Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy środowiskowej w Połańcu
» Opis zapytania
Przedmiotem zamówienia jest:
- Dostawa, transport, montaż, instalacja i uruchomienie wyposażenia oraz wszystkie inne prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
- Zamówienie należy wykonać zgodnie z zakresem rzeczowym - załącznik nr 1 i nr 2.
- Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania materiałów i urządzeń o parametrach podanych przez -
Zamawiającego lub równoważnych.
- Budynek należy wyposażyć w sprzęt, urządzenia i meble wykonane w podwyższonym standardzie,
posiadające atesty, świadectwa zgodności i świadectwa bezpieczeństwa.
- W przypadku, gdy sprzęt lub urządzenia zostaną zamontowane, a następnie zostanie stwierdzona
gorsza ich jakość techniczna niż założona w SIWZ i deklarowana w ofercie, Wykonawca na własny
koszt wymieni zamontowany sprzęt lub urządzenia na zgodne z wymaganiami.
- Artykuły dostarczone w ramach realizacji umowy będą nowe, wolne od wad, pełnowartościowe,
w pierwszym gatunku i nie noszące znamion użytkowania.
- Wyposażenie dostarczone w ramach realizacji umowy będzie wyposażeniem zakupionym w
oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie ono wyposażeniem
posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do
użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy
pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał
taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno
- użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia.
- Wymagany rok produkcji nie wcześniej niż 2016 rok.
- Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód powstałych w czasie realizacji zadania.
- Wykonawca część istniejącego już wyposażenia, które posiada Użytkownik jak np. zlewy, wykorzysta do wykonania swojego wyposażenia. Urządzenia te po zakończeniu mają spełniać swoją właściwą funkcję.
- Zaleca się dokonanie wizji lokalnej obiektu.
- Wykonawca wykona wszystkie niezbędne prace w tym m.in. roboty budowlano-instalacyjne jak:
a) dla możliwości prawidłowego zamontowania, podłączenia i uruchomienia wyposażenia,
b) wynikające z kolizji,
wartość tych robót powinna być odpowiednio skalkulowana i ujęta w ofercie bez odrębnej ich wyceny.
- Prace porządkowe Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco.
- Zamawiający wymaga, aby zastosowane przez Wykonawcę wyposażenie było kompletne dla funkcji której ma służyć.
- Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości mebli (wysokość, szerokość, głębokość) podanych
w załączniku nr 1 do SIWZ w zakresie +/-2%.
b) Załączony zakres rzeczowy dostaw - zamówienia, załącznik nr 1 do SIWZ.
c) Załącznik graficzny - załącznik nr 2 do SIWZ
Wymagania dodatkowe:
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi od odbioru końcowego na dostawy objęte niniejszym zamówieniem na okres minimum 36 m-cy, max. 48 m-cy.
Złóż ofertę
» Termin składania ofert
30.06.2016 | 10:00
» Lokalizacja
świętokrzyskie
» Kategoria asortymentowa
- AGD Małe
- AGD Duże
- Meble
- Sprzęt medyczny
» Dane nabywcy
Miasto i Gmina Połaniec
ul. Ruszczańska 27/218 27 218
28-230 Połaniec
świętokrzyskie
015 8650305
015 8650328
www.polaniec.bip.gov.pl
83040971000000
katarzyna.bak@umig.polaniec.pl
» Dane kontaktowe
Dostępne po zalogowaniu
Zaloguj sięBądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
Zapytania ofertowe z kategorii AGD z ostatnich 10 dni.