Zakup wraz z dostawą opraw oświetleniowych i sprzętu AGD

» Opis zapytania

Zakup wraz z dostawą kuchenki elektrycznej, lampek biurowych, wentylatorów i termy elektrycznej dla ISE Czechowice Dziedzice i ISE Jaworzno Szczakowa. Zgodnie z § 4 ust. 9 „Regulaminu udzielania zamówień przez PKP PLK S.A. na dostawy, usługi oraz roboty budowlane, do których nie ma zastosowania ustawa Prawo zamówień publicznych” do oferty złożonej przez Wykonawcę drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej należy załączyć w formie skanu podpisanego przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, co najmniej:
1. aktualny odpis z KRS lub CEIDG, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,
2. pismo potwierdzające treść złożonej przez Platformę Zakupową oferty, tj. odwzorowanie oferty w formie pisemnej (zawierające te same informacje o cenach i warunkach realizacji co złożona poprzez rfx oferta)
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z załączonymi wzorami.
4. w przypadku gdy ww. dokumenty podpisuje osoba, której uprawnienia nie wynikają z odpisów wymienionych w pkt. 1, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty skan właściwego pełnomocnictwa.
Wykonawcy, którzy nie dołączą do oferty wymaganych dokumentów będą wykluczeni z postępowania zgodnie z § 29 ust. 1 pkt 4 Regulaminu, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone zgodnie z § 30 ust. 1 pkt. 5 Regulaminu.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

21.08.2015 | 10:00


» Lokalizacja

Dział gospodarki materiałowej i zamówień, ,


» Kategoria asortymentowa

  • AGD
  • Oświetlenie i akcesoria

» Dane nabywcy

Dział gospodarki materiałowej i zamówień


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się

Bądź na bieżąco z zapytaniami ze swojej branży
 

Zapytania ofertowe z kategorii AGD z ostatnich 10 dni.