Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla koordynatorów obsługi klienta multikanałowego centrum komunikacyjnego w ramach projektu Zarządzanie relacjami z klientem KAS

» Opis zapytania

1. Przedmiotem Zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie warsztatów dla koordynatorów obsługi klienta multikanałowego centrum komunikacyjnego zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych KAS i Ministerstwie Finansów.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowi Załącznik nr 1 do Projektowanych postanowień umowy (dalej PPU).
3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w PPU, stanowiącym Załącznik I do SWZ.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

25.10.2022 | 12:00


» Lokalizacja

00-916 Warszawa


» Kategoria asortymentowa

  • Szkolenia

» Dane nabywcy

Ministerstwo Finansów
ul. Świętokrzyska 12
00-916 Warszawa
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się