Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Miasto Inowrocław.

» Opis zapytania

Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Miasto Inowrocław, w tym:
1) demontaż, transport i unieszkodliwienie – szacowana ilość 700,00 m2, tj. ok. 14,00 Mg materiału zawierającego azbest,
2) transport i unieszkodliwienie – szacowana ilość 2.600,00 m2, tj. ok. 52,00 Mg materiału zawierającego azbest.
2. Opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe i dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia, opcje, termin wykonania:
W zakres zamówienia wchodzi:
1) Demontaż płyt azbestowych z obiektów budowlanych na terenie Gminy Miasto Inowrocław, a także odbiór wyrobów azbestowych od właścicieli (użytkowników) posesji, którzy złożyli wnioski i oświadczenia do Urzędu Miasta Inowrocławia o gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
2) Transport zabezpieczonych odpowiednio elementów zawierających azbest,
3) Utylizacja płyt azbestowych po ich przekazaniu do miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwieniu, posiadających zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów.
Szczegółowy wykaz zawierający adresy nieruchomości, numery działek oraz ilości przeznaczone do demontażu, załadunku, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest zostanie przekazany Wykonawcy z chwilą podpisania umowy i będzie stanowił załącznik do umowy.
Zamawiający zastrzega, że podana w pkt. 1 ilość odpadów zawierających azbest jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
Podpisanie umowy z Wykonawcą na realizację przedmiotu zamówienia pn. „Demontaż, odbiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Inowrocław w 2022 roku” uwarunkowane będzie od pozyskania wystarczających środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu na sfinansowanie zamówienia.
Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym dokona zgłoszeń do wymaganych organów administracji, a także poniesie wszelkie koszty z tym związane.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania prac: ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres przedmiotu zamówienia, ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas realizacji umowy wyrządzone osobom trzecim, naprawiania szkód spowodowanych na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac, wykonanie prac zgodnie z prawem budowlanym, przepisami bhp i ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej, uzyskanie wszelkich pozwoleń np. na zajęcie pasa drogowego. Realizacja zamówienia nastąpi zgodnie m.in. z „Ogólnopolskim programem finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest w latach 2021-2023”, określonym przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
Roboty należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną oraz wszelką dostępną wiedzą w tym zakresie. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewnić personel przeszkolony do bezpiecznego usuwania materiału azbestowego. Obowiązki związane z wymogami prawnymi przy realizacji zadania stoją po stronie Wykonawcy.
Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy – uzupełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentacji,
2) Aktualny odpis z CEIDG,
3) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami,
4) Kopia aktualnego zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych lub umowę z firmą transportową posiadającą zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych – w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych,
5) Umowę z zakładem zagospodarowania odpadów posiadającym uprawnienia w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych,
6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu z

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

01.06.2022 | 10:00


» Lokalizacja

88-100 Inowrocław


» Kategoria asortymentowa

  • Wywóz i utylizacja odpadów

» Dane nabywcy

Wydział Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa
ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36
88-100 Inowrocław
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się