Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Przedszkola Publicznego nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu

» Opis zapytania

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Przedszkola Publicznego nr 2 w Golubiu-Dobrzyniu, obejmująca:
1.1. na działce nr 59/12 obręb 7 Miasta Golubia-Dobrzynia (oddział przy ul. Sienkiewicza 6): ścieżkę zmysłów, stelaż do ścianki muzycznej, wiatę z ławko-stołami, altanę, zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania projektem;
1.2. na działce nr 1/8 obręb 7 Miasta Golubia-Dobrzynia (oddział przy ul. Szkolnej 37): ścieżkę zmysłów, stelaż do ścianki muzycznej, wiatę z ławko-stołami, zgodnie z załączonym do niniejszego zapytania projektem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1, w tym:
2.1. Projekt budowlany,
2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
2.3. Zaświadczenia Starosty Golubsko-Dobrzyńskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu (AB.6743.208.2021.ACH z 21.05.2021, AB.6743.209.2021.ACH z 21.05.2021).
3. Przedmiary robót dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Kierownika budowy (robót), posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącego członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
5. Zapłata za przedmiot umowy nastąpi po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru oraz na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę, w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Należność z tytułu faktury będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na konto Wykonawcy wskazane w fakturze. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku przez Zamawiającego.
6. Zamówienie będzie realizowane według wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania. W jej treści, podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego.
7. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych wprowadzonego Zarządzeniem nr 2/2021 Burmistrza Miasta Golubia – Dobrzynia z dnia 04.01.2021r.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Złóż ofertę


» Termin składania ofert

02.07.2021 | 10:00


» Lokalizacja

87-400 Golub - Dobrzyń


» Kategoria asortymentowa

  • Usługi wykończeniowe, budowy i remontu obiektów

» Dane nabywcy

Gmina Miasto Golub - Dobrzyń
Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub - Dobrzyń
telefon: 566835400
fax: Brak
email: sekretariat@golub-dobrzyn.ug.gov.pl
nip: Brak
regon: Brak


» Dane kontaktowe

Dostępne po zalogowaniu

Zaloguj się