Usługa pierwszej linii wsparcia informatycznego w zakresie: obsługi zgłoszeń Użytkowników dotyczących problemów informatycznych.

» Opis zapytania

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi pierwszej linii wsparcia informatycznego w zakresie: obsługi zgłoszeń Użytkowników dotyczących problemów informatycznych, zgłaszanych przez Helpdesk Zamawiającego; obsługi technicznej stanowisk komputerowych w działach Urzędu Miasta Torunia (UMT) i punktach informacyjnych UMT, punktach poboru opłat/kasowych UMT, zwanych dalej łącznie „stanowiskami UMT” oraz administrowanie serwerami, urządzeniami i systemem informatycznym w wydzielonych wydziałach o których mowa w § 3 ust. 2 – 5.Szczegółowy zakres usług opisany jest w § 3 umowy.
2. Umową objęte są serwery, stacje robocze, urządzenia peryferyjne, telefony VoIP, urządzenia aktywne sieci komputerowej oraz systemy operacyjne, bazy danych i aplikacje biurowe wykorzystywane do realizacji zadań Użytkowników - pracowników UMT - na stanowiskach UMT. Liczba urządzeń jakimi dysponuje Zamawiający znajduje się w załączniku nr 1.
3.Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany parametrów technicznych tj. wymiany podzespołów, elementów lub całych urządzeń o których mowa w ust. 2 oraz w zakresie podwyższania wersji systemów operacyjnych, wersji oprogramowania biurowego, baz danych i aplikacji. Zmiana parametrów technicznych urządzeń o których mowa w ust. 2 nie stanowi zmian umowy.

1.1.Zakres usługi obejmuje w szczególności:
1) Administrowanie:
a) W pełnym zakresie możliwych funkcjonalności i posiadanych licencji,
b) Zarządzanie katalogami i zbiorami na dysku sieciowym,
c) Wykonywanie kopii systemu operacyjnego wraz z oprogramowaniem i danymi lub nadzór nad automatyczną archiwizacją,
d) Kontrolę systemu operacyjnego i oprogramowania pod kątem obecności wirusów i innego szkodliwego oprogramowania oraz aktualizację baz sygnatur wirusów zgodnie z uzgodnionym z jednostką właściwą do obsługi informatycznej UMT harmonogramem,
e) Monitorowanie pracy systemu operacyjnego zgodnie z uzgodnionym harmonogramem z jednostką właściwą do obsługi informatycznej UMT,
f) Bieżącą rejestrację i okresową analizę obciążenia serwera i sieci oraz zgłaszanie propozycji w zakresie modyfikacji konfiguracji i topologii sieci oraz aktualizacji wersji serwera i oprogramowania,
g) Uruchomienie serwera, systemu operacyjnego i wcześniej eksploatowanego oprogramowania po awarii wraz z odtwarzaniem konfiguracji i danych,
h) Usuwanie nieprawidłowości w pracy serwera, systemu operacyjnego i wcześniej eksploatowanego oprogramowania (w szczególności ponowną jego instalację), po zgłoszeniu w systemie Helpdesk przez pracownika jednostki właściwej do obsługi informatycznej UMT,
i) Konfigurowanie i uruchamianie nowych funkcjonalności w zakresie serwera i oprogramowania na polecenie i w uzgodnieniu z jednostką właściwą do obsługi informatycznej UMT,
j) Nadzór nad bezpieczeństwem systemu operacyjnego wraz z oprogramowanie – analizowanie i raportowanie do obsługi informatycznej UMT incydentów oraz zagrożeń,
k) Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania antywirusowego,
l) Zmiana haseł dostępu na polecenie jednostki właściwej do obsługi informatycznej UMT,
m) Po każdorazowej zmianie, przekazanie haseł administracyjnych w zaklejonej kopercie opisanej nazwą serwera, oprogramowania i datą zmiany, do jednostki właściwej do obsługi informatycznej UMT,
n) Konfiguracja urządzeń peryferyjnych w tym także konfigurowanie drukarek zainstalowanych na serwerze druku,
o) Instalowanie i konfigurowanie nowych urządzeń i nowego oprogramowania na polecenie jednostki właściwej do obsługi informatycznej UMT,
2) Administrowanie siecią lokalną:
a) Analiza prawidłowości działania sieci i jej obciążenia, reagowanie na zauważone nieprawidłowości, w szczególności troska o poprawną konfigurację protokołów sieciowych na stacjach roboczych i innych urządzeniach sieciowych.
b) Rekonfigurowanie topologii sieci, komputerów i oprogramowania, w oparciu o wyniki analiz, po uzgodnieniu z jednostką właśc

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

07.02.2022 | 12:00


» Lokalizacja

07-100 Toruń


» Kategoria asortymentowa

  • Utrzymanie i serwis

» Dane nabywcy

Gmina Miasta Toruń
Sikorskiego 8
07-100 Toruń
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się