmiotu umowy za
każdy dzień opóźnienia. Kary umowne będą płatne na podstawie pisemnego żądania
Zamawiającego w terminie 7 dni od doręczenia żądania, na rachunek bankowy
wskazany w żądaniu. W przypadku naliczenia kar umownych, Zamawiający zastrzega
sobie możliwość potrącenia ich z faktury na co niniejszym Wykonawca wyraża
zgodę.
20. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez
Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża
zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje
się do ich przestrzegania.
21. Na potrzeby prowadzonego postępowania wymaganie jest oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. – dalej jako: ustawa Pzp), dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
OŚWIADCZENIA WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
b) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ustawy Pzp w zakresie jaki Zamawiający wymagał.
c) oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) .
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula
informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób przetwarzane są
Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, adres: ul. Seminaryjska 12,
25-372 Kielce;Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych
osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach Policji sprawuje
wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych:
Agnieszka Czerwińska; adres: ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce;
e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl.
·
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez
Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn zm.)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Termin realizacji (do 14.11.2025r.)
Gwarancja (60 miesięcy)
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Regulaminu KWP i akceptuję wszystkie jego postanowienia (Proszę potwierdzić)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania oraz nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania oraz, że podane informacje są aktualne i zgodne z prawdą (Proszę wpisać TAK, jeżeli nie podlega się wykluczeniu.
W innym przypadku proszę wpisać NIE.
Szczegółowy opis znajduje się z w punkcie 21 REGULAMINU OBOWIĄZUJĄCEGO DOSTAWCÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH.)
Umowa (Proszę o akceptację umowy)
Opis: Dostawa i montaż klimatyzatora – KPP w Sandomierzu - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Ilość: 1 [szt.]
Opis i specyfikacja:
REGULAMIN
OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH
1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za
pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny
sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i
inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną
ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia
musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach
nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np.
kosztów dostawy, kosztów świadczonej gwarancji, odszkodowania.
5. Oferty składa się w cenie brutto.
6. Oferty może
składać jedynie firma mająca siedzibę w Polsce oraz będąca płatnikiem VAT w
Polsce.
7. Faktura
może być wystawiona jedynie w polskich złotych PLN.
8. Świadczona
gwarancja musi być realizowana na terenie Polski.
9. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od
daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo
wystawionej faktury.
10. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług
i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały
są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z
przepisów prawa.
11. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach
zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
12. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą,
zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
13. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdej pozycji zakupowej.
14. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia
w stosunku do KWP w Kielcach.
15. Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku ograniczenia finansowego. Wykonawcy nie
przysługują z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
16. Po rozstrzygnięciu postępowania na platformie zakupowej Zamawiający prześle
Wykonawcy zamówienie do realizacji lub umowę do podpisania. W przypadku braku
potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji i nie odesłania skanu
podpisanej umowy przez okres do 5 dni od daty powyższych czynności, Zamawiający
zastrzega sobie prawo do jednostronnej rezygnacji ze złożonego Zamówienia.
Zamawiający wyśle rezygnację z realizacji Zamówienia na wskazany w dokumentach
adres poczty elektronicznej, a następnie dokona ponownej oceny i wyboru
najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zamówienia u Wykonawcy,
który we wcześniejszych postępowaniach Zamawiającego nie dotrzymał warunków
realizacji zamówienia lub realizował je bez należytej staranności.
18. Dokumenty złożone przez Wykonawcę posiadające braki formalne, mogą zostać
uzupełnione / poprawione w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego.
19. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
umowy/dostawy odszkodowania w formie kar umownych za opóźnienie w dostawie
przedmiotu umowy w wysokości 3% wartości niedostarczonego przedmiotu umowy za
każdy dzień opóźnienia. Kary umowne będą płatne na podstawie pisemnego żądania
Zamawiającego w terminie 7 dni od doręczenia żądania, na rachunek bankowy
wskazany w żądaniu. W przypadku naliczenia kar umownych, Zamawiający zastrzega
sobie możliwość potrącenia ich z faktury na co niniejszym Wykonawca wyraża
zgodę.
20. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez
Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża
zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje
się do ich przestrzegania.
21. Na potrzeby prowadzonego postępowania wymaganie jest oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO składane na podstawie art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. – dalej jako: ustawa Pzp), dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
OŚWIADCZENIA WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODSTAW WYKLUCZENIA:
a) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
b) oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ustawy Pzp w zakresie jaki Zamawiający wymagał.
c) oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) .
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
W razie
niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula
informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób przetwarzane są
Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, adres: ul. Seminaryjska 12,
25-372 Kielce;Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych
osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach Policji sprawuje
wyznaczony inspektor ochrony danych osobowych:
Agnieszka Czerwińska; adres: ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce;
e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl.
·
Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez
Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach oraz na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn zm.)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby
lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej
„ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; Obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wymagania dodatkowe:
offer_value (Wartość oferty)
Warunki płatności (Przelew 30 dni, proszę potwierdzić)
Koszt dostawy (Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić)
Termin realizacji (do 14.11.2025r.)
Gwarancja (60 miesięcy)
Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Regulaminu KWP i akceptuję wszystkie jego postanowienia (Proszę potwierdzić)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania oraz nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania oraz, że podane informacje są aktualne i zgodne z prawdą (Proszę wpisać TAK, jeżeli nie podlega się wykluczeniu.
W innym przypadku proszę wpisać NIE.
Szczegółowy opis znajduje się z w punkcie 21 REGULAMINU OBOWIĄZUJĄCEGO DOSTAWCÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH.)
Umowa (Proszę o akceptację umowy)
Termin składania ofert
13.10.2025 10:00
Kategoria asortymentowa
Brak kategorii
Dane nabywcy
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach