"Roczna opieka serwisowa nad pakietem urządzeń serwerowni DRC i DC”

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zapewnienie opieki serwisowej producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta urządzeń wymienionych w pozycjach od nr 1 do 16 i od 18 do 19 załącznika nr 1 do specyfikacji oraz dostarczenie certyfikatów gwarancyjnych (maintenance) – Etap I. Opieka serwisowa winna być świadczona w zakresie określonym symbolem „Typ serwisu producenta” wyspecyfikowanym w tabeli załącznika nr 1 oraz zgodnie z zakresem dat wymienionych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji.
2) świadczenie usług wsparcia dla urządzeń IT w serwerowniach DC i DCR w Kopalni Soli „Wieliczka” zwanych dalej „usługami serwisowymi” – Etap II.
2. Okres trwania opieki serwisowej.
2.1. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia opieki serwisowej przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta urządzeń w okresach podanych w tabeli w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2.2. Informacja o zapewnieniu opieki serwisowej winna zostać opublikowana na stronie https://support.hpe.com oraz https://www.dell.com/support w zależności od producenta najpóźniej w dniu 02 stycznia 2023r. Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia u producenta poprawności zarejestrowania przedłużenia opieki serwisowej.
2.3. Publikacja informacji wskazanej w pkt 2.2 jest warunkiem dokonania odbioru wykonania przedmiotu umowy oraz zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia.
3. Szczegółowy opis świadczenia usług serwisowych.
3.1. W ramach świadczenia usług serwisowych dla urządzeń IT w serwerowniach DC i DCR, Wykonawca zapewni:
1) comiesięczny przegląd techniczny infrastruktury w terminie do ostatniego dnia każdego miesiąca w następującym zakresie:
a) weryfikacja stanu, dzienników zdarzeń, wersji oprogramowania (firmware) komponentów infrastruktury informatycznej (macierze dyskowe, serwery, obudowy blade, przełączniki sieci LAN/SAN),
b) podniesienie wersji oprogramowania (firmware) komponentów infrastruktury informatycznej (macierze dyskowe, serwery, obudowy blade, przełączniki sieci LAN/SAN po akceptacji Zamawiającego),
2) raz w roku nie później niż do 1 lipca przeprowadzenie testów przełączeniowych mechanizmów wysokiej dostępności, uwzględniające symulowane scenariusze awarii dla istotnych komponentów infrastruktury:
a) awarii przełącznika sieci LAN,
b) przełączenia pomiędzy macierzami dyskowymi,
c) awarii przełącznika sieci SAN lub jednej z sieci Fabric,
d) awarii obudowy blade,
e) awarii serwerów w klastrze vMware,
f) awarii serwera w klastrze Oracle.
3.2. W toku realizacji przez Wykonawcę usług serwisowych, Zamawiający będzie współdziałał z Wykonawcą oraz udzielał mu pomocy, w miarę własnych możliwości. Zamawiający zapewni także dostęp do posiadanej dokumentacji zawierającej aktualne schematy, wykazy zamontowanych urządzeń oraz ich dokumentację.
3.3. W toku realizacji przez Wykonawcę usług serwisowych, Wykonawca jest zobowiązany przekazywać comiesięcznie do drugiego dnia roboczego miesiąca, następującego po dacie przeglądu, raport z przeglądu w formie elektronicznego dokumentu w formacie PDF przesłany na adres emailowy.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w dokumentach przetargowych zamieszczonych na platformie Zamawiającego

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

07.12.2022 | 11:30


» Lokalizacja

32-020 Wieliczka


» Kategoria asortymentowa

  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Kopalnia Soli „Wieliczka” S. A.
Park Kingi 1
32-020 Wieliczka
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się