Stworzenie strategii budowania relacji z odbiorcąi informowania o działalności artystyczno-badawczej vnLab oraz wdrożenia tej strategii

» Opis zapytania

Zadaniem wykonawcy będzie stworzenie strategii budowania relacji z odbiorcą i informowania o działalności artystyczno-badawczej vnLab, obejmującej takie działania, jak przejęcie komunikacji z mediami, organizacja kontaktów (spotkań, wywiadów) z dziennikarzami, możliwie skuteczne informowanie szerokiej publiczności o inicjatywach vnLab, w tym przede wszystkim o wydarzeniu, jakie vnLab planuje na lato 2022, czyli o dużej konferencjinaukowej na podsumowanie pierwszego okresu działalności, a także o kolejnych premierach wybranych utworów w tym okresie finalizacji planu artystyczno-badawczego Laboratorium (w sumie premier będzie ponad 20). Wykonawca powinien przystąpić do składania oferty po rzetelnym zapoznaniu się z programem artystyczno-badawczym vnLab i z konkretną wizją strategii będącej przedmiotem postępowania, przede wszystkim zaś z koncepcją „nowych narracji wizualnych”.

Zamawiający zaprosi do negocjacji trzech Wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione w kryteriach określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się z pliku word pn.: "Konkurs - Relacje z odbiorcami" zamieszczonym na platformie, w parametrach postępowania.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

08.12.2021 | 12:00


» Lokalizacja

90-323 Łódź


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi marketingowe i PR
  • Materiały wykończeniowe, farby, posadzki

» Dane nabywcy

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
ul. Targowa 61/63
90-323 Łódź
telefon: Brak
fax: Brak
email: Brak
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się